Ga naar inhoud

Rachie : 22 februari 2011 : Dr. de Boer: Mediconsult


Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn naam is Rachie, 33 jr. 2 kindjes en nu nog kleine borsten hihihi sorry heb een binnenpretje omdat ik mijn afspraak gemaakt heb voor de BV operatie.

ppooeeh wat een adrenaline gaat er door me heen.

Ik heb een AA / A cupje en inmiddels mede door mijn zwangerschap omvang van 80cm. Ik ben denk ik 1m69 lang ben en weeg 65,5 kilo.

Door mijn zwangerschappen heb ik een buikje overgehouden:-( hierdoor lijkt het voor mijn gevoel alsof mijn borsten helemaal opvallen dat ze er NIET zijn en omdat ik van boven plat ben heb ik het gevoel alsof mijn buikje helemaal opvalt.

Ik heb altijd de hoop gehad dat als ik ooit zwanger zou worden mijn borsten eindelijk een hint zouden krijgen dat ze zich moeten gaan ontwikkelen maar helaas, voor even 2x een paar maanden een klein B cupje en daarna gelijk weer verdwenen:-(

Ik heb vooral vroeger veel problemen met mezelf gehad dat ik weinig/geen borsten heb en ben ook gepest ermee.

De laatste jaren voelde ik me weer steeds onzekerder worden en wil de laatste maanden mezelf niet meer naakt in de spiegel bekijken ook mede door mijn hang buikje maar voornamelijk omdat ik me geen mooie vrouw (meer) voel.

Maargoed, na jarenlang dromen over mooie borsten en bedenken of ik het echt wil heb ik nu eindelijk de stap genomen om een Borstvergroting operatie te ondergaan. Ik ben al een paar maanden aan het inlezen en informeren enz. en heb 4 jan. 2011 een 1ste consult gehad in een kliniek in Haarlem (mediconsult). Heb een heel fijn en duidelijk gesprek gehad met de heer... ben zijn naam even kwijt, hij is de directeur. Ik had gelijk een goed gevoel bij deze kliniek en heb een paar dagen later de afspraak gemaakt. ik heb 24 jan. een gesprek met de chirurg Dr. de Boer en 22 febr. 2011 de operatie. Spannend!!!

We hebben al een beetje gekeken naar welke maat (hoeveel cc) maar dat ga ik verder nog bespreken met de chirurg (hij dacht aan 275 cc) en dan op de spier MCghan soft touch inspira (ofzoiets)

Ik wil zelf graag een (beschaafde) C cup maar ik begrijp dat de ene C cup (of aantal cc) er bij de 1 anders eruit ziet (groter of kleiner ) oogt dan bij de ander.

Hebben jullie ook heeeeel erg zitten twijfelen over de maat??

Ik kan niet wachten tot het 24 jan. is en ik een gesprek heb met de chirurg.

Ik moet een beha zonder vullingen meenemen en een wit strak t-shirt. Ben benieuwd.

ik ben heeeeel erg blij met het "borstenforum" ik heb veel informatie kunnen lezen en jullie ervaringen dat heeft me stiekem een beetje moed gegeven hihihi.

Met vriendelijke groet,

Rachie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een chirurg kan het beste inschatten op welke cup je zal uitkomen maar 275cc met jouw maten vind ik persoonlijk niet zoveel ...

Ik heb ook ondermaat 80 en ben van een lege B met 335cc naar een volle C gegaan . De meesten hebben hier 70 en 75 en een smallere omvang heeft minder cc's nodig voor een even grote cup .

Moest het zijn dat je tussen 2 maten kan kiezen , neem dan de grootste ! Wanneer je gaat 'passen' bekijk dan niet enkel je (aankomende) borsten maar je héle lichaamsverhouding . Als je een buikje hebt kan je een cupje groter wel aan :38:

Van Dr De boer niks als lof hier dus wat dat betreft heb je al een goede keuze gemaakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo B-cupje,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben ook erg benieuwd naar wat de chirurg te zeggen heeft.

Mijn vriendin die ook een BV heeft laten doen adviseert ook om beter een vollere maat te nemen als dat mogelijk is.

Ik wacht het af, aftellen tot de 24ste:-)

Dankjewel.

MvG Rachie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo,

Veel gestelde vraag.... twijfel,twijfel twijfel.

Ik krijg 22 februari mijn borstvergroting:-) maar ik twijfel zzoooo erg over de maat.

Ik weet dat het bij iedereen anders eruit kan zien qua maat enz. maar ik hoop dat iemand me advies kan geven of hopelijk heeft iemand ong. hetzelfde postuur (maten) als ik heb zodat ik een beetje een beeld kan krijgen bij het aantal cc enz.

Ik heb in de fotogalerij gekeken maar soms zie je niet hoeveel cc iemand heeft gekregen en natuurlijk is het afhankelijk hoe groot (waarschijnlijk klein;-) hihihi de borsten ervoor uitzagen.

Ik ben ong. 1.69, weeg 65,5 kilo heb een hangbuikje en bredere heupen gekregen na mijn 2 zwangerschappen.

Ik heb een A (soms AA) cup en volgens de PC heb ik omvang 80 nodig en vind hij me breed aan de bovenkant.

Omdat ik voldoende vetweefsel heb wordt de prothese voor de borstspier geplaatst.

Ik krijg ronde protheses (MCghan Inspira soft touch).

Ik heb weinig volume aan de bovenkant en ik hoop dat ik dat nu wel ga krijgen.

Ik heb vorige week protheses gepast maar ik moet zeggen het was heel moelijk en onduidelijk en het zat ook natuurlijk heel raar je eigen borst daarbovenop 2 van die protheses en dan een BH en een strak t-shirt. Zag er heel raar uit.

In de eerste instantie wilde ik een kleine C-cup. Maar ik krijg steeds meer het gevoel om als het kan/past groter te nemen.

Ik heb 275 cc gepast en 310. De chirurg denkt dat bei allebei de maten het mooi en natuurlij eruit zou komen te zien.

Toen ik de 275cc paste voelde het goed, bij de 310 had ik zoiets van WOW zat heel raar (en het paste niet in de pasBH die ik mee had hihihi.

Ik dacht JA ik ga voor 275cc

Hoelanger ik erover na denk, meer over lees n.a.v van jullie ervaringen en ervaring van 2 vriendinnen van mij hoor ik regelmatig dat sommige achteraf spijt hebben dat ze ze niet groter hebben genomen.

De 275cc voelde vertrouwd en safe omdat ik nu ook al jarenlang vullingen enz. draag en dat dat niet teveel op mag vallen.

IK ben er wel al (bijna) over uit dat ik toch als het kan voor de 310 ga kiezen. maar ik twijfel nog steeds. Heb net de kliniek gebeld en op de operatiedag nemen ze toch 3 maten mee (ook 345cc:-) en gaan we dit nog bespreken.

ik vind het zo eng allemaal..... ben ook bang dat ze te klein of juist te groot worden...maarja helaas weet ik dat pas nadat ik ze heb.

Kan iemand mij a.u.b. advies geven en/of hopelijk magik foto's bekijken van soortgelijke maten.

Enorm bedankt alvast.

MvG, Rachie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

welkom op het forum :)

ik denk dat je 310 zou mogen nemen omdat je jezelf ook beetje omschrijft met brede heupen en bovenaan ook wat breder en je bent niet klein ook hé...

ik ben een 1m70 en weeg 55 kilo en nu zaterdag word er bij mij 285cc in geplaatst ik was ook aan het twijfelen maar denk niet dat ik meer zal nemen, ik heb nu een kleine B en wil naar een volle c gaan dus dat is normaal wel mogelijk zeggen ze mij hier...bij mij worden ze wel achter de spier gestoken omdat je de ronding niet zou zien van de prothese omdat ik ook nie veel vetweefsel heb....

je zal hier nog wel reactie's op krijgen ik hoop dat je snel je vragen een antwoord krijgen

nog veel leesplezier hier hé :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rachie,

Als je de keuze hebt tussen meerdere maten zou ik ook de grootste nemen, zeker als je een brede omvang hebt, want anders zul je misschien teleurgesteld zijn als er nauwelijks verandering is in vergelijking met je opgevulde bh's.

Ben helaas geen vergelijkbaar geval, dus aan mijn foto's zul je niet zoveel hebben :blush: hihi, maar er zijn vast wel meiden met ongeveer jouw lichaamsbouw.

Succes nog met aftellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

welkom op het forum :)

ik denk dat je 310 zou mogen nemen omdat je jezelf ook beetje omschrijft met brede heupen en bovenaan ook wat breder en je bent niet klein ook hé...

ik ben een 1m70 en weeg 55 kilo en nu zaterdag word er bij mij 285cc in geplaatst ik was ook aan het twijfelen maar denk niet dat ik meer zal nemen, ik heb nu een kleine B en wil naar een volle c gaan dus dat is normaal wel mogelijk zeggen ze mij hier...bij mij worden ze wel achter de spier gestoken omdat je de ronding niet zou zien van de prothese omdat ik ook nie veel vetweefsel heb....

je zal hier nog wel reactie's op krijgen ik hoop dat je snel je vragen een antwoord krijgen

nog veel leesplezier hier hé :)

groetjes

Veel sterkte Latoya aanstaande zaterdag;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Rachie,

Ik ben 1 dag voor jou aan de beurt! Spannend he!

Ik heb een 75AA maar wel flinke heupen/benen en maat 42. Dus met mooie borsten krijg ik hopelijk een mooi zandloper figuur :)

Ik krijg 295cc, de pc vond dat het zelfs wel wat groter kon bij mijn figuur. Maar het voelde raar om groter te nemen (ik wilde namelijk eerst 235cc).

Ik heb een foto gemaakt van mezelf met de 295cc pasprotheses en kijk elke dag even! En het staat me goooed ;)

Denk nog even na over de cc en bedenk dat je geen foute keuze kunt maken, want de boobs komen er sowieso! Veel succes met je keuzes en houd ons op de hoogte!

Liefs ML

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou ook zeker voor de grootste gaan,

ik wilde eerst ook een C maar ben blij dat ik uiteindelijk voor meer ben gegaan

een C had ik te klein gevonden!

ik ben eve lang als jij, je kunt eventueel fotos bekijken in de gallerij van mijn bv..

succes met kiezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ML86:

spannend he, de datum komt steeds dichterbij;-) ik kan niet wachten ben zo benieuwd hoe het voelt om eindelijk borsten te hebben. Inderdaad ook als ik minder zou nemen is het nog groot voor mij hihihi

Slim dat je foto's had gemaakt, heb ik helaas niet gedaan:-(

Mii18:

Wauw wt mooi zeg, daar mag je echt trots op zijn.

Ik was in november jarig, had ik van mijn zusje en vriendin alvast cadeau bonnen gehad van Livera:-) ik kan niet wachten om ze te besteden:-)en daarna naar de sexy lingerie winkels te gaan:-)

Lijkt me ook zooo leuk om dan eindelijk ook mooie, sexy echte lingerie te dragen. Heb ooit van mijn man een sexy (heel duur) setje gehad, heb ik 2x gedragen omdat ik me daar niet lekker in voelde. Ziet er ook niet zo leuk uit, had toen 70aa, was niet voogevormd voelde me net een klein meisje:-(

Bedankt voor jullie reacties, weet iemand of het uitmaakt als de ptothese voor de spier geplaatst wordt of het lijkt dat ze dan groter zijn dan dat (metzelfde aantal CC) ze achter de spier geplaatst zouden worden??

MvG Rachie

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx!

achter de spier verlies je zon 40 cc per borst..

ik vind altijd dat mensen met voor de spier minder cc nodig hebben om aan een grotere cupmaat te komen..

Hai,

Daar was ik nieuwsgierig naar, klinkt ook wel logisch omdat ie verder naar achter geplaats wordt dacht ik.

Thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.