Ga naar inhoud

Plakbh's


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Ik ga binnenkort een paar maanden reizen naar redelijk warme landen en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met plakbh's. Ik heb veel op internet gezien over die bh's die je dan aan de voorkant met touwtjes aan elkaar trekt waardoor je boobs een super mooi push up effect krijgen, maar ik heb geen idee of je die een hele dag kan aanhouden (blijven ze echt plakken) en of het fijn zit en werkt?? Ik zou gewoon graag niet iedere dag een bh dragen op vakantie/geen bandjes zien, maar doorschijnende tepels vind ik ook niet zo fijn :lol: Ik ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben of andere oplossingen hebben bedacht! :) 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net terug van vakantie, ik heb met mijn nieuwe boobies nog geen plakbh's geprobeerd, maar wel tepelplakkers(aangeschaft op Aliexpress)! Degene die ik heb zijn niet van siliconen maar meer soort van pleisterachtig. Je kunt ze maar eenmalig gebruiken, maar je krijgt er dan ook een hoop :p Ze werken erg goed om je tepels te verbergen, en blijven goed plakken. Het enige nadeel vind ik dat er toch wat vouwtjes inkomen die je afhankelijk van hoe dun je kleding is, je dus er doorheen ziet. 

 

Topjes met spaghetti bandjes droeg ik een strapless bh onder, maar ik had ook een jurkje met een printje waar je mijn tepels helemaal niet doorheen zag, dus dan droeg ik echt niks :46: 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa ik las het inderdaad in Jaydee's topic! Heerlijk hoor. Hoe was het zo op het strand? Hoeveel bikini's heb jij eigenlijk al gekocht? Ik heb er nog maar één, dus wil er sowieso nog eentje voor straks. Ennn hoe was het om zo lekker met laag uitgesneden hemdjes etc. rond te lopen? :43: Heb ik nu al zin in! 

 

Thanks voor de tip! Ga ik daar eens voor kijken! Als je iets wits aan hebt, schijnen die plakkers er dan makkelijk doorheen of valt dat mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.