Jump to content

Bh's/ sport beha

Recommended Posts

Posted

Hay meiden! :116:

Hoe deden jullie dat met bh's/sport bh's?

Kregen jullie die van de kliniek zelf of hebben.jullie die voor die tijd al gekocht?

Aangezien je natuurlijk niet weet hoe het uitpakt en welke maat je moet hebben.. :rolleyes:

Wie weet er goede merken en winkels waar je ze kan kopen?

Alvast bedankt.voor de reactiess:52:

Posted
5 minuten geleden zei Bloemmetje:

Hay meiden! :116:

Hoe deden jullie dat met bh's/sport bh's?

Kregen jullie die van de kliniek zelf of hebben.jullie die voor die tijd al gekocht?

Aangezien je natuurlijk niet weet hoe het uitpakt en welke maat je moet hebben.. :rolleyes:

Wie weet er goede merken en winkels waar je ze kan kopen?

Alvast bedankt.voor de reactiess:52:

Lekker door de kliniek laten doen op de dag zelf! Ik heb m contant af moeten rekenen na mijn operatie, maar wellicht is dat overal weer anders! Ze hadden mij gezegd een C te kopen maargoed dat ik dit niet heb gedaan want het is een D geworden. Zonde van de centjes om het van te voren te doen dus! Ik heb mijn kliniek wel gebeld van te voren dat ik geen BH ging aan schaffen op eigen houtje. xxx

Posted

@Zwolleboobsx ja snap je.. dadelijk haal je 2 bh's in huis die helemaal niet passen :83: zal het tijdens het consult ook wel ff aangeven inderdaad dat ik het ook niet zelf ga uitzoeken.. dan moeten hun dat maar doen na de operatie en dan reken ik hem ook wel.contant af.. 

Posted
24 minuten geleden zei Bloemmetje:

@Zwolleboobsx ja snap je.. dadelijk haal je 2 bh's in huis die helemaal niet passen :83: zal het tijdens het consult ook wel ff aangeven inderdaad dat ik het ook niet zelf ga uitzoeken.. dan moeten hun dat maar doen na de operatie en dan reken ik hem ook wel.contant af.. 

Nu je het over 2 bh's hebt, schaf er bij de kliniek meteen 2 aan ipv 1 want ik dacht er makkelijk 1 te kunnen halen bij de lingerie zaak na de tijd, maar hij moest besteld worden potjandorie!! Dus ik loop nu al 8 dagen in dezelfde BH.. :98: Ik ben echt bange poeperd dat ik m niet uit wil doen voor een uurtje haha erg he.. Wil echt het beste voor m'n boobies en wou dus ook perse dezelfde BH aanschaffen. Maargoed er zijn ergere dingen denk ik dan altijd maar! :4: Hopelijk laatste dagje stinken voor mij.. Nee geintje zo schokkend is het niet whihi! Succes xx 

Posted
28 minuten geleden zei Zwolleboobsx:

Nu je het over 2 bh's hebt, schaf er bij de kliniek meteen 2 aan ipv 1 want ik dacht er makkelijk 1 te kunnen halen bij de lingerie zaak na de tijd, maar hij moest besteld worden potjandorie!! Dus ik loop nu al 8 dagen in dezelfde BH.. :98: Ik ben echt bange poeperd dat ik m niet uit wil doen voor een uurtje haha erg he.. Wil echt het beste voor m'n boobies en wou dus ook perse dezelfde BH aanschaffen. Maargoed er zijn ergere dingen denk ik dan altijd maar! :4: Hopelijk laatste dagje stinken voor mij.. Nee geintje zo schokkend is het niet whihi! Succes xx 

Hahahahahahahaah:45: 

Jaa ik ken het, denk dat ik ook wel zn bange poepert ben.. dadelijk krijg ik hem niet meer dicht door de pijn ofzo :4:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.