Ga naar inhoud

Borstvergroting en daarna nog een kindje


Aanbevolen berichten

Ik heb in augustus een BV gehad.

Nu een paar maanden later begint het weer te kriebelen voor een derde kindje!!

Wie heeft er ervaring met een BV en daarna een zwangerschap?

Moet je altijd een wissel na een zwangerschap of zijn er ook dames waarbij er niet veel veranderd is na een zwangerschap?

Een wissel wil en moet ik in de toekomst toch, maar hoop eigenlijk dat het pas na een paar jaar zal zijn.

Nu zullen er wel reactie komen waarom eerst een BV en daarna een kind.... omdat ik echt dacht dat we het bij twee zouden laten en mijn gezin compleet was, maar krijg het maar niet uit mijn hoofd.

Hoor graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste wat leuk zeg nog een 3de kindje :D

Hihi als het eenmaal in je hoofd zit snap ik dat het niet zo maar weg gaat!

Het is eigenlijk heel verschillend! Ik lees veel verhalen dat ze daarna nog heel wat jaartjes kunnen genieten van hun boobies, wel iets meer hang erin of een klein verschil maar dat was het dan eigenlijk :D

Soms hoor je ook reacties dat de prothese een beetje in de weg zit, of dat er kapsel kan ontstaan (kan hoeft niet!!!)

Of simpel dat het resultaat toch niet zo mooi meer is.

Zelf denk ik dat het wel mee zal vallen, ik zou zelfs blij zijn met iets meer hang hihi.

Kortom gewoon doen hoor meid! Zelf weet je denk ook het beste hoe je lichaam reageert, zwollen je borsten veel op?

Had je veel last?

Ik zou er gewoon voor gaan komt wel goed met je boobies :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mama

ja dat is een goede vraag van jou,wat het met je borsten9met prothesen) gaat doen,een zwangerschap.

ik weet niet hoe je andere zwangerschappen verliepen,ik had dus de pech dat ik zeker tussen de 3de maand en einde echt enorme borsten had,en des te harder hou je natuurlijk losse loze huid over erna,helaas :angry:

maar mischien had jij dit niet? en is er idd een goede kans dat het niet echt al te veel verpest aan de vorm van je borsten.

hoe het voelt,om stuwing en grotere borsten te hebben tijdens en na je zwangerschap met prothesenborsten zou ik je niet kunnen antwoorden,want heb me bv laten doen na me kindjes.

alhoewel ik wel paar keer al gedacht heb,hoe zou het lopen mocht ik toch nog een kindje willen,wat gaat dat doen met me borsten,gaat het pijn doen tijdens me grote opgezwollen borsten enz enz

ik hoop dat je antwoorden kunt vangen met je vragen Mama,en anders als er echt geen antwoorden komen die je zoekt,eens je arts mailen/bellen,en die eens vragen wat die erover zegt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel verschillend gegaan bij mijn vorige twee zwangerschappen.

Bij de eerste ben ik 3 cupmaten groter geworden tijdens de zwangerschap en bij de tweede misschien maar 1 cupmaat.

Ik hoop eigenlijk dat het eventueel bij een derde zwangerschap niet veel groter zal worden, dan zal het denk ik niet zo heel veel uitmaken.

Ik hoop dat er nog dames reageren die een BV hebben gehad en daarna nog een kindje.

Ben erg benieuwd.

Het is voor mij geen reden om er niet voor te gaan, maar dan weet ik wel een beetje wat me te wachten staat erna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ik zou het zonde vinden om zo vlak naar je bv aan een kind te gaan beginnen..

maar als dat je wens is dan moet je er voor gaan..

ik zelf heb totaal geen kinderwens dus ben niet de geschikte persoon om het aan te vragen

ik zou even contact opnemen met je pc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook met die vraag. Ik vraag me af of er dames zijn die een zwangerschap zonder protheses heben meegemaakt en een mét. Mijn borsten groeiden eigenlijk nagenoeg niet, ik kon gewoon mijn eigen beha's blijven dragen die zaten hoogstens wat strak. Alleen zijn mijn borsten na de eerste wel veel slapper geworden, na de tweede gewoon zoals ze waren vanaf de eerste zwangerschap/borstvoeding. Zou het kunnen dat mijn borsten zich met protheses anders kunnen 'gedragen'?

Dat van meer kans op kapselvorming gaat trouwens om het geven van borstvoeding omdat er dan contact is met de buitenlucht en bacterien(via het babymondje)via de tepel die dan een open doorgang heeft zegmaar. Normaal is dit "gesloten". Ik ben benieuwd naar de verdere reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben ook toch eens benieuwd of er iemand reageert die een zwangerschap zonder prothesen en met heeft gehad,pure nieuweschierigheid is dat van me,en zeker intresant te weten hoe je borsten reageren ook tijdens die periode,dus ik lees aandachtig mee.

mij lijkt het zelfs pijnlijk een zwangerschap met prothesen,maar dat is mischien omdat mijn borsten wel enorm groeide :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ik zou het zonde vinden om zo vlak naar je bv aan een kind te gaan beginnen..

maar als dat je wens is dan moet je er voor gaan..

ik zelf heb totaal geen kinderwens dus ben niet de geschikte persoon om het aan te vragen

ik zou even contact opnemen met je pc..

Is eigenlijk ook zonde :141: Misschien heb ik zo dan toch eerder mijn wissel :153:

Nee hoop natuurlijk niet dat het nodig zal zijn, maar is het wel zo.. dan is het zo en ga ik eerder voor een wissel. Dan ga ik meteen een stuk groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van meer kans op kapselvorming gaat trouwens om het geven van borstvoeding omdat er dan contact is met de buitenlucht en bacterien(via het babymondje)via de tepel die dan een open doorgang heeft zegmaar. Normaal is dit "gesloten". Ik ben benieuwd naar de verdere reacties!

Heb slechte ervaringen met borstvoeding dus het wordt dan sowieso de fles! Heb ik dan niet meer extra kans op kapselvorming?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb (nog) geen kids en aangezien ik dit jaar 40 word, zou ik wel eens op mogen schieten. Gelukkig zijn de wonderen de wereld nog niet uit en wil m'n (nieuwe) lief ook kids op kortere termijn.

Maar inderdaad: wat gaat doen op mijn borsten? Kijk, op mijn leeftijd is het meest stevige wel verdwenen. Heb net vorige week maandag mijn protheses (weer) laten wisselen, maar heb er weinig trek in om over een jaartje of 2 weer te moeten. En dan meteen ook maar een lift er tegenaan te gooien.

Mmmmmmmmhhhh... en toch zou dát me niet tegenhouden...

Een kindje of mooie borsten houden; keus is voor mij gemakkelijk. Ik zou voor een kindje gaan. Mijn borsten kunnen eventueel later wel weer mooi gemaakt worden.

Of zie ik dat té simpel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wat sites bekeken en door Amerikaanse artsen wordt gezegd: Vrouwen willen het niet horen maar het antwoord is simpel, geef GEEN borstvoeding ivm de grote(re) kans op kc en dan blijft de 'schade' beperkt. Ook wordt gezegd dat grotere protheses wel problemen kunnen geven, er vanuitgaand dat de borsten zullen groeien en dat er dus al extra opvulling zit en het zo dus uitgerekt raakt. Maarja wat noemen die amerikanen groot..... volgens mij is 400cc daar vrij standaard.

Ik krijg zelf maar 240/260 om van een slappe kleine C naar een volle C te gaan, dus wat dat betreft zou het goed moeten komen. Maar ik ben nog steeds erg benieuwd naar damens die ervaring hebben zonder en met!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ik word deze jaar 27 en heb 2 wensen

een kind

en bv

mijn ventje denkt ook dat het beter is om eerst aan een kind te beginnen

omdat hij ook denkt dat je anders met vel over zit.

ma das idd gemakkelijker gezecht dan gedaan.

vandaar mijn intresse

zou het ook wel willen weten hoe het dan met je bv zit.

hopend op meerdere reacties

dikke knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb contact gehad met de kliniek en er is natuurlijk een kans dat het wat slapper wordt, maar goed dat verwacht ik ook wel. Ik heb tevens gevraagd of ik bang moet zijn voor verschuivingen van de prothese. Ze gaf aan dat ik daar niet bang voor hoef te zijn. Het zal voornamelijk invloed hebben op de stevigheid.

Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hier ben ik weer.

Ben nu ondertussen ongeveer 7 weken zwanger :101:

Mijn borsten zijn nu al iets groter geworden. Hopelijk worden ze niet te groot, want dan zal de schade meevallen.

Ik ga de komende tijd wel alvast wat geld opzij zetten voor een evt wissel, maar ik hoop natuurlijk dat het niet nodig zal zijn.

Ik zal tussendoor wat foto's maken en deze in mijn album plaatsen, dan kan ik het verschil goed bijhouden.

Ik laat wel weten na de zwangerschap hoe het ervoor staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ná mn bv in '89 3 zwangerschappen gehad én 3 keer zonder problemen borstvoeding kunnen geven.

Bij de 2e erge last van spruw gehad én borstontstekingen maar géén kapselvorming of iets anders er aan overgehouden.

Hier dus geen problemen ook niet met de vorm,wel een kleine hang maar dit vond ik totaal niet erg,hoort ook een beetje bij mn leeftijd.

Gr,finimal

ow ja.en nog proficiat met je zwangerschap!!!!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.