Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum
Koptelefoon

Koptelefoon : 13 augustus 2018 : Dr. Fresow : Baulandkliniek

Aanbevolen berichten

@Koptelefoon leuk om alles te lezen en fijn dat het goed gaat! Zou ik misschien je foto's mogen zien? Mijn lift + protheses staat in december gepland dus ben erg benieuwd naar je resultaat!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei RL36:

Op de foto’s ziet het er echt goed uit, leuke bikini ook! Ben je nog tevreden? En zijn de littekens mooi genezen?

Ik ben heel erg tevreden! Littekens gaan ook goed, alle wondjes zijn nu dicht en ik draag nu normale bh's.. zo fijn!!! Eindelijk een beetje pronken met ze haha!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Summer18:

@Koptelefoon leuk om alles te lezen en fijn dat het goed gaat! Zou ik misschien je foto's mogen zien? Mijn lift + protheses staat in december gepland dus ben erg benieuwd naar je resultaat!

Natuurlijk!! Ik ga je toevoegen!

Wat spannend!! Nog eventjes geduld en met mooie nieuwe borsten het nieuwe jaar in!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 uur geleden zei Koptelefoon:

Natuurlijk!! Ik ga je toevoegen!

Wat spannend!! Nog eventjes geduld en met mooie nieuwe borsten het nieuwe jaar in!

Wauw wat een super mooi resultaat, ziet er prachtig uit! 

Jaa ik vind het onwijs spannend maar kijk er ook wel naar uit :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag had ik de nacontrole in Utrecht, de consulente was erg tevreden over het herstel.

De rechterborst moet nog ietsje zakken en zit nog een klein beetje vocht in, maar ik mag al mijn werkzaamheden weer gaan oppakken. 

Ik ben ook zeer tevreden over mijn borsten, ik kan nu weer de bh's aan die ik mooi vind en dat is zo fijn!!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com