Ga naar inhoud

Nieuw hier welke kliniek?!


Djeem

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Zwolleboobsx:

 

Jaa best wel erg, maargoed ik kwam natuurlijk ook van niks. Dus opzich best logisch natuurlijk, maar nu 16 dagen later denk ik; Ach! Zou het zo nog een keer doen haha.

 

Ik kocht mijn bh in de kliniek op de OK dag zelf, had m'n kliniek wel van te voren laten weten dat ik niet op eigen houtje 1 ging kopen omdat ik dit dus ook heel moeilijk vond! Maargoed ook want ze zeiden C en heb nu toch echt een D aan. Zonde van het geld dus! Tip van flip.:) succes!!

 

xx

 

7 minuten geleden zei Cilla2018:

Zoo is het echt gegaan bizar he?! Oo had je veel pijn na je operatie?? En heb je voor of dual plane? Gohh ik lees veel uiteenlopende reacties.. ben ondertussen mijn sport bh aan het uitzoeken.. pfoehh lastig welke maat ik moet nemen haha 

 

Ik heb dual plane! Sorry haha vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Cilla2018:

Hoi hoi

Diana Gabriels zou ik ook NIET DOEN! Ik had een afspraak voor een consult en deze werd een half uur voor tijd afgezegd wegens stroomstoring..... Heel appart. Een overige datum kon ze mij niet geven. Vervolgens zei ik oké ik ga nog even nadenken over een andere datum. Een week later ontving ik een mail, dat ik bij plaatsen van een goede recensie ( over het verloop consult en operatie) €75 kreeg. Beetje raar, want ik had en geen consult en al helemaal geen operatie gehad. 

 

Nu heb ik afgelopen maandag 28 mei een consult gehad bij Wellness kliniek te Genk Dr. Tytgat. Deze was heel duidelijk en gaf ook duidelijk aan waarom ik niet te groot moest gaan ( ben een slanke lange meid) bij 500cc zou mijn vel kunnen scheuren en ziet het er uit als opgeblazen ballonnen. Ik heb mijn operatie 25 juli gepland staan.. #spannend

Jeetje dat is wel heel bizar hoor! 

Goed je dat uiteindelijk dan naar een ander bent gegaan! Ik ben blij met dit forum want ben toch gaan kijken naar andere klinieken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr nio geweest in het park, maar als je via het olvg zou gaan kost het minder. Ik heb sinds een dikke 4 maanden 370 cc monoblock hydrogel. Dat zijn geen silliconen maar een water met suiker oplossing. Daar heb ik voor gekozen ivm het asiasyndroom Ik wilde niet bij elk pijntje wat niet te verklaren is denken dat het misschien toch de prothesen zijn. Ik ben er zielsgelukkig mee en dr Nio was een fantastische girurg voor mij. Geruststellend met een beetje humor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Djeem:

Jeetje dat is wel heel bizar hoor! 

Goed je dat uiteindelijk dan naar een ander bent gegaan! Ik ben blij met dit forum want ben toch gaan kijken naar andere klinieken. 

 

Jaa ben ook echt heel blij.. De keuze was voor mij (en voor vele hier) al niet makkelijk om te maken.. Ik zat er echt heel erg mee.. Dan kun je er wat aan laten doen en durf je er over te praten, wordt je zo behandeld. Gelukkig hebben ze mij bij wellness kliniek wel goed geholpen (tijdens eerste consult) en uitleg gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Djeem,

Wat goed dat je een besluit hebt genomen over je borstvergroting. Zelf ben ik op consult geweest bij Diana Gabriels kliniek en de A klinieken. Uiteindelijk heb ik mij laten opereren bij de A klinieken. Qua kosten kwamen beide klinieken bijna op hetzelfde uit. Ik zou je wel willen adviseren om bij verschillende klinieken langs te gaan zodat je uiteindelijk een goede beslissing kan nemen. Ik zou idd iets regelen voor de tweede week voor je kleintje, want hoe beter je tot rust kan komen hoe sneller je herstel. Succes met het maken van de juiste keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo djeem, ik ben zelf woensdag geopereerd via Diana gabriels door dr hupkens in kliniek Vlaardingen. 

Als ik de tijd had mogen terug draaien was ik niet bij Diana gabriels gegaan! 

Wat een stres en miscommunicatie heb ik gehad.

Het begon al met mijn persoonlijk formulier die door de war werd gehaald de eerste dag, ik moest 3! Uur wachten in de wachtkamer.

Thuis kreeg ik een factuur van bijna 3100 euro, dit is mij niet verteld in het consult..

prima.. maar laat dit even weten aan je klanten.

Erna nog vanalles gebeurd.. facturen van verschillende mensen binnen gekregen.

Operatie datum die niet klopte , je krijgt 75 euro als je een goede recensie plaatst.

Twee weken voor de operatie werd mijn operatie datum verzet.. terwijl ik alles al geregeld was. Spoed operatie zeiden ze.

Op Instagram stond dat ze in Spanje waren, dus gelogen aan de telefoon. 

Als ik belde om dingen te vragen werd ik vaak afgewimpeld.. had er geen vertrouwen meer in.

Een week voor mijn operatie kreeg ik een mail dat mijn bloeddruk te hoog was het 1e consult... komen ze nu mee een week! Van te voren..

moest met spoed naar de huisarts anders werd ik niet geopereerd .. al met al zoveeeeel stres. Gelukkig is woensdag mijn Ok wel goed verlopen! In kliniek Vlaardingen waren ze erg aardig ! En dr hupkens is een goede arts en mijn borsten zijn erg mooi geworden .. maar wat heb ik spijt dat ik niet rechtstreeks naar een kliniek ben gegaan .. Maarja het is jou keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.