Ga naar inhoud

Terecht of onterecht zorgen?! Help ze zijn niet gelijk


Aanbevolen berichten

Ik zie wel wat verschil, maar het valt nog goed mee. Ik ben 6 dagen ver en heb nog een verband aan. Ik zie wel al door mijn verband dat er een groot verschil is tussen mijn borsten. Ik heb naar de kliniek gebeld en daar zeiden ze dat dit heel normaal is. Soms moeten ze aan 1 borst meer werken. Daardoor zit er aan 1 kant meer vocht dan aan de andere. Ik moest 3 maanden wachten. Die tijd hebben borsten nodig om 'gelijk' te komen. 

Ik begrijp je bezorgdheid. Ik hoop dat het bij mij ook goed komt, maar we moeten geduld hebben en ons lichaam de kans geven om te genezen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-6-2018 om 14:53 zei Zwolleboobsx:

Het is wel iets beter maar nog steeds niet helemaal gelijk, ik ga het nog even de tijd geven.. Heb begin september weer een afspraak! Lief dat je het vraagt! Hou jullie op de hoogte 

Xxx 

Fijn dat het al beter is!

Ik vind ze er super mooi uit zien. Hopelijk maken ze er bij mij bij Heyendael ook zo iets moois van :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.