Ga naar inhoud

BH's maat 75D Hunkemöller


MissBB

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,


Door de borstvergroting, waar ik heel blij mee ben, kan ik mijn oude bh's niet meer aan. Heel veel bh's zijn nieuw en anders zo goed als nieuw. Die wat ik vaker heb gedragen zal ik niet verkopen.

 

Zijn er mensen die interesse hebben in BH's van de hunkemoller maat 75D, model DEMI en PLUNGE?

 

Foto's volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste foto's. Onderstaand zijn alleen maar Hunkemoller BH's in maat 75D. 

 

BH 1: Rode bustier, model demi (nieuwprijs 29,99 gok ik)
BH 2: Zwartprint met touwtjes, model plunge (nieuwprijs 32,99 gok ik)
BH 3: Blauw (Maya), model demi (nieuwprijs 24,99)
BH 4: Creme (Maya), model demi (nieuwprijs 24,99)

BH 5: Grijs (Maya), model demi (nieuwprijs 24,99)

BH 6: Rose (Maya), model demi (nieuwprijs 24,99)

BH 7: Zwart (Maya), model demi (nieuwprijs 24,99)

 

Bij interesse hoor ik het graag. Ze zijn nooit of 1 keer gedragen. De zwarte en creme maximaal 4 keer. Dit waren nl. nieuwe. 

 

Mocht je vragen hebben, roept u maar!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog andere BH's in maat 75D.

 

BH 1: H&M creme (nieuwprijs 19,99)
BH 2: H&M zwart (nieuwprijs 19,99)
BH 3: Primark zwart met voor kant (nieuwprijs niet meer dan 12,- gok ik)

BH 4: Sapph rood lichte push up (nieuwprijs 32,99)

 

Bij interesse hoor ik het wederom graag. BH 1 en 3 zijn nooit gedragen. BH 2, 1 keer en BH 4 maximaal 5 keer.

 

Mocht je vragen hebben, roept u maar!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een leukerds. En wat veel! Ik moet zo wennen aan bh.s kopen, dragen en wassen haha. Voorheen nooit zo mee bezig geweest. Na de operatie had ik er twee en nu 3 mooie bh.s 

Moet mij inhouden, want links zit wat strak en rechts zit wat ruim, maar binnenkort toch maar meer kopen hihi

 

Ik heb nu 75d en wil volgend jaar voor een wissel. Was jou voorsituatie dus 75d? Wat heb je na de bv? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Monstrea:

Wauw wat een leukerds. En wat veel! Ik moet zo wennen aan bh.s kopen, dragen en wassen haha. Voorheen nooit zo mee bezig geweest. Na de operatie had ik er twee en nu 3 mooie bh.s 

Moet mij inhouden, want links zit wat strak en rechts zit wat ruim, maar binnenkort toch maar meer kopen hihi

 

Ik heb nu 75d en wil volgend jaar voor een wissel. Was jou voorsituatie dus 75d? Wat heb je na de bv? 

 

Dankjewel!! Ja, het is wel erg. Ik hou echt van lingerie dus had sowieso veel. En dit zijn alleen de stuks die ik niet tot enkel keer heb gedragen. Die wat ik heb gedragen ga ik niet verkopen, dat vind ik niet zo'n fijn idee haha. Dus mag nu doorgaan met een nieuwe maat, al is die wat lastiger te vinden.

 

Ja, gek he hoe dat zo verandert! Maar dat is ook wel de beloning toch? Je bent er trots op dus dan is het ook leuk om ze in iets mooi te 'leggen' haha. Hoe lang ben jij nu PO? Of je hebt al langer geleden dat je volgend jaar een wissel wilt?

 

Ik had voor de BV 75D inderdaad. Ik had ooit een grote F, toen was ik over de 100 kilo (ik ben 1,78m) maar ben toen veel afgevallen en ben toen naar 75D gegaan. Vandaar dat ik een BV heb gedaan. Dat ik weer gevulde borsten heb, want had door het afvallen maar theezakjes. Ik heb me laten opmeten en bij Hunkemoller heb ik in ieder geval 80F. Ik heb eigenlijk 75, maar dan wordt de cup ook groter dus is het nog lastiger. Maar ik ga ook binnenkort bij andere merken kijken die hopelijk niet té duur zijn. Als je tips hebt, let me know! :) 

 

Maar mocht je geïnteresseerd zijn in een bh, just let me know. Kunnen we kijken hoe en wat. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Annemarte:

Oeff ik ben heel erg aan het twijfelen. Zie er een paar tussen staan die ik wel zou willen, alleen ben pas 4 weken po en weet niet of ik de gok durf te nemen omdat ik nog niet opgemeten ben.. :blush:

 

 

Hola! Dan zou ik nog heel even wachten. Het is zonde als het dadelijk toch nog iets verandert, al is het in maat of model en je er dan ook niks aan hebt. Bij mij is er zelf niet veel verandert maar misschien heb je wel nog iets meer vocht vast waardoor het wel nog iets kan verschillen. Ik ben in de 6e week gaan opmeten, eigenlijk de laatste week, en ben daarna bh's gaan dragen. 

 

Nog even geduld dus :) En mocht je dan toch de maat hebben en geïnteresseerd zijn, laat maar gewoon weten. Wie weet heb ik dan nog wat je wilt. ;) Geniet ervan! Het passen is dadelijk zo leuk. Ook bikinis enzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissBB:

 

Hola! Dan zou ik nog heel even wachten. Het is zonde als het dadelijk toch nog iets verandert, al is het in maat of model en je er dan ook niks aan hebt. Bij mij is er zelf niet veel verandert maar misschien heb je wel nog iets meer vocht vast waardoor het wel nog iets kan verschillen. Ik ben in de 6e week gaan opmeten, eigenlijk de laatste week, en ben daarna bh's gaan dragen. 

 

Nog even geduld dus :) En mocht je dan toch de maat hebben en geïnteresseerd zijn, laat maar gewoon weten. Wie weet heb ik dan nog wat je wilt. ;) Geniet ervan! Het passen is dadelijk zo leuk. Ook bikinis enzo!

Haha ja dat geloof ik, ik kijk er heel erg naar uit! Nog 2 weekjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 ? @MissBB, ik vind ze wat te klein en het tussenstuk niet mooi. Door dat platte stuk oogt de boel kleiner. 

 

Ik vind lingerie nu ook fijn. Heb laatst 389 euro 3 setjes gekocht. Maar kan nog duurder begreep ik. Marie jo vind ik zalig zitten. Mooie stof, je voelt zeker verschil. Prima Donna zit ook fijn, maar die koop ik niet meer omdat Marie Jo echt beter zit. Apart, zou hem zo fijn vinden maar het verschil met Marie Jo weer niet.

 Ze zijn wel prijzig vind ik. Maar ik kocht eerder nooit lingerie, dus misschien is het wennen. Maar slipje van 57 euro zal ik niet gauw vaker doen denk hihi. Bh rond de 100 euro oké. Zeker als ik straks de boobs heb die ik wil. Ondersteuning is belangrijk en fijne stof ook. Daar betaal je dan maar voor. Ik ben nu 3 maanden po en mag vanaf maart 2019 een wissel. Nog even wachten, Maar komende winter kan ik op consulten gaan en voor we het weten is straks weer nieuwjaar en dan weer aftellen. 

Ik kwam van plat, dus zie dit als ruimte maken voor de echte boobs. Heb nu 345cc en meer paste niet. 

Soms zie ik boobs van 200-300 cc die ik wel mooi vind, maar ligt natuurlijk aan of er vooraf al wat borst van nature zat en of de prothese voor of achter de spier is geplaatst.  In kleding zit het niet hoe ik wil. En bijv. Een slappe bh verdwijnt er zoveel. Terwijl 345 best wel wat is. Maar kan blijven turen. Ga gewoon oriënteren op de volgende stap. Ik ben slank maar wel lang net 1.85m dus zonder gelijk mega ballen vind dat een goed gevulde boezem bij mij past. Nu gaan de borstjes op in mijn lichaam. Ietjes meer aanwezig mag best. Dus ik niet naar de slager voor een onsje, maar naar de pc met de vraag: mag het ietjes meer zijn?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2018 om 08:59 zei Monstrea:

 ? @MissBB, ik vind ze wat te klein en het tussenstuk niet mooi. Door dat platte stuk oogt de boel kleiner. 

 

Ik vind lingerie nu ook fijn. Heb laatst 389 euro 3 setjes gekocht. Maar kan nog duurder begreep ik. Marie jo vind ik zalig zitten. Mooie stof, je voelt zeker verschil. Prima Donna zit ook fijn, maar die koop ik niet meer omdat Marie Jo echt beter zit. Apart, zou hem zo fijn vinden maar het verschil met Marie Jo weer niet.

 Ze zijn wel prijzig vind ik. Maar ik kocht eerder nooit lingerie, dus misschien is het wennen. Maar slipje van 57 euro zal ik niet gauw vaker doen denk hihi. Bh rond de 100 euro oké. Zeker als ik straks de boobs heb die ik wil. Ondersteuning is belangrijk en fijne stof ook. Daar betaal je dan maar voor. Ik ben nu 3 maanden po en mag vanaf maart 2019 een wissel. Nog even wachten, Maar komende winter kan ik op consulten gaan en voor we het weten is straks weer nieuwjaar en dan weer aftellen. 

Ik kwam van plat, dus zie dit als ruimte maken voor de echte boobs. Heb nu 345cc en meer paste niet. 

Soms zie ik boobs van 200-300 cc die ik wel mooi vind, maar ligt natuurlijk aan of er vooraf al wat borst van nature zat en of de prothese voor of achter de spier is geplaatst.  In kleding zit het niet hoe ik wil. En bijv. Een slappe bh verdwijnt er zoveel. Terwijl 345 best wel wat is. Maar kan blijven turen. Ga gewoon oriënteren op de volgende stap. Ik ben slank maar wel lang net 1.85m dus zonder gelijk mega ballen vind dat een goed gevulde boezem bij mij past. Nu gaan de borstjes op in mijn lichaam. Ietjes meer aanwezig mag best. Dus ik niet naar de slager voor een onsje, maar naar de pc met de vraag: mag het ietjes meer zijn?! 

Damn dat is echt duur! En dat was bij Marie Jo? Ik ga wel eens kijken, bij beide merken. Ben ook heel erg benieuwd! Ik had laatst ook Triumph geprobeerd maar die vond ik helemaal niet mooi zitten. En sowieso het personeel wist echt niet wat ze zeiden dus was er al niet tevreden over. Maar de modellen vond ik persoonlijk niet mooi bij mij. 

 

Ja klopt! En de BH is dan wel het belangrijkste. Misschien vind je een slipje wel iets goedkoper in de kleur, als het niet een te precies printje is inderdaad haha.

 

Oke, dat heb ik nog niet eerder gehoord, maar eigenlijk wel logisch! Heb je je prothese ook dual plain?
Ja 345 is verder een mooie maat prothese lijkt mij! Maar ik snap dat je zegt van ietsjes groter mag. Je bent inderdaad ook lang. Spannend weer het passen enzo! 

 

Naar welke kliniek/PC ben je geweest en ga je volgend jaar naartoe? Ikzelf heb 480 CC, anatomisch. 

 

Maar ik hoop wel dat je alsnog geniet van wat je nu hebt! En wat volgend jaar komt, zie je dan. Maar geniet nu ook alvast! :) Het is vast al heel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissBB ja klopt. Zwart en wit is makkelijk elders te vinden. Heb een roze en dat kan je niet elders hetzelfde tintje vinden. Moet wel mooi zijn nu ik eindelijk vrouw ben. 

 

Ja, Ik heb ze dual plane. Kan dus ook deel verdwijnen er door. Dat het 300cc zichtbaar is. 

Ben nu bij Koopmann geweest via Bergman kliniek. Ga volgend jaar ook het middenstuk aan laten pakken. Nu voelt het een stap gezet die maar half was. Snap je. Als de eerste goed was hoefde er geen tweede. Maar het is niet helemaal top, dus maar stap 2 zetten. Periode van twijfel en ondankbaar inmiddels voorbij. Doe het gewoon. Blijft dubbel maar toch... 

Zijn nou mooie kleine borsten en wil wat groter, niet te, gewoon volle boezem en een decolleté, want nu is er een "gat" en in kleding verdwijnt er veel. Raadsel hoor.. maar ga niet meer treuren en denken en er wat aan laten doen. maart 2019 dan mag het pas. Gelukkig hele winter om in te lezen welke pc mijn aandacht trekt. 

 

Waar ben jij geweest en wat was je voorsituatie?

Heb je een foto van je 480cc boobs?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi!

 

ik ben zooooo blij met mijn maat 75B en begrijp niet hoe jij nog groter kunt hebben...:154:

maar aan welke prijs moet ik denken bij de grijze bh, nr. 4? en misschien de rode sapph push up?

 

gr. flupke en van harte met je nieuwe boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 28-5-2018 om 22:14 zei Monstrea:

@MissBB ja klopt. Zwart en wit is makkelijk elders te vinden. Heb een roze en dat kan je niet elders hetzelfde tintje vinden. Moet wel mooi zijn nu ik eindelijk vrouw ben. 

 

Ja, Ik heb ze dual plane. Kan dus ook deel verdwijnen er door. Dat het 300cc zichtbaar is. 

Ben nu bij Koopmann geweest via Bergman kliniek. Ga volgend jaar ook het middenstuk aan laten pakken. Nu voelt het een stap gezet die maar half was. Snap je. Als de eerste goed was hoefde er geen tweede. Maar het is niet helemaal top, dus maar stap 2 zetten. Periode van twijfel en ondankbaar inmiddels voorbij. Doe het gewoon. Blijft dubbel maar toch... 

Zijn nou mooie kleine borsten en wil wat groter, niet te, gewoon volle boezem en een decolleté, want nu is er een "gat" en in kleding verdwijnt er veel. Raadsel hoor.. maar ga niet meer treuren en denken en er wat aan laten doen. maart 2019 dan mag het pas. Gelukkig hele winter om in te lezen welke pc mijn aandacht trekt. 

 

Waar ben jij geweest en wat was je voorsituatie?

Heb je een foto van je 480cc boobs?

 

 

En dan mag je jezelf ook belonen met een mooi setje vind ik!

 

Ik begrijp wat je bedoelt. En dan kun je het ook maar beter laten doen, anders ben je nog niet helemaal tevreden. En dat zou zonde zijn als je de helft al hebt gedaan. Precies, het is een mooi vooruitzicht toch! 
Ga je niet bij dezelfde PC terug? Zelf ben ik geopereerd door Dr. Schellekens bij Cosmed Kliniek. Daar ben ik heel tevreden over tot zover.

 

Mijn voorsituatie was dan cup 75D. Ik was enorm afgevallen en daardoor had ik geen volume meer. Het waren echt theezakjes. Dus na veel onderzoek heb ik de stap genomen en ben ik oprecht heel blij mee! Ik heb nog geen foto online staan. Wellicht ga ik die nog posten! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-5-2018 om 16:57 zei flupke:

hoi hoi!

 

ik ben zooooo blij met mijn maat 75B en begrijp niet hoe jij nog groter kunt hebben...:154:

maar aan welke prijs moet ik denken bij de grijze bh, nr. 4? en misschien de rode sapph push up?

 

gr. flupke en van harte met je nieuwe boobs!!

 

Hola!
Ik denk dat jouw postuur heel anders is dan die van mij. ;) Een B cup zou bij mij niet uitzien. Ben 1,78 m en weeg 75 KG. 

 

De prijs is afhankelijk van de verzendkosten en als je meer wilt kan ik er best een prijsje van maken. Nu dacht ik voor beide 15 euro ps. Ze zijn beide maat 75D. 

 

Laat maar weten als je geïnteresseerd bent! Heb jij je nieuwe boobies ook al of moet je nog even wachten?

Dankjewel!! Ben er heel blij mee!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissBB:

 

Hola!
Ik denk dat jouw postuur heel anders is dan die van mij. ;) Een B cup zou bij mij niet uitzien. Ben 1,78 m en weeg 75 KG. 

 

De prijs is afhankelijk van de verzendkosten en als je meer wilt kan ik er best een prijsje van maken. Nu dacht ik voor beide 15 euro ps. Ze zijn beide maat 75D. 

 

Laat maar weten als je geïnteresseerd bent! Heb jij je nieuwe boobies ook al of moet je nog even wachten?

Dankjewel!! Ben er heel blij mee!! :)

 

hoi hoi!

 

ik zie dat ik me heb vergist. ik heb een 75 D en ze zijn inmiddels al meer dan 2 jaar oud :))) ik heb ondertussen al een andere leuke bh gevonden. succes met de verkoop, ze zijn erg leuk!

 

gr. flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.