Ga naar inhoud

EKU : 16 mei 2018 : Dr. Fortuin : Beekman Kliniek : Lelystad


Aanbevolen berichten

Hoi ik heb 16 mei een borstverkleining gehad en het valt me gelukkig mee met de napijn. Wel sindsdien veel hoofdpijn en moeite met concentreren, nu zal het er wel bijhoren maar vroeg me af of meer dat hebben. De operatie duurde bij mij wat langer en toen ik uit narcose kwam had ik ontzettende “lig” pijn in mijn achterhoofd en de 2 dagen erna ook aan de zijkanten omdat ik de achterkant probeerde te vermijden haha. Als ik nu op achterhoofd lig komt het gelijk weer terug. Toch iets te hard geweest die operatietafel haha. Maar verder dus ook snel pijn in mn voorhoofd als ik beneden zit. 

En beel heel benieuwd hoe het is als de hechtingen eruit moeten volgende week, lijkt me ook wel pijnlijk... weten jullie dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Janna1980

Dat klinkt wel heftig. Het is ook al een dag of 6 geleden, dus als het door stijfheid komt zou ik ook verwachten dat het alweer wat minder zou zijn. Misschien even huisarts laten kijken? Of fysio? (Misschien stijfheid van nek of schouders die doortrekt?) Narcose kan heftig zijn heb ik gehoord  (operatie komt nog in juli). 

Hechtingen hoor ik wisselende verhalen. Schrale troost, het is snel voorbij. Ik hoor ook wel dat de huid daarna beter aanvoelt, minder spanning. Veel succes en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @EKU. eerst en vooral gefeliciteerd voor het nemen van de beslissing om een BVK te laten doen. En veel succes nog met je herstel. Ik had mijn BVK op 6 december en kan me niet herinneren dat ik zo'n hoofdpijn heb gehad.

Ik had wel last van mijn staartbeentje van het ziekenhuisbed. Misschien toch eens je PC contacteren - misschien weet die raad. Ik zou met die hoofdpijn toch niet blijven lopen. Neem je eigenlijk nog pijnstillers?

Mijn hechtingen waren zelf-oplossend dus die moesten er niet uit. Maar er zijn er achteraf toch ook nog 3 uitgehaald.

Heb jij eigenlijk al een operatieverslag? Ik ben altijd blij een BVK-tje tegen te komen.

Succes met je zoektocht naar een oplossing en hopelijk snel helemaal pijnvrij. :71::35:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet? bedankt voor je bericht, nam idd minder pijnstilling dus net maar weer ingenomen. Nee nog geen operatieverslag, zal eens kijken of ik daar aan toe kom.

@Janna1980 hoor ook dat het naweeen van narcose kunnen zijn. Ik hou het in de gaten.

sinds gister wel eindelijk een bh die goed zit, wat een gedoe was dat. Eerst bij lipoelastic 2 besteld maar zijn te klein en kunnen niet meer terug. Toen steunband van kliniek gekregen en daarmee gelopen maar die bh sliep stuk fijner, die is gewoon van honkemoller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Janna1980:

Ben je verder hersteld? Ik hoop het!

Bedankt voor je berichtje!! Sinds dit weekend een stuk fitter, hoofdpijn en duizelingen naar achtergrond en nu alleen nog wat sneller last van mn hoofd als ik met veel mensen ben maar merk duidelijk verschil. Heb nu alleen zo’n last van het schuren van mn bh rand langs de littekens aan de onderkant zeg maar. Nu een beetje aan het klooien met shirt onder mn bh, gaasjes, maandverband, haha zo blijf je bezig. Donderdag de 1e controle en dan als het goed is de hechtingen eruit dus ben ook wel benieuwd hoe het er dan allemaal uitziet zonder die pleisters en hoe het voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei EKU:

Bedankt voor je berichtje!! Sinds dit weekend een stuk fitter, hoofdpijn en duizelingen naar achtergrond en nu alleen nog wat sneller last van mn hoofd als ik met veel mensen ben maar merk duidelijk verschil. Heb nu alleen zo’n last van het schuren van mn bh rand langs de littekens aan de onderkant zeg maar. Nu een beetje aan het klooien met shirt onder mn bh, gaasjes, maandverband, haha zo blijf je bezig. Donderdag de 1e controle en dan als het goed is de hechtingen eruit dus ben ook wel benieuwd hoe het er dan allemaal uitziet zonder die pleisters en hoe het voelt.

Veel succes morgen dan @EKU. Welke methode heb jij eigenlijk gehad? Ik zou dat ongemakkelijke gevoel aan je littekens zeker bespreken bij je controle morgen. En voorzichtig met dingen in je Bh te stoppen. Bij mij zijn zo door de druk 2 gaatjes ontstaan. (Ik wil je niet bang maken hoor - alleen maar mijn ervaring delen). Ik had er op de duur inlegkruisjes ingeplakt in mijn BH. Maar dat mocht op een gegeven moment niet meer. Sterkte en laat maar weten hoe het geweest is. :71: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.