Ga naar inhoud

WIE HEEFT ER EEN TIP??


Gast mamapower

Aanbevolen berichten

Gast mamapower

Wie heeft een goede tip 

Ik heb brede borsten van mij zelf en nu naar de operatie staan ze nog steeds ver uit elkaar 

Nu vind ik het bij sommige kleren mooier dat ze wat dichter bij elkaar komen wie heeft er een tip hoe ik dit kan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mandy85

@mamapower ik heb jammer genoeg het zelfde probleem hoopte altijd al op een mooi decolate maar jammer genoeg is dit na de operatie ook noet

gebeurd ik ben nu anderhalf jaar po en draag als ik een truitje heb wat iets

verder

open is een push Up bh dan staan ze echt goed bij elkaar maar dit doe ik echt alleen een enkele keer als ik uitga 

groetjes mandy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower
Op 27-5-2018 om 21:44 zei Mandy85:

@mamapower ik heb jammer genoeg het zelfde probleem hoopte altijd al op een mooi decolate maar jammer genoeg is dit na de operatie ook noet

gebeurd ik ben nu anderhalf jaar po en draag als ik een truitje heb wat iets

verder

open is een push Up bh dan staan ze echt goed bij elkaar maar dit doe ik echt alleen een enkele keer als ik uitga 

groetjes mandy 

 

Heey @Mandy85

Ja jammer is dat he ik had ook zo gehoopt dat dit naar de operatie anders zou zijn

Toch bedankt voor je tip 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nu 3 maanden PO? 
Zou het nog even tijd geven ook, die van mij zijn wel nog voller naar de zijkanten geworden waardoor ze dichter bij elkaar lijken te staan.

En een plunge bh wil ook wel helpen, is geen push up maar geeft wel een super nice effect. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.