Ga naar inhoud

Bbl: Brazilian butt lift.


Aanbevolen berichten

Hey dames :)

 

bbl is nog redelijk nieuw in Europa maar ik hoop toch dat er niets dames zitten die het al hebben gedaan.

 

Ik was eigenlijk opzoek naar lipo nooit gedacht aan billimplantaten. Omdat met sporten en diëten (-35kg op 9maand) mijn vet niet weg wilt wat ik ook doe mijn lovehandles en buikje blijft. (Niet verschieten als je nog me oude foto's ziet en denkt ditnklopt niet -35kg. Ik ben zwanger geweest na dien en letterlijk het dubbele gewogen)Enkel mijn kont word kleiner. Toen ik meer opzocht zag ik dit. Het leek me heel interessant. Ik wil geen dikke kont gewoon beetje ronder aan de bovenkant onder is het al mooi rond maar boven is het echt platjes. 

 

Er is heel veel info te vinden over Nederlandse en Belgische artsen maar weinig ervaringen. Dit forum heeft me heel goed geholpen om de stap te nemen door de ervaringen anders had ik nu nog kleine 'tieten'. :D

 

Dus dames please help me zoveel mogelijk info te verzamelen van Belgische/Nederlandse sites. 

Velen van Europa gaan buiten Europa. 

Mijn vader woont in het dominicaanse republiek waar ze al heel veel meer ervaring hebben dan in Europa. En wou eerst daar gaan want kon daar dan verblijven.  Maar het is teveel risico en zie enkel maar resultaten a la Nicki minaj en kardashians. En dat wil ik absoluut niet. 

 

Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik las je topic en wilde toch ff reageren. Ik heb zelf nooit een bbl ingreep gehad, maar heb het bij een vriendin gezien die het heeft gedaan.

Het is echt verbluffend mooi gedaan, nou moet ik wel zeggen dat ze echt zelf al ronde billen had. Maar hij heeft het echt ronder gemaakt en meer een taille gecreëerd. Als je wilt  vraag ik wel naar de naam van de plastisch chirurg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.