Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Koptelefoon

Koptelefoon : 13 augustus 2018 : Dr. Fresow : Baulandkliniek

Recommended Posts

Op 28-5-2018 om 15:45 zei FemAli:

Oh, ik ben wel heel benieuwd naar je consult bij Faceland, daar heb ik ook wat informatie over opgezocht. Ga je voor consult borstlift (plus evt implantaten) of borstvergroting? Ik heb geen kids, maar door gewichtsverlies zijn mijn borsten slap geworden. Nu twijfel ik tussen die twee ingrepen. Ben benieuwd.

Hoi hoi,

Mijn consult was erg fijn. Vrouw nam haar tijd om alles goed uit te leggen en mijn borsten uitgebreid op te meten. 

13 augustus word ik geopereerd en we zijn uitgekomen op een grote borstlift met 400cc full implantaten. 

Voor die tijd heb ik nog een afspraak met dr.fresow die mij gaat opereren. 

Ik vind het nu echt rete spannend en heb echt zoiets van omg ga ik dit echt doen?!

Maar wat zal het straks heerlijk zijn om bh's gewoon goed te passen, in bikini kunnen lopen zonder dat ik op hoef te letten of alles nog goed in de verpakking zit en niet geheel onbelangrijk: dat ik mij op mijn gemak voel bij mijn partner als hij mijn borsten ziet/ voelt. 

Bij mij bepaalde ze dus aan de hand van meten of ik een borstlift nodig had of niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vergelijking materiaal.. roze zoals ik ben zonder bh. Huidkleurig met 400cc passen.

Door het gewicht bij het passen is het wél iets gezakt dus in het echt word het nog beter haha! Wat vinden jullie?

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com