Ga naar inhoud

Blouple : 16 augustus 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allen,

 

Ik ben moeder van een zoontje van 5 en ik heb hem 4 jaar lang borstvoeding gegeven.

Ik heb altijd een kleine cup (A) gehad. Tijdens de borstvoeding was dit in de eerste maanden een C en daarna een B.

Nu is het weer een A en mijn tepels zijn wat gaan hangen.

Ik ben me daarom aan het oriënteren op een borstvergroting en ik neig het meest naar Monobloc CMC Hydrogel.

Vooral om de reden dat het minder klachten zou geven dan siliconen en omdat het biologisch afbreekbaar zou zijn door het lichaam.

Ik ga er nog even wat meer over onderzoeken. 

Ik hoor het graag als iemand hier meer info over Monobloc Hydrogel heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb een intake gehad bij dr Nio in het OLVG. Hij adviseerde me 550cc(!). Ik heb 3 maten gepast en 550cc leek mij het mooist. Maar het klinkt zo veel! Ik weet dat de Monobloc Hydrogel iets kleiner uitvallen, maar toch, als ik naar andere vergrotingen kijk (ook Monobloc) dan is het aantal cc veelal lager.

Ik heb even een foto toegevoegd waar ik 550cc pas. Op zich vind ik het daar zeker niet extreem groot. Ik denk dat ik vooral mentaal wat schrik heb door het aantal cc. Nu even bepalen wat voor volgende stappen ik neem..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me volledig aan bij Wens2017!

 

Past je prima meid! Wordt niks te groot.

Ik heb zelf ook 550cc. Wel rond van mentor, dus dat zal wellicht wat anders zijn dan de monoblock. Maar zal echt geen gigantisch verschil maken denk ik.

 

Bij Nio zit je goed meid, worde prachtige boobs!

 

Liefs noelle xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reacties.

Leuk om jullie meningen te lezen.

Ik heb over 2 weken nog een passessie en dan hoop ik dat ik een beslissing kan maken. 

 

Maar.. ik heb bij Dr Nio vast een datum gereserveerd voor de operatie. 

16 augustus. Al best snel. Aaaahhh!

Maar dat kwam het beste uit met vrij nemen en oppas etc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel snel ja. Ik ben nu al zenuwachtig..

Bij mij is nu ook nog wel twijfel over de maat hoor.

Dus ik hoop dat ik er uit kom bij de volgende passessie.

Dan kunnen ze gelijk de protheses bestellen.

Je had ook midden juli een afspraak toch Rosa?

Toevallig ook op 16 juli?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok. Ik ben eruit.

Ik ga toch voor een maatje kleiner, 480cc.

Daar zou ik dan ongeveer een cup D mee kunnen bereiken, zei dr. Nio.

Mocht ik ooit een prothesewissel nodig hebben, kan ik altijd nog een maatje of max 2 maten groter, want ik wil wel bij Hydrogel blijven. 

Nu voorbereiden op de operatie :D tips zijn altijd welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Aaahhh nog 2 dagen!

Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie dus ik heb heerlijk even afleiding gehad.

Maar nu ik weer terug ben komen de zenuwen.

Donderdag 10.45 word ik verwacht en gaat het gebeuren.

Ik zal binnenkort nog even een foto maken van de voorsituatie en deze uploaden.

En daarna mijn album bijhouden met na-foto's :)

 

@Misschelle1984 Hoe gaat het nu met jou? Je 6 weken zitten er nu volgens mij op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg ik heb boobs! Hierbij mijn operatieverslag:

 

Ik werd om 10.45 verwacht in de kliniek en we waren precies op tijd. Ik had verwacht dat ik zenuwachtig zou zijn maar ik was eigenlijk vrij rustig. Het inleidingsgesprekje met een dame van de kliniek ging vrij vlot en ik heb haar verder ook niet echt meer gesproken. Ik kreeg mijn eigen kamertje waar ik kon omkleden in een prachtige blauwe operatie-kimono en blauwe sokken met crocs. Daar moest ik nog zeker een uur wachten voordat ik opgehaald werd. 

Na afscheid te nemen van mijn partner werd ik naar een zaal gebracht waar ik voorbereid werd voor de operatie. Dr. Nio kwam foto's nemen en aftekenen en de anesthesist kwam nog langs om wat dingen te bespreken. Ik denk dat ik rond 13.00 naar de operatiekamer ging. Daar werden mijn armen vastgebonden. Ik vroeg nog of dat was om te voorkomen dat ik zou wegrennen maar blijkbaar is dat om te voorkomen dat je armen vallen tijdens de operatie. Ik kreeg een kapje over mijn mond en ik was weg.

Voor zover ik weet heb ik nergens over gedroomd dus ik was echt helemaal weg. Om ongeveer 14.20 werd ik weer wakker en ik had het zo koud. Ik lag te rillen en te klappertanden. Het hele bed trilde gewoon mee. Volgens mij was ik gewoon echt onderkoeld. Er werd warme lucht onder mijn deken geblazen en dat was echt heerlijk. Ik heb stiekem wel een paar keer gekeken naar mijn nieuwe boobs voordat ik mijn sportbh aan kreeg. Het duurde nog zeker een uur voordat ik eindelijk naar mijn kamer mocht. Mijn partner werd gebeld en kwam snel naar me toe. Ik was nog best suf van de narcose en ik had vooral veel pijn aan mijn rechterborst. Ik had toen wel even een momentje dat ik dacht waar ben ik aan begonnen? Een andere dame van de kliniek kwam wat te eten brengen en wat dingen uitleggen. Superleuke en aardige dame die me goed heeft verzorgd. Rond 17.00 kreeg ik wat pijnstilling zodat ik een half uur later lekker naar huis kon. 

De scherpe pijn in mijn rechterborst is gelukkig weggetrokken. Na de pijnstilling voel ik alleen ontzettend gespannen en beurse borsten. Nog steeds wel pijn, maar handelbaar. 

Ik heb vannacht wel moeite gehad met slapen. Ik ben erg veel wakker geworden omdat ik geen goede houding kon aannemen. Hopelijk gaat dat vanavond wat beter.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2018 om 18:07 zei Blouple:

Omg ik heb boobs! Hierbij mijn operatieverslag:

 

Ik werd om 10.45 verwacht in de kliniek en we waren precies op tijd. Ik had verwacht dat ik zenuwachtig zou zijn maar ik was eigenlijk vrij rustig. Het inleidingsgesprekje met een dame van de kliniek ging vrij vlot en ik heb haar verder ook niet echt meer gesproken. Ik kreeg mijn eigen kamertje waar ik kon omkleden in een prachtige blauwe operatie-kimono en blauwe sokken met crocs. Daar moest ik nog zeker een uur wachten voordat ik opgehaald werd. 

Na afscheid te nemen van mijn partner werd ik naar een zaal gebracht waar ik voorbereid werd voor de operatie. Dr. Nio kwam foto's nemen en aftekenen en de anesthesist kwam nog langs om wat dingen te bespreken. Ik denk dat ik rond 13.00 naar de operatiekamer ging. Daar werden mijn armen vastgebonden. Ik vroeg nog of dat was om te voorkomen dat ik zou wegrennen maar blijkbaar is dat om te voorkomen dat je armen vallen tijdens de operatie. Ik kreeg een kapje over mijn mond en ik was weg.

Voor zover ik weet heb ik nergens over gedroomd dus ik was echt helemaal weg. Om ongeveer 14.20 werd ik weer wakker en ik had het zo koud. Ik lag te rillen en te klappertanden. Het hele bed trilde gewoon mee. Volgens mij was ik gewoon echt onderkoeld. Er werd warme lucht onder mijn deken geblazen en dat was echt heerlijk. Ik heb stiekem wel een paar keer gekeken naar mijn nieuwe boobs voordat ik mijn sportbh aan kreeg. Het duurde nog zeker een uur voordat ik eindelijk naar mijn kamer mocht. Mijn partner werd gebeld en kwam snel naar me toe. Ik was nog best suf van de narcose en ik had vooral veel pijn aan mijn rechterborst. Ik had toen wel even een momentje dat ik dacht waar ben ik aan begonnen? Een andere dame van de kliniek kwam wat te eten brengen en wat dingen uitleggen. Superleuke en aardige dame die me goed heeft verzorgd. Rond 17.00 kreeg ik wat pijnstilling zodat ik een half uur later lekker naar huis kon. 

De scherpe pijn in mijn rechterborst is gelukkig weggetrokken. Na de pijnstilling voel ik alleen ontzettend gespannen en beurse borsten. Nog steeds wel pijn, maar handelbaar. 

Ik heb vannacht wel moeite gehad met slapen. Ik ben erg veel wakker geworden omdat ik geen goede houding kon aannemen. Hopelijk gaat dat vanavond wat beter.

 

Proficiat met je nieuwe vriendinnen!!! Leuk om je verhaal te lezen. Hopelijk zijn de nachten alweer wat beter verlopen ... . Hoe is het met je pijn? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Rosa~ en @Rosanne87

De pijn is me eigenlijk (kan ik nu zeggen) meegevallen. Vooral de middag van de operatie had ik pijn. Maar daarna werd het al snel handelbaar en ik ben na 2 dagen gestopt met de pijnstilling. Ik voel me nu bijna weer de oude. De nachten gaan een stuk beter, al heb ik wel rugpijn gekregen van al het slapen op mijn rug. Ik heb wat spierpijn gevoel in mijn borsten en ik vind het vooral irritant dat mijn armen niet omhoog mogen, maar voor de rest is het prima te doen. 

Ik heb het idee dat mijn borsten al wat zakken en wat zachter worden gelukkig, want ze zaten echt hoog en waren ontzettend hard en gespannen. Met de grootte ben ik helemaal tevreden, dus ik ben blij dat ik voor 480cc heb gekozen en niet 550cc. Ik heb mijn maat al opgemeten en daar komt nu 75E uit. Ik zal morgen weer even een foto uploaden van 1 week po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Blouple:

Dankjewel @Rosa~ en @Rosanne87

De pijn is me eigenlijk (kan ik nu zeggen) meegevallen. Vooral de middag van de operatie had ik pijn. Maar daarna werd het al snel handelbaar en ik ben na 2 dagen gestopt met de pijnstilling. Ik voel me nu bijna weer de oude. De nachten gaan een stuk beter, al heb ik wel rugpijn gekregen van al het slapen op mijn rug. Ik heb wat spierpijn gevoel in mijn borsten en ik vind het vooral irritant dat mijn armen niet omhoog mogen, maar voor de rest is het prima te doen. 

Ik heb het idee dat mijn borsten al wat zakken en wat zachter worden gelukkig, want ze zaten echt hoog en waren ontzettend hard en gespannen. Met de grootte ben ik helemaal tevreden, dus ik ben blij dat ik voor 480cc heb gekozen en niet 550cc. Ik heb mijn maat al opgemeten en daar komt nu 75E uit. Ik zal morgen weer even een foto uploaden van 1 week po.

Of leuk te lezen :) blijft toch ook nog wat spannend na de operatie hé. Je denkt; eindelijk word ik geopereerd en dan duurt het nog een tijd voor je ze echt kunt zien zoals ze worden :D Benieuwd naar je foto! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Blouple,

 

Wat goed om de fijne resultaten terug te lezen; ik ga komende week zelf op intake voor de monobloc hydrogel.

Ik ga zelf bij D Visser in Venlo, mag ik vragen waarom je voor Dr Nio hebt gekozen?

Er zijn maar weinig artsen die met de monobloc werken..

 

Dankjewel alvast! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.