Ga naar inhoud

Na dik 2 maanden last en schuiven prothese


Fabienne

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Ik ben op 21 maart geopereerd bij AKlinieken. Alles is super goed en voorspoedig gegaan. Herstel erna ging ook vrij vlot. Nu heb ik alleen sinds 5 weken na te operatie (tot nu nog steeds) last van 1 prothese die soort van schuift/beweegt. Maar ook een soort klotsend gevoel als ik bijv buk of mn arm beweeg. Echt werkelijk bij elke beweging voel ik het. Het is ontzettend hinderlijk. Ik heb met 6 weken de kliniek gebeld dat ik er destijds toen een week last van had. Ze adviseerde even rustig aan te doen en even de borstband om te houden. Dit heb ik tot gisteren gedaan. Ik heb woensdag weer gebeld en ze zeiden dat ik moet wachten tot volgende maand voor 2e controle, maar mn band af mag doen juist om te kijken of het dan beter gaat ipv als ik hem om heb. Nou doet het sinds gisteren ook ineens meer zeer onderaan mn borst en voelt het een stuk zwaarder.  Ik ben echt wanhopig en bang dat het straks niet goed is. Je ziet er niks aan en het ziet er echt mooi uit verder. Iemand hetzelfde gehad?! Of iemand tips?! Help!!!

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

@Fabienne Hoi, ik loop lekker door de topics te struinen en kwam de jouwe tegen. Zie dat er geen reactie was dus... nieuwsgierig hoe dit bij je was afgelopen :) 

 

Ik heb wel een beetje een idee en dat dit herkenbaar klinkt na 5 weken maar is alles okay nu? Het schuivende gevoel en die klotsende zeeslag in je borsten door vocht is allemaal afgenomen? Je bent nu dik een aantal maanden verder nu .. positieve afloop??

 

Greetz BrownieG

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.