Ga naar inhoud

Lilangel : 17 mei 2018 : Dr. Decoopman : Cosmipolis : Brugge


Aanbevolen berichten

Hallo 

 

Vorige week operatie (borstlift met prothese) gehad in Cosmipolis te Brugge door Dr. Decoopman. Zeer goed opgevangen, wel wat duurder of in een gewone kliniek maar ik betaal graag meer voor kwaliteit. Het is een privé kliniek dus geen 100 andere patienten waardoor men echt tijd voor je neemt. Goede nazorg.. bh en nodige voorschriften krijg je mee. Super lieve verpleegsters, die me enorm gerustgesteld hebben. Toen we binnen gingen in de operatiezaal kreeg ik over alles wat gebeurde uitleg..  Morgen moet ik terug op controle.. spannend. Voor mijn operatie werd me nog eens gevraagd welke cupmaat ik wou. Bij hen is het belangrijk dat het natuurlijk oogt maar ik heb zelf gevraagd dat de bovenkant meer bol was dus houden ze rekening met mijn wensen.. Ik heb vanwege mijn operatie moeten overnachten, bij gewone bv doen ze dit niet. Dokter en assistente zijn ‘s avonds en ‘s morgens nog eens langs gekomen om te checken of alles goed was. Het eten was ook lekkerder of in een gewone kliniek (ook belangrijk :D ) en bij vertrek kreeg ik een boeket bloemen. Ik waande mij in een hotelkamer, een aangename en ontspannen omgeving. Het was een zeer positieve ervaring waar ik volledig op mijn gemak was en ook al is het pas sinds vorige week.. voor mij ziet het resultaat er alvast goed uit. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.