Ga naar inhoud

Koptelefoon : 13 augustus 2018 : Dr. Fresow : Baulandkliniek


Gast Koptelefoon

Aanbevolen berichten

Gast Koptelefoon
1 uur geleden zei Yvonne1977:

Ik ben zelf een tijdje niet op het forum geweest. Hoe gaat alles met je, en het herstel?

Spannend morgen weer werken, rustig aan doen niets forceren, het is bij jou een stukje ingrijpender geweest als een reguliere bv.

Ik krijg de foto's niet te zien?

Alvast heel veel succes toegewenst morgen!

 

Liefs Yvon

 Ik heb besloten mijn foto's op privé te zetten, maar ik voeg je even toe aan het album!

Alles gaat prima eigenlijk, nog wel steeds wat lekkage op het drielandenpunt maar niet extreem veel ofzo. 

Dankje!! Komt vast goed morgen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei Koptelefoon:

 Ik heb besloten mijn foto's op privé te zetten, maar ik voeg je even toe aan het album!

Alles gaat prima eigenlijk, nog wel steeds wat lekkage op het drielandenpunt maar niet extreem veel ofzo. 

Dankje!! Komt vast goed morgen :D

Ik heb je foto collage gezien. Erg mooi geworden, je borsten zien er erg natuurlijk uit en ook mooi vol. Je tepelhof lijkt een stuk kleiner. Zo snel al dit resultaat is natuurlijk geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
8 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ik heb je foto collage gezien. Erg mooi geworden, je borsten zien er erg natuurlijk uit en ook mooi vol. Je tepelhof lijkt een stuk kleiner. Zo snel al dit resultaat is natuurlijk geweldig!

 Jaa ben echt super blij, als ik onder de douche sta kijk ik nu tegen 2 heuvels aan ipv een slappe hap wat ooit mijn borsten waren hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-9-2018 om 20:34 zei Koptelefoon:

 Nieuwe foto toegevoegd, 3 weken po!

Ze zijn echt al zo veranderd sinds de operatie!!

 

Morgen voor het eerst weer werken, best spannend!

Koptelefoon zou ik je foto’s mogen zien? Krijg hetzelfde als jij en spanning begint te komen , paar foto’s  en verhalen gezien waarvan ik dacht Ali durf ik nog wel....  zou graag nu iets positiefs zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
5 minuten geleden zei Jeans70:

Koptelefoon zou ik je foto’s mogen zien? Krijg hetzelfde als jij en spanning begint te komen , paar foto’s  en verhalen gezien waarvan ik dacht Ali durf ik nog wel....  zou graag nu iets positiefs zien.

Jazeker!! Ik heb je toegevoegd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
1 minuut geleden zei Jeans70:

Zie net dat ik deze al gezien en geliked had, echt prachtig. Dit is mijn voorbeeld en hou ik dan maar voor ogen. Wel enorm zo zeg die eerste week, oef

Dankje!!

 

Haha ja 2 meloenen, al vond ik dat meer op de foto dan toen ik gewoon naar beneden keek zeg maar. 

Maar ben erg blij met hoe ze er nu al uit zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
2 uur geleden zei Theezakje34:

Mag ik meekijken ?? :) zijn ze bij jou dus juist kleiner aan het worden nu?

Tsja kleiner, weet niet. In kleding zie ik dat niet zo. 

Ze zijn gewoon enorm gaan dalen, zien er wat natuurlijker uit dan zo opgeblazen haha!

Ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
13 minuten geleden zei Jeans70:

Ja idd. Mooi natuurlijk zo. Ik heb donderdag laatste gesprek en gesprek met annesthesist, mag ik de pc alleen die foto laten zien? Dit is wat ik wil.

 Ja hoor dat mag zeker! Voel me vereerd haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Koptelefoon
2 uur geleden zei RL36:

Op de foto’s ziet het er echt goed uit, leuke bikini ook! Ben je nog tevreden? En zijn de littekens mooi genezen?

 

Ik ben heel erg tevreden! Littekens gaan ook goed, alle wondjes zijn nu dicht en ik draag nu normale bh's.. zo fijn!!! Eindelijk een beetje pronken met ze haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
2 uur geleden zei Summer18:

@Koptelefoon leuk om alles te lezen en fijn dat het goed gaat! Zou ik misschien je foto's mogen zien? Mijn lift + protheses staat in december gepland dus ben erg benieuwd naar je resultaat!

 Natuurlijk!! Ik ga je toevoegen!

 

Wat spannend!! Nog eventjes geduld en met mooie nieuwe borsten het nieuwe jaar in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon

Hallo allemaal,

 

Vandaag had ik de nacontrole in Utrecht, de consulente was erg tevreden over het herstel.

De rechterborst moet nog ietsje zakken en zit nog een klein beetje vocht in, maar ik mag al mijn werkzaamheden weer gaan oppakken. 

Ik ben ook zeer tevreden over mijn borsten, ik kan nu weer de bh's aan die ik mooi vind en dat is zo fijn!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi koptelefoon 

Ik heb je topic aan het mee lezen, 

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd borstlift met prothese door dezelfde arts als jou. 

Nog steeds erg veel pijn, leek even minder te worden maar sinds zondag weer steeds zeerder. 

Ben nieuw op het forum, heb nog niet ontdekt hoe ik foto's kan plaatsen. 

Zou ik met jou mee mogen kijken, vind het toch weer elke keer spannend om naar mijn borsten te kijken, ze zeiden wel dat het nog de nodige weken nodig heeft dat de protheses gaan dalen maar kan het me nog niet voorstellen dat het goed gaat komen 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
9 uur geleden, Aj1980 zei:

Hoi koptelefoon 

Ik heb je topic aan het mee lezen, 

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd borstlift met prothese door dezelfde arts als jou. 

Nog steeds erg veel pijn, leek even minder te worden maar sinds zondag weer steeds zeerder. 

Ben nieuw op het forum, heb nog niet ontdekt hoe ik foto's kan plaatsen. 

Zou ik met jou mee mogen kijken, vind het toch weer elke keer spannend om naar mijn borsten te kijken, ze zeiden wel dat het nog de nodige weken nodig heeft dat de protheses gaan dalen maar kan het me nog niet voorstellen dat het goed gaat komen 

 

 

Hoi hoi,

Ik zal je zo even toevoegen aan mijn album. 

Wbt de pijn, ik heb ook best lang mijzelf ongemakkelijk gevoelt en als ik verkeerd had bewogen of toch net iets te veel kreeg ik weer wat meer pijn. 

Bij mij daalden de borsten vrij snel, dat voelde ook niet zo prettig.  Maar dat ze bij mij snel daalden en bij je eventueel langzamer maakt geen verschil hoor. Het komt echt wel goed, heeft gewoon z'n tijd nodig. 

Ik ben inmiddels al 3 maanden verder en totaal geen last meer, kan alles weer doen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
14 uur geleden, Aj1980 zei:

Dat is in ieder geval goed om te horen.

Pijn lijkt soms al wat minder. En besloten niet elke dag in de spiegel erna te kijken. Mijn tepels staan nu totaal niet gelijk, weer iets waar ik me dan zorgen over ga maken 

Ook geen zorgen over maken, die van mij stonden op een gegeven moment ook wat ongelijk maar dat trekt echt wel bij!! Wacht rustig een aantal weken af, je zult echt zien dat dat heel veel verschil maakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.