Ga naar inhoud

Koptelefoon : 13 augustus 2018 : Dr. Fresow : Baulandkliniek


Gast Koptelefoon

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Koptelefoon:

Dankjee 

Ben er ook zo blij mee, kan niet wachten tot ik eindelijk een keer kan zwemmen met de kinderen!

Ahhh ja super toch, eerst een mooie zwemkleding kopen, en dan lekker zwemmen zonder je opgelaten te voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Koptelefoon
1 minuut geleden zei Jeans70:

Ik heb even meegelezen, krijg dezelfde operatie, wat ontzettend leuk om jullie enthousiasme te lezen !!  Nou las ik iets over zwemmen,kan dat al zo snel?

Nee helaas niet haha!

Maar goed ik zwom echt praktisch nooit omdat bikini topjes niet goed bleven zitten, dus ik heb nog wel even geduld maar in ieder geval wel veel zin in :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon

Even weer een update. 

Morgen ben ik 2 weken po en mag ik de hechtpleisters verwijderen, vind dat zo'n spannend moment haha!

Ik heb al sinds 4 a 5 dagen po geen pijn meer en als ik uit bed kom zijn de dames inmiddels ook geen echte bakstenen meer. 

Wel zit er nog gevoel van Veel spanning maar ik gok dat het ook te maken heeft met de protheses die op plek aan het komen zijn. 

Morgen zal ik ook weer een foto update plaatsten. 

Merk nog wel dat van even wandelen, ze nog wel echt hard worden en dat dat meer ongemak met zich mee brengt. 

Mijn partner was afgelopen 2 dagen ziek, buikgriep, dus kwamen de boodschappen op mij neer. 

Gelukkig heb ik een zeer lieve en behulpzame dochter van 6 en heb ik niets hoeven te tillen of te dragen omdat zij alle boodschappen pakte en ze bij de kassa op de band neerlegde en weer had ingepakt. Omdat zij natuurlijk ook nog niet zo zwaar kan tillen, hadden we een trolley mee zodat zij de boodschappen mooi kon rollen. 

Zeer trots op mijn meisje omdat ze mij zo goed wil en kan helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Koptelefoon oh ja dat is een heel spannend moment! Dan zie je de ‘schade’ haha. Ik heb ze er onder de douche afgehaald, dan zijn ze nat en komen ze makkelijk mee. Daarna even met een straaltje water schoongespoeld en afgedroogd met een schone handdoek, zo deed @Emely dat ook en vond ik een goed plan :)

 

heel fijn om te horen dat het steeds beter gaan, vergeet niet om je rust te pakken he als je merkt dat je borsten hard worden of gaan steken of iets dergelijks.

 

wat een lieve dochter heb jij zeg! Ik zie het al helemaal voor me. Een schatje dat ze dat voor je doet :rolleyes:

 

ik ben heel benieuwd naar je foto morgen.

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Koptelefoon wat fijn om te lezen dat je zo snel geen pijn meer ervaart. Ik hoop dat alles goed op z'n plaats gaat zitten. Al weer 2 weken po. Wat gaat dat snel zeg. Fijn dat je een lieve en behulpzame dochter hebt, maar ook natuurlijk je man die nu wat extra taken heeft, nou ja nu niet met buikgriep uiteraard. Ik ben benieuwd naar je foto, en succes met je pleisters morgen!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Koptelefoon:

Even weer een update. 

Morgen ben ik 2 weken po en mag ik de hechtpleisters verwijderen, vind dat zo'n spannend moment haha!

Ik heb al sinds 4 a 5 dagen po geen pijn meer en als ik uit bed kom zijn de dames inmiddels ook geen echte bakstenen meer. 

Wel zit er nog gevoel van Veel spanning maar ik gok dat het ook te maken heeft met de protheses die op plek aan het komen zijn. 

Morgen zal ik ook weer een foto update plaatsten. 

Merk nog wel dat van even wandelen, ze nog wel echt hard worden en dat dat meer ongemak met zich mee brengt. 

Mijn partner was afgelopen 2 dagen ziek, buikgriep, dus kwamen de boodschappen op mij neer. 

Gelukkig heb ik een zeer lieve en behulpzame dochter van 6 en heb ik niets hoeven te tillen of te dragen omdat zij alle boodschappen pakte en ze bij de kassa op de band neerlegde en weer had ingepakt. Omdat zij natuurlijk ook nog niet zo zwaar kan tillen, hadden we een trolley mee zodat zij de boodschappen mooi kon rollen. 

Zeer trots op mijn meisje omdat ze mij zo goed wil en kan helpen!

Oh dus het is niet abnormaal dat ik ook geen pijn meer heb en dat ze bij mij totaal niet hoog staan?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
12 minuten geleden zei Rebexterke:

Oh dus het is niet abnormaal dat ik ook geen pijn meer heb en dat ze bij mij totaal niet hoog staan?!

Nee hoor!! Die van mij beginnen nu zelfs al wat soepel te worden. 

Kan er al in 'knijpen' en ze bewegen al wat mee. 

Vorige week waren ze al best wat gezakt trouwens en ze komen nu echt naar het midden. Tepels staan ook al best ver naar de plek waar ze horen. 

Alleen nog geen gevoel in de tepels. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Koptelefoon:

Nieuwe foto in album, 2 weken po! :D

Ohhh wauw, wat zijn ze prachtig. En wat mooi en snel dat ze zo mooi al in."vorm" zijn. Wat een verschil met je voor situatie. Hoe gaat je herstel in combinatie met je gezin? Hoe slaap je, hele nachten en op je rug plat?

Ik ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
35 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ohhh wauw, wat zijn ze prachtig. En wat mooi en snel dat ze zo mooi al in."vorm" zijn. Wat een verschil met je voor situatie. Hoe gaat je herstel in combinatie met je gezin? Hoe slaap je, hele nachten en op je rug plat?

Ik ben erg benieuwd!

 

Herstel gaat echt super, mijn partner doet heel veel nu (weet ie ook eens wat ik allemaal doe hahaha).

Kinderen weten ook goed dat ik niets kan/mag dus dat gaat super. 

Slapen gaat ook goed, heb nu een grote stevige kussen onder mijn matras zodat ik niet helemaal plat lig, dat gaat prima en sochtends geen last meer van zware borsten. 

Wel lekken mijn littekens nu wat, ben al even bij de dokter geweest maar komt puur door de gaatjes van de hechtingen verder zag het er netjes uit. 

Ik ben ook verbaasd dat ze al zo mooi van vorm zijn. Maar ook eigenlijk dat ze al zo rond waren na de operatie, geen hoekige vormen oid.

Ben wel blij als ik straks 100% genezen ben, zeker weet dat alle wondjes mooi dicht zijn etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
5 minuten geleden zei fitgirlkim:

Nee heb ik nog niet gemaakt! Mijn studierooster staat nog niet vast.. heel irritant. Ga m volgende week plannen voor in de 6e week po

Ahh dat is inderdaad irritant!

Ik heb vandaag gebeld, 3 oktober in Utrecht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
2 minuten geleden zei fitgirlkim:

Fijn, heb je iets om naar uit te kijken :)

 

ik zit op de helft van de 6 weken vandaag :43:

Jaaa nog 3 weken en dan kun je eindelijk iets anders aan dan de po bh! 

Ik kijk er al naar uit haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Koptelefoon:

 

Herstel gaat echt super, mijn partner doet heel veel nu (weet ie ook eens wat ik allemaal doe hahaha).

Kinderen weten ook goed dat ik niets kan/mag dus dat gaat super. 

Slapen gaat ook goed, heb nu een grote stevige kussen onder mijn matras zodat ik niet helemaal plat lig, dat gaat prima en sochtends geen last meer van zware borsten. 

Wel lekken mijn littekens nu wat, ben al even bij de dokter geweest maar komt puur door de gaatjes van de hechtingen verder zag het er netjes uit. 

Ik ben ook verbaasd dat ze al zo mooi van vorm zijn. Maar ook eigenlijk dat ze al zo rond waren na de operatie, geen hoekige vormen oid.

Ben wel blij als ik straks 100% genezen ben, zeker weet dat alle wondjes mooi dicht zijn etc. 

Aahhh onwijs fijn.dat alles zo goed gaat.

Wat leuk om te lezen dat jullie kindjes het brgrijpen en er ook rekening mee houden. En idd super handig dat manlief nu even de taken overneemt.

Nog even geduld hebben met de wondjes, dat zal wel fijn zijn als die helemaal dicht zijn. 

Heb jij een kleine borstlift gehad? Ik vind het echt heel mooi geworden, ze passen mooi bij je lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
1 uur geleden zei Yvonne1977:

Aahhh onwijs fijn.dat alles zo goed gaat.

Wat leuk om te lezen dat jullie kindjes het brgrijpen en er ook rekening mee houden. En idd super handig dat manlief nu even de taken overneemt.

Nog even geduld hebben met de wondjes, dat zal wel fijn zijn als die helemaal dicht zijn. 

Heb jij een kleine borstlift gehad? Ik vind het echt heel mooi geworden, ze passen mooi bij je lichaam.

Ik heb een grote lift gehad, kleine lift zou maar een paar cm omhoog brengen. Tepels zijn verplaatst en verkleind. 

Ben ook zo benieuwd hoe het resultaat straks in een echte bh is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
9 uur geleden zei Id097:

Wat fijn dat het bij jou allemaal zo soepel verlopen is en dat je zo snel geen pijn meer had. Ik kom ook uit het noorden en ik ga dinsdag voor het eerst op consult bij faceland, ben heel benieuwd! 

Ohh wat spannend!! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Koptelefoon:

 Nieuwe foto toegevoegd, 3 weken po!

Ze zijn echt al zo veranderd sinds de operatie!!

 

Morgen voor het eerst weer werken, best spannend!

Ik ben zelf een tijdje niet op het forum geweest. Hoe gaat alles met je, en het herstel?

Spannend morgen weer werken, rustig aan doen niets forceren, het is bij jou een stukje ingrijpender geweest als een reguliere bv.

Ik krijg de foto's niet te zien?

Alvast heel veel succes toegewenst morgen!

 

Liefs Yvon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.