Ga naar inhoud

voorstellen


eloox

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

onlangs heb ik me aangemeld op dit forum omdat ik, eigenlijk al jaren, graag een borstvergroting wil doen. Ik kreeg al op mijn 12e borsten, toen een cup E maar in de loop der jaren is dit verslapt en kom nu uit op een C. Ik ben nu 28. Doordat ik dus al een best grote maat heb gehad is het nu ook slapper en wil ik heel graag terug naar het resultaat wat ik voorheen had. De foto's die ik vaak zie en de resultaten van meiden die van een A naar een D gaan vind ik altijd erg mooi. Omdat het mooi rechtop staat en stevig valt. De resultaten bij meiden die al wat van zichzelf hebben en daarna een borstvergroting doen lijkt het net alsof het meer naar buiten staat en minder stevig lijkt. Hier ben ik dus een beetje bang voor dat het resultaat bij mij dan ook zo gaat zijn. Ook ben ik er totaal niet over uit wat nu de beste prothese is en of dat het voor of achter de spier moet of ertussen. 

 

Ik heb nog geen consult gehad alleen nog aan het rondvragen welke kliniek er nu echt goed is.  Hopelijk kan ik er via dit forum wat wijzer over worden. 

 

:) groetjes Eloox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Ik zit in dezelfde situatie als jij. Toen mijn borsten zijn beginnen groeien had ik ineens een b, paar maanden later c en dan d/e. Dat draag in dus nog steeds maar na een zwangerschap hangt het slap en leeg... Ik wil dus ook de stevigheid en volume terug.

 

Mijn pc zei me om te gaan voor ronde protheses 330cc achter de spier medium of high profile. (Moet ik nog beslissen;)) Op die manier zou hij het volume bovenaan in de borsten kunnen terugbrengen.

 

Wat betreft het resultaat kan ik nog niets zeggen. (pas op 24 juli) Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt. De pc zag direct waar ik problemen mee had dus komt wel goed.

 

Mijn consult was bij de Wellnesskliniek.  Tot  nu ben ik er tevreden van. Bij de pc ging het snel maar er was voldoende ruimte om vragen te stellen en het personeel was vriendelijk. Bij een vraag of opmerking gewoon even bellen.

 

Wat ik nog een pluspunt vind is dat ik zelf online de operatiedatum heb vastgelegd. Zo kon ik op mn gemak thuis de agenda openslaan en zien welke datum het best past en ineens vastleggen.

 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.