Ga naar inhoud

Koptelefoon : 13 augustus 2018 : Dr. Fresow : Baulandkliniek


Gast Koptelefoon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Koptelefoon
4 uur geleden zei fitgirlkim:

Oh lekker nog even een nachtje weg samen. Doen jullie goed :) 

Haha ja was anders bang voor stress van bijvoorbeeld files of een ongeluk op de weg oid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Koptelefoon:

Haha ja was anders bang voor stress van bijvoorbeeld files of een ongeluk op de weg oid.

Het is een mooie en grote locatie hoor! Hotel, sportschool en meerdere klinieken. Wij moesten even zoeken naar waar Bauland zat haha. Het personeel daar is zo lief! Het is wel een lekkere tijd hoor! Niet te vroeg en dan zit je niet de ochtend met honger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon

 zo we zijn in het hotel en zitten haast boven de kliniek :D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Koptelefoon:

 zo we zijn in het hotel en zitten haast boven de kliniek :D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Haha dat doe je goed meis. Nog even genieten van elkaar. Ik zou echt gespannen worden als ik daar zou verblijven zeg hihi. Ik voel al spanningen voor jou hoor! En dat terwijl ik zelf helemaal niet zenuwachtig was. Maar ik weet nu hoe blij je ervan gaat worden :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
56 minuten geleden zei fitgirlkim:

Heel veel succes vandaag @Koptelefoon 

 

you van do this :43:

 

ik ga nog even verder slapen, want ik heb maar 6 uur geslapen vannacht. Niet van de pijn of ongemakkelijkheid of iets hoor. Was om 6 uur uur klaar wakker haha

 

liefs kim

Dankjewel!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontzettend veel succes !! 

Ik mag vandaag over precies een week dus ga jouw herstel op de voet volgen..haha..Hoop dat je wakker wordt met een fantastisch resultaat en dat de reis terug naar huis voorspoedig gaat..Wij gaan Groningen weer een stukje mooier maken..hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
7 uur geleden zei fitgirlkim:

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
2 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ahhh wat onwijs leuk, hoe voelt het? En hoe is alles gegaan vandaag???

Fijne mensen daar en heb nu weinig pijn. Alleen wat druk nog op de borst. 

Ben nu lekker thuis en doe later even uitgebreid verslag. 

Doe zo nog even foto's in album

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon

Hierbij mijn verslag aangezien ik mij eigenlijk behoorlijk goed voel. 

 

Wij hebben geslapen in het hotel naast de kliniek omdat wij vanuit Groningen moesten komen en ik de angst voor files etc. 

Om 9 uur moest ik mij melden en half 10 werd ik geroepen vanuit de wachtkamer. dat half uur leek uren te duren haha!

Eenmaal op zaal had ik een hele aardige verpleger en anesthesist. 

Fresow kwam mij af tekenen en zei toen hij klaar was: ' Zo dit is perfect!'. Dus ik grapte nog dat ik dan wel weer naar huis kon. 

De anesthesist was verbaasd dat ik uit Groningen kwam omdat ik blijkbaar geen boers accent heb(Nog nooit gehoord!).

Op de operatietafel deed het infuus nog wat lastig met druppelen waardoor ik steeds aan het lachen was, en ik zonder dat ik het doorhad, ineens weg was. 

Toen ik wakker werd had ik het heel koud en was extreem aan het trillen. Ik kreeg warme lucht onder m'n dekens geblazen wat erg fijn was. 

Ook had ik veel pijn (althans dat dacht ik want later was het meer gewend en viel het eigenlijk wel mee allemaal).

Ik was vrij snel van de uitslaapkamer af omdat ik nodig moest plassen. 

Bij het aankleden mocht ik even spieken naar mijn borsten maar door mijn trillen lukte dat niet goed dus thuis nog even goed gekeken(Ik ben zo blij!!!!).

Daarna thee en een beschuitje met jam

Om 12:20 was ik wakker en 13:40 Mocht ik naar huis. 

Inmiddels weinig pijn alleen wat druk en vol gevoel op de borst maar het is me ontzettend meegevallen. 

In mijn album staan foto's, vers vd pers :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee med hoe gaat het met je? Bij mij waren de eerste 4 dagen het pittigst, vanaf toen ging het echt heel goed. Probeer veel te rusten en slapen. De eerste 2 nachten nam ik snachts ook pijnstillers omdat ik die druk zo vervelend vond. ‘S avonds paracetamol met cofeine omdat je daar slaperig van wordt. Verder is goed blijven drinken ook heel belangrijk he! En ik hoop dat je vriend iets van een verstelbaar lattenbodem kan regelen..

 

lekker filmpjes kijken en boeken lezen om een beetje bij te komen..

 

sterkte :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon

Verstelbaar lattenbodem is geregeld!!

Heb net ook de band die over de bh zat mogen afhalen en dat voelt zo fijn.. Straks nog de doekjes eraf want die pleisters irriteren onder de bh.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon

 Update:

 

De pijn valt me eigenlijk best mee. 

Sochtends uit bed komen is het zwaarste van de dag geloof ik. 

Voor de rest is het goed te doen. 

Ik ben nu al erg blij met de vorm van mijn borsten, ze zijn al best rond!

Vandaag gaat mijn zoontje weer naar kdv en daar ben ik best blij mee, even wat meer rust overdag. 

Mijn dochter van 6 is heel zorgzaam, zij doet sochtends mijn haar(oké staart zit nergens naar maar vind het zo lief dat ze zo haar best doet!!).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
56 minuten geleden zei fitgirlkim:

Dat ziet er prachtig uit meis! Die Fresow heeft goed zijn best gedaan :wub:

Dankjee 

Ben er ook zo blij mee, kan niet wachten tot ik eindelijk een keer kan zwemmen met de kinderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.