Ga naar inhoud

Blouple : 16 augustus 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 24-8-2018 om 07:32 zei Rosanne87:

Of leuk te lezen :) blijft toch ook nog wat spannend na de operatie hé. Je denkt; eindelijk word ik geopereerd en dan duurt het nog een tijd voor je ze echt kunt zien zoals ze worden :D Benieuwd naar je foto! Groetjes

 

Inderdaad. Maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat. Om je borsten geleidelijk te zien veranderen naar een steeds natuurlijkere vorm. Ik heb de foto toegevoegd aan mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2018 om 10:30 zei gastmama:

Gefeliciteerd nog! Nu lekker genieten. Ik heb ook 75E gekregen. Een mooie maat waar je nog veel soorten bh's in kan vinden!

 

Ja, daar ben ik het mee eens. Dus ik hoop dat het deze maat blijft maar dat is even afwachten. Genieten ga ik zeker en ik kan niet wachten om nieuwe bh's te gaan shoppen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Maike2013:

Hoi Blouple,

 

Wat goed om de fijne resultaten terug te lezen; ik ga komende week zelf op intake voor de monobloc hydrogel.

Ik ga zelf bij D Visser in Venlo, mag ik vragen waarom je voor Dr Nio hebt gekozen?

Er zijn maar weinig artsen die met de monobloc werken..

 

Dankjewel alvast! 

 

 

Hoi Maike, ik heb voor dr. Nio gekozen omdat ik veel goede dingen over hem heb gelezen, mooie foto's van zijn werk heb gezien en omdat de intake die ik met hem had mij een goed gevoel gaf. Je kunt trouwens altijd meerdere intakes plannen om te kijken bij wie jij een goed gevoel hebt. En inderdaad is het jammer dat er maar een beperkte keuze is aan chirurgen die Monobloc Hydrogel zetten. Succes met je intake volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren op controle geweest bij Dr. Nio. Alles was goed en ik was eigenlijk binnen 10 minuten weer klaar. Ik ben inmiddels weer aan het werk en alles gaat prima. Ik heb bijna geen pijn meer. De littekens zien er al best goed uit (ik zal daar binnenkort ook eens foto's van maken). Ik kan op mijn zij slapen. Ik had het eerlijk gezegd een stuk zwaarder verwacht dus ik ben blij dat ik me zo goed voel.

 

Ik moet zeggen dat ik totaal geen liefdesrelatie met mijn sportbh heb zoals ik hier op het forum wel eens lees (dames die hem zelfs na 6 weken nog aanhouden). Het liefst doe ik hem uit en loop ik zonder rond. Dat doe ik nu ongeveer 1 uur/2 uur per dag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Op mijn buik liggen voelt nog niet helemaal ok. Maar ik kan gewoon weer op mijn zij slapen en dat voelt prima.

 

De hechtingen zien er goed uit. Wel wat rood, maar dat trekt met de tijd hopelijk wel weg.

 

En inderdaad zo'n verschil binnen 1 maand. Je ziet ze echt indalen. Ik ben heel benieuwd hoe het er over een paar maanden uitziet.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.