Ga naar inhoud

Nieuw hier! Verdiepen in BV, welke kliniek, welke protheses, enz..


Selma88

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Selma, 30 jaar, woon samen met mijn vriend met wie ik nu 9 jaar samen ben. We hebben geen kinderen, wel een kinderwens, maar voorlopig nog niet ;):)

Ik ben sinds een 1.5 jaar fanatiek aan het krachttrainen en sinds januari dit jaar aan het crossfitten. Super leuk, en ik ben daardoor veel afgevallen, zo'n ruime 15kg. Ik ben 176cm lang en weeg nu 62kg. 

Je raadt het al, mijn borsten zijn als eerste beginnen te krimpen :(..

Ik heb nu een hele slappe 70C. Niet per se super klein, maar het zijn wel écht 2 slappe, lege zakjes geworden..

Ik wordt er erg onzeker van in plaats van trots te zijn op mijn inmiddels best getrainde lijf, en dus ben ik mij aan het verdiepen in een borstvergroting. 

Ik ben lid van een aantal Facebook-pagina' s geworden, en kwam toen ook dit forum tegen!

Ik hoop hier veel ervaringen te lezen, welke kliniek/chirurg raden jullie aan, waar moet ik op letten enz...

Ik ben van plan wat 1e consulten aan te vragen bij verschillende klinieken om te kijken wat het beste bij mijn wensen past.

 

Groetjes,

Selma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, welkom Selma!

 

ben zelf ook nog maar net op dit forum maar ben me al een tijdje aan het verdiepen in een bv. Ik zou zelf altijd aanraden om in verschillende klinieken een consult te doen zodat je verschillende opinies hoort! En vind het belangrijk dat je op je gemak bent. Ik ga voor Motiva full gaan waarschijnlijk. Deze implantaten hebben weinig kans op kapselvorming. Maar dit wil zeker niet zeggen dat de andere niet goed zijn! Het hangt er ook wat vanaf wat je wens is en budget. Ik ga voor Dr Verdonck gaan hij zit met zijn praktijk in Diest Belgian Breast Clinic. Voelde me erg op men gemak en hoor van vele meiden dat de nazorg ook heel fijn is. Er zijn van elke kliniek zowel positieve als negatieve ervaringen en verslagen.. dat is zeker normaal! Alvast veel succes met je beslissing!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Selma88 hay!

Het is zo verschillend, zoals al werd gezegt ga op verschillende consulten.. want het is maar net wat jij wil.. groot klein druppelvorm rond.. verschillende pc's verschillende specialiteiten om het maar even zo te zeggen..

Mag k vragen van welke fb pagina's je lid bent, ben daar ook wel ff nieuwsgierig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben idd van plan om bij zeker 3/4 klinieken een consult te plannen. 

Ik heb nu Faceland, Diana Gabriels, Boerhaave kliniek Amsterdam, en Parkkliniek in Rotterdam op mijn lijstje staan.

Ik denk voor rond te gaan, en niet te groot maar ook niet te klein, anders ben ik bang dat er nog niet echt gelift wordt..

Maar dat kunnen de PC's me vast haarfijn  uitleggen!

 

Bloemmetje, de FB-pagina Borstvergroting en -verkleiningen en Co. Daar zijn ook bovenstaande klinieken genoemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Selma88:

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben idd van plan om bij zeker 3/4 klinieken een consult te plannen. 

Ik heb nu Faceland, Diana Gabriels, Boerhaave kliniek Amsterdam, en Parkkliniek in Rotterdam op mijn lijstje staan.

Ik denk voor rond te gaan, en niet te groot maar ook niet te klein, anders ben ik bang dat er nog niet echt gelift wordt..

Maar dat kunnen de PC's me vast haarfijn  uitleggen!

 

Bloemmetje, de FB-pagina Borstvergroting en -verkleiningen en Co. Daar zijn ook bovenstaande klinieken genoemd.

Ah oke dankjewel, ga zo even kijken..

Ik ben.toevallig bij diana gabriels geweest.. consult bij selma, hele fijne meid! Beviel me goed, heb 12 juni met dr gabrietz van hun een.consult.. k. Peters van diana schijnt ook een goeie te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.