Ga naar inhoud

Terecht of onterecht zorgen?! Help ze zijn niet gelijk


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Ik had sommige van jullie al een privé bericht gestuurd voor wat geruststelling, maar nog maak ik mijn onwijs veel zorgen over het feit dat mijn linker borst groter, ronder en meer gezakt is. Ik weet dat ik nog maar 13 dagen verder ben maar zie veel verhalen wat niet goed afloopt en dat baard mij echt veel zorgen. Ook zie ik bij veel meiden dat het vanaf begin af aan wel gelijk was. Ik weet het ff niet meer! Wie heeft dit ook gehad en is het uiteindelijk wel goed gekomen?! Ondanks dat dit als een negatief bericht klinkt ben ik er blij mee en blij dat ik het gedaan heb!! Privé bericht vergelijkbare situatie met voor en na foto's word zeer gewaardeerd!! 

 

Wat vinden jullie?! Bedankt alvast voor de reacties! Dames die alles wel meteen gelijk hadden zijn ook vrij om te reageren hoor! Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet echt dat je ene borst beduidend nog meer gezwollen is! Waarschijnlijk zit daar ook nog meer vocht? Je tepelhof lijkt daar ook nog veel strakker te staan door alle druk. 

 

Had je ook een natuurlijk verschil in je borsten zitten?

 

geloof dat je je écht geen zorgen moet maken, je borsten helen ook afzonderlijk van elkaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Zwolleboobsx:

Dankje voor je reactie @SandraHu! Hopelijk kan @best_boobie nog het 1 en ander toelichten.. :)

 

Liefs x 

Van wat ik heb begrepen en gelezen heeft best_boobie het vaak bij het juiste eind. Ik denk dat zij je wel kan helpen. Ik als leek zie niks om je zorgen over te maken, maar ik heb er geen verstand van.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Zwolleboobsx:

Niet meer dames die hier een mening of ervaring mee/over hebben en dit met mij willen delen?:(

Ah lieverd! Wat shit dat je je nu zo rot voelt over het feit dat ze “ongelijk” zijn.

 

ik denk als ik het zo zie dat er veel vocht in zit. Mijn dames zijn ook niet gelijk. Een hangt meer en de andere is net een koplamp (fel vooruit)

ik zou je foto naar de kliniek sturen en om hun reactie vragen. 

 

Ga ik morgen ook zelf doen, heb al dagen last onder mijn borst. Eerst dacht ik dat het de hechting was maar nadat de hechting er uit is zag ik dat dit niet het geval was!

en het is echt een stekende pijn onder mijn borst, net dat er een naald ingestoken wordt.

 

succes meid!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei mooda:

Ah lieverd! Wat shit dat je je nu zo rot voelt over het feit dat ze “ongelijk” zijn.

 

ik denk als ik het zo zie dat er veel vocht in zit. Mijn dames zijn ook niet gelijk. Een hangt meer en de andere is net een koplamp (fel vooruit)

ik zou je foto naar de kliniek sturen en om hun reactie vragen. 

 

Ga ik morgen ook zelf doen, heb al dagen last onder mijn borst. Eerst dacht ik dat het de hechting was maar nadat de hechting er uit is zag ik dat dit niet het geval was!

en het is echt een stekende pijn onder mijn borst, net dat er een naald ingestoken wordt.

 

succes meid!

 

 

 

Oh meen je niet! Ik maakte me al helemaal maar dat ik de enige was van ons op 15 mei.. Maargoed dat maakt ons probleem er niet minder op.. 

 

Ik heb inderdaad m'n foto en verhaal al gemaild en had volgende dag netjes antwoord dat het volkomen normaal was en dat ik het echt de tijd moest geven maar ondanks hun mailtje kan ik mezelf nog niet tot rust krijgen..

 

Ik ben heel erg benieuwd naar wat ze te zeggen hebben over jouw probleem, hou me op de hoogte! En zou je mij privé een foto willen sturen van jouw verschil? Ben nieuwsgierig! 

 

Jij ook heel veel succes! En met name die pijn, vreselijk!! 

 

Liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meissie! Ik snap dat je je eigen zorgen maakt. Maar geef het nog de tijd, hoe lastig dit ik ook is! Je zult merken dat ze nog gaan veranderen. Zoals je bij mijn foto’s al had gezien zag je in het begin ook een duidelijk verschil.. dit is beetje bij beetje bijgetrokken nu is het nog niet helemaal gelijk maar het valt niet meer echt op. Ook had ik wel een heeeeel klein verschil voor de operatie.

 

Ik zou de kliniek ook even een berichtje sturen kijken wat hun ervan vinden, wss dat zij jou gerust zullen stellen!

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

 

Ik ben nu ook bijna 2 weken po en mijn rechterborst werd ook veel sneller mooi, m’n linkerborst bleef erg achter. Nu is t bijna gelijk, maar het genezen kan per borst zo verschillen. 13 dagen is echt nog heel kort, komt vast en zeker goed! Ik zou je pas zorgen maken als je een paar weken verder bent. En dan nog kan het veranderen. Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel te vroeg voor zorgen meid . Borsten helen op verschillende manier. Had ik ook en zie ze nog steeds veranderen, ben nu 7,5 wk po. Heb lifting gehad en prothese. Li zag er zelfs vierkant uit , nu bijna rond en gezakt. RE heeft nog wat werk om te helen. Ziet er nu uit als een vorige fase van links....na 6 -9 wk  kan je al veel meer zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben vandaag precies 3 wkn PO en bij mij is er ook nog een verschil 

Rechter is al soepeler en wat meer gezakt dan links. Maar bij de linker zit bovenop en aan de zijkant nog vocht en ook een paar flinke bloeduitstortingen dus hopelijk trekt bij mij ook alles bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden voor alle lieve geruststellende berichtjes! Geduld geduld geduld.. Waar ik al zo weinig van heb!:rolleyes: Ga maar eens ophouden met steeds focussen op die 2 en kappen met mezelf zo zwaar te bekritiseren.. Ik laat over aantal weekjes wel weten hoe het er voor staat! Hou jullie ook in de gaten dames.

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Zwolleboobsx:

Hoi dames,

 

Ik had sommige van jullie al een privé bericht gestuurd voor wat geruststelling, maar nog maak ik mijn onwijs veel zorgen over het feit dat mijn linker borst groter, ronder en meer gezakt is. Ik weet dat ik nog maar 13 dagen verder ben maar zie veel verhalen wat niet goed afloopt en dat baard mij echt veel zorgen. Ook zie ik bij veel meiden dat het vanaf begin af aan wel gelijk was. Ik weet het ff niet meer! Wie heeft dit ook gehad en is het uiteindelijk wel goed gekomen?! Ondanks dat dit als een negatief bericht klinkt ben ik er blij mee en blij dat ik het gedaan heb!! Privé bericht vergelijkbare situatie met voor en na foto's word zeer gewaardeerd!! 

 

Wat vinden jullie?! Bedankt alvast voor de reacties! Dames die alles wel meteen gelijk hadden zijn ook vrij om te reageren hoor! Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hoi :) , 

 

Allereerst: wat een prachtig resultaat al, en dat zo kort na de operatie. Wow! :35: 

 

Over de ongelijke borsten: HEB GEDULD :D . Ik heb precies hetzelfde gehad. 1 borst genas veel sneller dan de andere. Ik dacht ook echt op den duur van: uhm... is dit normaal? 1 borst was vol en hoog, andere was wat minder rond, maar leek groter, en al meer "gezakt". Beide prachtig hoor, maar gewoon niet gelijk. Ik ben nu 6 weken PO (morgen) en nu zie ik al dat het langzaam écht begint bij te trekken. Ben ENORM blij met het resultaat. En vergeet niet: natuurlijke borsten zijn ook niet identiek, dat kan helemaal niet. En wat je nu ziet op de foto gaat hoe dan ook nog veranderen, want je borsten veranderen de komende weken nog enorm. Tot aan maanden zelfs. 

 

Ik snap je ongerustheid, maar ik denk dat je je, zeker niet op dit moment, druk moet maken. Ze zitten nog volledig in de genezing. En echt, het ziet er al prachtig uit. 

 

Hopelijk snel helemaal naar je zin !! 

 

Succes hoor :35:

 

Groetjes, Eveline 

(P.s.; als je in mijn album wilt kijken, dan mag dat, dan voeg ik je ff toe!) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei MissEvelineGirl:

 

Hoi :) , 

 

Allereerst: wat een prachtig resultaat al, en dat zo kort na de operatie. Wow! :35: 

 

Over de ongelijke borsten: HEB GEDULD :D . Ik heb precies hetzelfde gehad. 1 borst genas veel sneller dan de andere. Ik dacht ook echt op den duur van: uhm... is dit normaal? 1 borst was vol en hoog, andere was wat minder rond, maar leek groter, en al meer "gezakt". Beide prachtig hoor, maar gewoon niet gelijk. Ik ben nu 6 weken PO (morgen) en nu zie ik al dat het langzaam écht begint bij te trekken. Ben ENORM blij met het resultaat. En vergeet niet: natuurlijke borsten zijn ook niet identiek, dat kan helemaal niet. En wat je nu ziet op de foto gaat hoe dan ook nog veranderen, want je borsten veranderen de komende weken nog enorm. Tot aan maanden zelfs. 

 

Ik snap je ongerustheid, maar ik denk dat je je, zeker niet op dit moment, druk moet maken. Ze zitten nog volledig in de genezing. En echt, het ziet er al prachtig uit. 

 

Hopelijk snel helemaal naar je zin !! 

 

Succes hoor :35:

 

Groetjes, Eveline 

(P.s.; als je in mijn album wilt kijken, dan mag dat, dan voeg ik je ff toe!) 

 

 

Zou heel graag eens willen kijken in je album! Ook jij heel erg bedankt voor je berichtje, echt fijn dat er meiden zijn die de tijd voor je nemen om je gerust te stellen! Ik waardeer het enorm. :53:

Erg benieuwd naar je foto's! Altijd fijn om bij een ander te zien wat tijd kan doen.

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Zwolleboobsx:

 

Oh meen je niet! Ik maakte me al helemaal maar dat ik de enige was van ons op 15 mei.. Maargoed dat maakt ons probleem er niet minder op.. 

 

Ik heb inderdaad m'n foto en verhaal al gemaild en had volgende dag netjes antwoord dat het volkomen normaal was en dat ik het echt de tijd moest geven maar ondanks hun mailtje kan ik mezelf nog niet tot rust krijgen..

 

Ik ben heel erg benieuwd naar wat ze te zeggen hebben over jouw probleem, hou me op de hoogte! En zou je mij privé een foto willen sturen van jouw verschil? Ben nieuwsgierig! 

 

Jij ook heel veel succes! En met name die pijn, vreselijk!! 

 

Liefs xx 

Heb net gebeld hoor! 

 

het blijkt er echt bij te horen, ze hebben natuurlijk flink aan die zenuwen en alles lopen trekken.

ik wacht het maar geduldig af! gelukkig is het niet continu.

 

Doen we samen afwachten! meer kunnen we niet doen:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Zwolleboobsx:

 

Zou heel graag eens willen kijken in je album! Ook jij heel erg bedankt voor je berichtje, echt fijn dat er meiden zijn die de tijd voor je nemen om je gerust te stellen! Ik waardeer het enorm. :53:

Erg benieuwd naar je foto's! Altijd fijn om bij een ander te zien wat tijd kan doen.

 

Liefs! 

 

Hoi :) , 

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Ik zou er wel eigenlijk weer eens nieuwe foto's op moeten zetten, ze zijn inmiddels nog mooier geworden en absoluut niet meer gezwollen (op de meeste foto's in mijn album nog wel). Op de foto van de 3e dag PO zie je erg goed dat 1 van mijn borsten anders is en anders geneest dan de andere (in mijn ogen dan toch). En dat is echt al een heeeel eind bijgetrokken. Gelukkig. 

 

Groetjes, Eveline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei MissEvelineGirl:

 

Hoi :) , 

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Ik zou er wel eigenlijk weer eens nieuwe foto's op moeten zetten, ze zijn inmiddels nog mooier geworden en absoluut niet meer gezwollen (op de meeste foto's in mijn album nog wel). Op de foto van de 3e dag PO zie je erg goed dat 1 van mijn borsten anders is en anders geneest dan de andere (in mijn ogen dan toch). En dat is echt al een heeeel eind bijgetrokken. Gelukkig. 

 

Groetjes, Eveline 

 

Kan helaas nog niet je album in! Alvast bedankt voor het toevoegen en sowieso voor je berichtjes!! Hele geruststelling xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Zwolleboobsx:

 

Kan helaas nog niet je album in! Alvast bedankt voor het toevoegen en sowieso voor je berichtjes!! Hele geruststelling xx

 

Ja, ik dacht echt dat ik je gisteren had toegevoegd, maar nu zie ik dat je er toch niet bij staat :blink:... en ik krijg je ook niet toegevoegd... Sterker nog; ik krijg helemaal niemand extra meer toegevoegd aan mijn album... Weet jij misschien ook dit komt @best_boobie ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎30‎-‎5‎-‎2018 om 22:47 zei MissEvelineGirl:

 

Ja, ik dacht echt dat ik je gisteren had toegevoegd, maar nu zie ik dat je er toch niet bij staat :blink:... en ik krijg je ook niet toegevoegd... Sterker nog; ik krijg helemaal niemand extra meer toegevoegd aan mijn album... Weet jij misschien ook dit komt @best_boobie ? 

was nu wel gelukt ondertussen he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kost echt even de tijd voordat alles gelijk is.. Elke kant heeft een ander helingsproces, dus het is niet zo gek dat 1 bijv al meer gezakt is dan de ander of al zachter of kleiner/groter dan de ander. Heeft echt even tijd nodig! Dus geen zorgen maken @Zwolleboobsx. Je leest het bij bijna iedereen dat er in het begin een verschil in zit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.