Ga naar inhoud

Koptelefoon : 13 augustus 2018 : Dr. Fresow : Baulandkliniek


Gast Koptelefoon

Aanbevolen berichten

Gast Koptelefoon

Hoi hoi, 

ik ben 'Koptelefoon', ik ben 28 en moeder van 2 kinderen.  Een dochtertje van 4 jaar en een zoontje van 5 maand. 

Zij zijn ook direct de reden dat ik wat aan mijn borsten wil doen. ;-)

Voor mijn dochter aan had ik een strakke, stevige cup D. 

In de zwangerschap werd dit een F en na de borstvoeding etc eindigde ik uiteindelijk met een slappe, hangende c.

Bij mijn zoontje ging ik van c naar F en nu zit ik nog op een e. Ik verwacht dat dit nog wel kleiner gaat worden. 

Ik voel me erg onzeker en wil ik niet dat mijn vriend ze ziet. 

Ook bh's of bikini's kopen is 1 groot drama, heb vrij veel los vel, volume zit pas onderaan en bovenop de borst is het gewoon leeg. 

Ik ben momenteel nog aan het sparen maar het leek me fijn om hier wat ervaringen te lezen en eventueel later nog tips oid te kunnen vragen. 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom meid. Ik herken je verhaal deels, ook 2 zwangerschappen achter de rug (2,5 jaar en 10 maanden) en weinig borst overgehouden. Ik heb nooit grote borsten gehad (ja op het einde van mijn zwangerschappen +20kg hihi), maar wat voelde ik me ellendig erbij. Mijn man heeft nooit echt aan mijn borsten mogen komen, ik droeg 24u pd een bh en keek er vooral niet teveel naar. 

Inmiddels nu sinds 2 maanden eigenaresse van 2 mooie volle borsten (350cc ronde extra hoge protheses en cup 70F). Zo blij dat ik het heb laten doen. Beste investering in mezelf geweest geloof ik. Ik blij, manlief blij, wat wil je nog meer. Inmiddels al een la vol met bh's want het winkelt nu weer leuk.

Qua herstel met de baby in de buurt ging het vrij aardig. Manlief is 1,5 week thuis geweest. Hij heeft de verzorging van de kindjes grotendeels gedaan, na die tijd lukte mij het weer prima. Al beperkte ik het tillen van de jongste echt tot een minimum. 

Mijn foto's staan openbaar dus je kunt mijn ontwikkeling zien. Veel plezier hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Koptelefoon.

:viannen_01:

En Snoeppie....... Ik heb net even je foto's bekeken. .... wauw, dat ziet er echt heel mooi uit! :35: Daar kun je met recht trots op zijn...... En je man ook ;).

Veel plezier ermee. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Gast Koptelefoon

 Hallo allemaal,

 

Ik ben koptelefoon. 

Na mijn 1e kindje zijn mijn meiden al behoorlijk gaan zakken, zo erg (Vind ik) dat ik  mezelf al erg onprettig voelde. 

Na de 2e is het gelukkig niet erger geworden. 

Nu ruim 5 jaar wil ik al een bv maar eindelijk heb ik nu de financiële middelen. 

9 juni heb ik mijn consult bij Faceland.

Ineens begint de spanning toe te slaan haha! 

Een paar collega's zijn op de hoogte van mijn plannen en staan achter me, evenals een paar vriendinnen. 

Maar wat moet ik zeggen als iemand anders wat opvalt aan de verandering?

En is het normaal dat de twijfel hierdoor wat toeslaat?

Ik denk dat ik gewoon wat onzeker ben. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik ben wel heel benieuwd naar je consult bij Faceland, daar heb ik ook wat informatie over opgezocht. Ga je voor consult borstlift (plus evt implantaten) of borstvergroting? Ik heb geen kids, maar door gewichtsverlies zijn mijn borsten slap geworden. Nu twijfel ik tussen die twee ingrepen. Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
Op 28-5-2018 om 15:45 zei FemAli:

Oh, ik ben wel heel benieuwd naar je consult bij Faceland, daar heb ik ook wat informatie over opgezocht. Ga je voor consult borstlift (plus evt implantaten) of borstvergroting? Ik heb geen kids, maar door gewichtsverlies zijn mijn borsten slap geworden. Nu twijfel ik tussen die twee ingrepen. Ben benieuwd.

 Ik twijfel ook nog haha! Ik ga het bespreken bij mijn 1e consult. 

Ik wil ze wel gewoon echt weer mooi strak en rond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
Op 28-5-2018 om 16:01 zei SandraHu:

Even een andere vraag. Hoe ben je op je naam van ''koptelefoon'' gekomen? Op de een of andere manier wekt dat mijn interesse behoorlijk:45:

 haha dat lag toevallig voor mijn neus ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi koptelefoon ;) wat tof dat je zover bent en nu de financiële middelen bij elkaar hebt gespaard! Ik ben ook bij faceland geopereerd en het is mij zeer goed bevallen. Al had ik wel een andere nazorg fijn gevonden bij faceland is dit na 6wk andere verhalen die ik lees op dit forum zijn bijv ook na 2 wk. Niet dat ik echt klachten heb maar wel onzekerheden.. en miss worden die bij zo'n consult weer weggenomen. Al zijn de meeste dames wel ergens onzeker over hoor na alles wat ik hier gelezen heb denk ik dat het er een btje bij hoort. Ik heb niets negatiefs te melden over faceland ik vond het allemaal goed geregeld en had een goede klik met mijn pc. Kreeg eerlijk en duidelijke adviezen. Wat betreft je omgeving.... maakt dat uit dan als het ze opvalt dat je borsten anders zijn? Zullen er echt mensen zijn die aan je vragen of je er iets aan hebt laten doen?? Zou jij het zelf iemand vragen als je zou twijfelen of er aan gesleuteld is?? .... en stel dat iemand er over begint is het dan iets om je voor te schamen??? Je mag er juist trots op zijn toch!? Dat is mijn mening. En ik moet eerlijk zeggen er is tot nu toe nog niemand geweest die het aan me gevraagd heeft ofzo. En mocht iemand het graag willen weten en het vragen kun je natuurlijk ook geen antwoord geven als je dat niet wilt. En meer zoiets van goh keek je naar mijn borsten dan? Zijn ze zo perfect dat je twijfels hebt of het echt is?? Maar goed meid ik vind dat jij je daar niet voor hoeft te schamen. Ik ben trots op mn vriendinnen ik heb me lang genoeg onzeker gevoeld en heb er hard voor gespaard. En nu is het tijd dat ik trots op mn lichaam mag zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay koptelefoon..:4:

Hier na 3 zwangerschappen het zelfde..

Van een eigen volle B naar tijdens de zwangerschap een D/ kleine dubbel d.. nu anderhalf jaar na de kleinste een A of zelfs misschien wel een aa :25:

12 Juni een gesprek met dr grabietz via diana gabriels (Als hij me goed bevalt hopelijk 1,2 of 3 sept operatie) en 2 juli een gesprek met dr K peters ook via haar.. kan je dus nog niet zoveel informatie geven, sta zelf ook aan de begin periode..:43: aan dit forum heb je heel veel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
Op 28-5-2018 om 15:45 zei FemAli:

Oh, ik ben wel heel benieuwd naar je consult bij Faceland, daar heb ik ook wat informatie over opgezocht. Ga je voor consult borstlift (plus evt implantaten) of borstvergroting? Ik heb geen kids, maar door gewichtsverlies zijn mijn borsten slap geworden. Nu twijfel ik tussen die twee ingrepen. Ben benieuwd.

Hoi hoi,

 

Mijn consult was erg fijn. Vrouw nam haar tijd om alles goed uit te leggen en mijn borsten uitgebreid op te meten. 

13 augustus word ik geopereerd en we zijn uitgekomen op een grote borstlift met 400cc full implantaten. 

Voor die tijd heb ik nog een afspraak met dr.fresow die mij gaat opereren. 

Ik vind het nu echt rete spannend en heb echt zoiets van omg ga ik dit echt doen?!

Maar wat zal het straks heerlijk zijn om bh's gewoon goed te passen, in bikini kunnen lopen zonder dat ik op hoef te letten of alles nog goed in de verpakking zit en niet geheel onbelangrijk: dat ik mij op mijn gemak voel bij mijn partner als hij mijn borsten ziet/ voelt. 

 

Bij mij bepaalde ze dus aan de hand van meten of ik een borstlift nodig had of niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon

Vergelijking materiaal.. roze zoals ik ben zonder bh. Huidkleurig met 400cc passen.

Door het gewicht bij het passen is het wél iets gezakt dus in het echt word het nog beter haha! Wat vinden jullie?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 13-6-2018 om 11:06 zei Koptelefoon:

Vergelijking materiaal.. roze zoals ik ben zonder bh. Huidkleurig met 400cc passen.

Door het gewicht bij het passen is het wél iets gezakt dus in het echt word het nog beter haha! Wat vinden jullie?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Staat je erg mooi die 400 cc! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
2 uur geleden zei Koptelefoon:

Ik ben aan het aftellen, maandag is het al zover!!!!! Ben echt onwijs zenuwachtig!

Ohhh ja, hoe laat moet je er zijn?

Super spannend idd, nog maar een paar nachtjes.... nog even genieten van de laatste nachten op je buik slapen!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
3 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ohhh ja, hoe laat moet je er zijn?

Super spannend idd, nog maar een paar nachtjes.... nog even genieten van de laatste nachten op je buik slapen!!!

 

Krijg ik nog te horen. 

Haha ik ben geen buik slaper Maar wel een echte zijslaper dus rug wordt sowieso vervelend haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
1 uur geleden zei fitgirlkim:

Aah @Koptelefoon wat spannend voor je! Wanneer jij onder het mes gaat ben ik al een week po. Wat gaat de tijd snel he? Heb je je al een beetje voorbereid op wat komen gaat? En heb je er zin in??? 

Ik laat het over mij heen komen haha. We gaan zondag al naar Mill zodat we op tijd zijn. Slapen een nachtje in het city hotel pal naast bauland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.