Ga naar inhoud

Queen-Rania : 24 juli 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik had een vraagje klopt het dat je je benauwd kunt voelen na een borstvergroting?

 

Mijn vriendin had het namelijk heel erg  en dat hield 2 weken aan. Ik krijg binnenkort een borstvergroting en heb dus ook astma. Ik ben nu wel bang geworden. Ik ben dus benieuwd wat jullie ervaringen waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Nieuweborsten2018:

Ik herken het wel, maar dat komt gewoon  doordat die spieren trekken en je niet helemaal lekker volledig in kunt ademen. Heb ik overigens alleen maar de eerste nacht gehad...

Ow oke had je het heel de nacht dat je niet door kon slapen of viel het echt mee? Sorry dat ik door blijf vragen maar ben echt meer bang voor de benauwdheid dan voor de pijn.

 

Btw thnx voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Queen-Rania:

Ow oke had je het heel de nacht dat je niet door kon slapen of viel het echt mee? Sorry dat ik door blijf vragen maar ben echt meer bang voor de benauwdheid dan voor de pijn.

 

Btw thnx voor je reactie

Nee joh, zo ernstig was het niet... je voelt gewoon beetje druk op de borst en dat bemoeilijkt de ademhaling enigszins. Maar het was niet zo dat het heel erg overheerste. Wat mij hielp, was een een kussen onder mijn schouderbladen, waardoor mijn hoofd iets naar achteren viel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Nieuweborsten2018:

Nee joh, zo ernstig was het niet... je voelt gewoon beetje druk op de borst en dat bemoeilijkt de ademhaling enigszins. Maar het was niet zo dat het heel erg overheerste. Wat mij hielp, was een een kussen onder mijn schouderbladen, waardoor mijn hoofd iets naar achteren viel. 

Aah leuk om te horen dat het meevalt, schilt denk ik ook per persoon. Ik word op 24 juli geopereerd maar nu de datum vast staat ben ik ineens bang en heb de zenuwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Queen-Rania:

Hoi allemaal,

 

Ik had een vraagje klopt het dat je je benauwd kunt voelen na een borstvergroting?

 

Mijn vriendin had het namelijk heel erg  en dat hield 2 weken aan. Ik krijg binnenkort een borstvergroting en heb dus ook astma. Ik ben nu wel bang geworden. Ik ben dus benieuwd wat jullie ervaringen waren.

Hoi hoi, 

 

Dat komt inderdaad gewoon doordat die sportbh zo strak zit, dat bemoeilijkt het ademhalen! Ik had er alleen de eerste dagen last van, vooral als ik een stukje ging lopen of zo. Is logisch en komt allemaal goed, valt echt mee :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei PsychR:

Hoi hoi, 

 

Dat komt inderdaad gewoon doordat die sportbh zo strak zit, dat bemoeilijkt het ademhalen! Ik had er alleen de eerste dagen last van, vooral als ik een stukje ging lopen of zo. Is logisch en komt allemaal goed, valt echt mee :33:

Aaah dank je wel ik voel me nu echt zekerder, komt wel goed. Ik heb 3 bevallingen achter de rug, dan moet dit piece of cake zijn:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Queen-Rania:

Aaah dank je wel ik voel me nu echt zekerder, komt wel goed. Ik heb 3 bevallingen achter de rug, dan moet dit piece of cake zijn:)

Hahaha daar kan ik niet over meepraten maar ik denk dat dit inderdaad dan heel erg meevalt! Wanneer krijg je een borstvergroting? Al aan het aftellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei PsychR:

Hahaha daar kan ik niet over meepraten maar ik denk dat dit inderdaad dan heel erg meevalt! Wanneer krijg je een borstvergroting? Al aan het aftellen? 

Ik word op 24  juli door dokter Nio in Parkkliniek geopereerd. Op  20 juli heb ik de consult. Ik woon in Turkije en ben niet zo vaak in Nederland. Dus wilde gelijk consult en de operatie vlak achter elkaar inplannen. En ik heb zoveel goede ervaringen over dokter Nio gehoord dat ik ook zeker weet dat ik door hem geopereerd wil worden. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 26-5-2018 om 10:53 zei Queen-Rania:

Ik word op 24  juli door dokter Nio in Parkkliniek geopereerd. Op  20 juli heb ik de consult. Ik woon in Turkije en ben niet zo vaak in Nederland. Dus wilde gelijk consult en de operatie vlak achter elkaar inplannen. En ik heb zoveel goede ervaringen over dokter Nio gehoord dat ik ook zeker weet dat ik door hem geopereerd wil worden. 

 

 

Hoi hoi

 

Ik zag je aanvraag voor de juni-club, maar zie dat je pas in juli je operatie hebt. Helaas kan ik je dus niet toelaten in de juni club. Zodra er een juni club is, kun je daar een aanvraag voor toelating indienen :)

 

Ik zal je topictitel hier al aanpassen en je al verhuizen naar de operatieverslagen. Dat doen we met iedereen die een operatiedatum heeft.

 

Dit is dan het topic waar je al je updates, inclusief operatieverslag, kunt plaatsen :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei best_boobie:

 

Hoi hoi

 

Ik zag je aanvraag voor de juni-club, maar zie dat je pas in juli je operatie hebt. Helaas kan ik je dus niet toelaten in de juni club. Zodra er een juni club is, kun je daar een aanvraag voor toelating indienen :)

 

Ik zal je topictitel hier al aanpassen en je al verhuizen naar de operatieverslagen. Dat doen we met iedereen die een operatiedatum heeft.

 

Dit is dan het topic waar je al je updates, inclusief operatieverslag, kunt plaatsen :)

 

xxx BB

Ow oke. Is goed, dank u wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l

Hi,

 

Zelf ben ik op 17 mei geopereerd door dr. Nio en ik heb ook astma. Ik heb mij geen moment echt benauwd gevoeld zoals bij m’n astma. Wel wat druk op de borst, vooral de eerste dagen na de operatie, maar dat voelt meer alsof er een olifant op je staat :D

Sportbh zit ook lekker strak, maar ook dat heeft mij geen benauwd gevoel gegeven. 

 

Succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.