Ga naar inhoud

Eerste consult Kouterclinic Gent


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ben nieuw hier en heb dus totaal geen idee of ik mijn discusssie hier op de juiste plaats zet. Ik ben 35 jaar, mama van 2 kinderen en heb kleine hangende borsten. Zelf woon ik in Oost-Vlaanderen te België en ben dus op zoek naar ervaringen/meningen van dames die reeds al een lift + prothese gehad hebben. Op welke basis hebben julle een beslissing genomen dat die bepaalde arts jullie lift + vergroting heeft mogen doen? Foto's? Vriendelijkheid? Wat is het verschil van protheses en plaatsing voor of na de spier? Alvast bedankt voor de feedback! 

 

 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Goedenavond iedereen, 

misschien herken je je wel in mijn situatie of kan je mij enige info verschaffen.

ik ben 35, mama van 2 kids en eindelijk is de kogel door de kerk. Ik wil niet langer met kleine borsten rondlopen. Ben 1m81 en heb een kleine lege C. 

Daarnaast heb ik grotere tepels dan een normaal iemand en denk ik ook zeker een lift nodig te hebben.

Gisteren mijn eerste consult gehad bij Dr. Lefevre. Was het onmiddellijk met me eens dat ik vergroting wou en verkleining van tepelhof. Zeer vriendelijk en attente man.  Echter zal dit niet zonder risico zijn en kan hij zelfs niet alles wegdoen van mijn tepelhof?! :24: 

De vorm van mijn borst zou dan niet mooi meer zijn. Werkt met mentor-achter de spier en raadde mij 440cc aan.

3D foto was heel schokkerend. Gaf mij en mijn man geen WoW gevoel. Zowel anatomisch als rond lijken mijn borsten zeer puntig. Hopelijk geven mijn volgende consults een beter gevoel!

Zijn er onder jullie dames die lift + tepelhofverkleining + prothese gehad hebben? Zoja, waar? 

Alvast bedankt...  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 25-5-2018 om 22:46 zei Anneleen31:

Goedenavond iedereen, 

misschien herken je je wel in mijn situatie of kan je mij enige info verschaffen.

ik ben 35, mama van 2 kids en eindelijk is de kogel door de kerk. Ik wil niet langer met kleine borsten rondlopen. Ben 1m81 en heb een kleine lege C. 

Daarnaast heb ik grotere tepels dan een normaal iemand en denk ik ook zeker een lift nodig te hebben.

Gisteren mijn eerste consult gehad bij Dr. Lefevre. Was het onmiddellijk met me eens dat ik vergroting wou en verkleining van tepelhof. Zeer vriendelijk en attente man.  Echter zal dit niet zonder risico zijn en kan hij zelfs niet alles wegdoen van mijn tepelhof?! :24: 

De vorm van mijn borst zou dan niet mooi meer zijn. Werkt met mentor-achter de spier en raadde mij 440cc aan.

3D foto was heel schokkerend. Gaf mij en mijn man geen WoW gevoel. Zowel anatomisch als rond lijken mijn borsten zeer puntig. Hopelijk geven mijn volgende consults een beter gevoel!

Zijn er onder jullie dames die lift + tepelhofverkleining + prothese gehad hebben? Zoja, waar? 

Alvast bedankt...  

Hoi,

 

sorry nu pas je bericht gezien. Waarom ga je niet eens langs bij dr. Verpaele of Dr. Tonnard. Courpure Gent. Ik ben dazr geopereerd. Lifting+ prothese+ tepelhofverkleining. Ben er zeer tevreden van en zeker bij de opvolging....

vriendelijke en zeer gekende plastische.....ik heb anatomische polytech gecoate gekregen....en mooi herstel van littekens. Ben nu bijna 3 mnd po.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-5-2018 om 22:46 zei Anneleen31:

Goedenavond iedereen, 

misschien herken je je wel in mijn situatie of kan je mij enige info verschaffen.

ik ben 35, mama van 2 kids en eindelijk is de kogel door de kerk. Ik wil niet langer met kleine borsten rondlopen. Ben 1m81 en heb een kleine lege C. 

Daarnaast heb ik grotere tepels dan een normaal iemand en denk ik ook zeker een lift nodig te hebben.

Gisteren mijn eerste consult gehad bij Dr. Lefevre. Was het onmiddellijk met me eens dat ik vergroting wou en verkleining van tepelhof. Zeer vriendelijk en attente man.  Echter zal dit niet zonder risico zijn en kan hij zelfs niet alles wegdoen van mijn tepelhof?! :24: 

De vorm van mijn borst zou dan niet mooi meer zijn. Werkt met mentor-achter de spier en raadde mij 440cc aan.

3D foto was heel schokkerend. Gaf mij en mijn man geen WoW gevoel. Zowel anatomisch als rond lijken mijn borsten zeer puntig. Hopelijk geven mijn volgende consults een beter gevoel!

Zijn er onder jullie dames die lift + tepelhofverkleining + prothese gehad hebben? Zoja, waar? 

Alvast bedankt...  

Ik heb ze achter de spier gekregen, ben mama van 2 kindjes, vroeger een goed gevulde D-E en had een volledige lege B-C.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.