Ga naar inhoud

VanAnaarCtje : 22 mei 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Hallo dames, ik heb de zomervakantie even niets met de (.)(.) gedaan, het begon een beetje een obsessie te worden.

Een borst is mooi gedaald, wel groot, maar netjes en zacht. De wond is genezen, het litteken valt wel mee en ik gebruik nu een siliconenpleister erop. De andere borst zit nog steeds iets hoog. 1/3 onder de tepel, 2/3 erboven. Nog steeds af en toe een hele vervelende pijn waardoor sporten nog niet van harte gaat. 

Gisteren mijn pc weer bezocht, ik was enorm zenuwachtig en emotioneel. Achteraf gezien was dit helemaal niet nodig. Hij zag meteen dat het nog niet mooi zat en de pijn bevalt hem helemaal niet. Dus opnieuw onder het mes. Waarschijnlijk is door de contractie de pocket verkleind en irriteert dat nu. De prothese is zacht en soepel en het kapsel voelt prima aan.

Ook mag ik van hem van maat veranderen of ze helemaal verwijderen. 

Over drie weken lig ik weer op de tafel...tenzij de prothese toch nog zakt en de pijn verdwijnt. Zal je net zien. Aangezien ik toch nog geopereerd word, dan zal hij ook het litteken van de wond wat mooier maken en dit keer hechtingen van ander materiaal gebruiken.

Ik ben enorm opgelucht en hoop dat ik over een maand eindelijk klaar ben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even meegelezen, jeetje wat een ellende zeg, en dat voor zoveel geld ook nog!!

Je hoopt ergens op en dan pakt het zo totaal anders uit met nog wel ellende ook..

maar de profile, is 5,1 bij 10 zo heel veel dan?

 

weet je al wat je gaat doen? Helemaal eruit of kleinere en andere protheses misschien? 

 

Heb je ook een foto van hoe het is nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee of het veel is, ik denk dat voor iedereen persoonlijk is. Ik wilde kleine borstjes en niet deze. En echt waar, degene die zijn thuis al heeft gevonden is mooi, maar niet wat ik wilde. En eerlijk, ik heb een prachtige decolleté. Soms denk ik, dat ik door alle tegenslag, een aversie heb gekregen tegen mijn implantaten, ik weet het niet. 

Ik wil graag weer keihard sporten en nu lukt dat niet. Conditioneel is nog wel oké, maar ik ben al zoveel kracht verloren. 

Ondertussen ben ik er nog niet uit wat ik wil. Deze accepteren, ze zijn echt niet zo heel groot, maar van niets naar D/E is heel veel als je een kleine C op het oog hebt. 

Sowieso laat ik me opereren, en als alles er binnen goed uitziet, denk ik dat ik voor een kleinere ga en niet voor alles eruit, dan zou een raar einde van het verhaal zijn. Mocht hij iets tegenkomen of bang zijn dat ik last blijf houden bij kleinere, dan leef ik daarna verder met vullingen en maximizers.

 

Maar nu nog de maat bepalen. Ik heb nu 10,75 en een profiel van 5,2, 350cc motiva ergonomix corse, ik heb het kaartje er maar bij gepakt, ik zit er nog wel eens iets naast. Ik heb een deukje tussen mijn zij en de prothese, vanaf de zijkant vind ik dat je heel goed kan zien dat ze nep zijn. Ik denk erover om naar 10,25 bij 4,2 255cc full te gaan. Net een slagje kleiner.

Ik moet wel toegeven dat ik de motiva heel prettig vind aanvoelen.

 

Foto's blijf ik jullie verschuldigd.

 

Bedankt voor het meelezen en denken, het is fijn om mijn verhaal te kunnen delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.