Ga naar inhoud

Hoofdpijn na BV *dag 6 PO*


SandraHu

Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames,

 

Ik maak mij wat zorgen. Ik heb op dag 2/3 po hoofdpijn gekregen die zich in sterkte opbouwt. Vandaag is het helemaal erg en zie ik wazig erbij. Ik heb mijn pc al gesproken; die was er niet bekend mee. Ik moet straks de anesthesist bellen of die bekend ermee is.

 

Zijn jullie er bekend mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SandraHu:

Goedemorgen dames,

 

Ik maak mij wat zorgen. Ik heb op dag 2/3 po hoofdpijn gekregen die zich in sterkte opbouwt. Vandaag is het helemaal erg en zie ik wazig erbij. Ik heb mijn pc al gesproken; die was er niet bekend mee. Ik moet straks de anesthesist bellen of die bekend ermee is.

 

Zijn jullie er bekend mee?

Heb je toevallig medicijnen op recept mee gekregen na je operatie en de bijsluiter al bekeken? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle bijsluiters bekeken, maar daar staat niks over in. Wel las ik net dat je na het stoppen van de 4e generatie pil (Diana, Yaz en Yasmin) enorme hoofdpijn kan krijgen. Ik slik de Diana pil en moest van mijn pc paar weken stoppen (omdat deze pil extra trombose verhogend werkt). Ik ben nu 7 dagen van de pil af. Arts net gesproken hierover en die denkt dat het daar van komt. Wel moet ik het in de gaten houden of er geen andere klachten bij komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.