Ga naar inhoud

Iemand met Faceland boobs??


Aanbevolen berichten

Hi ladies!

 

ben een enorme twijfelkont en heb jullie hulp nodig! Ben afgelopen donderdag op mij eerste consult geweest bij Dr Verdonck en heb nog een consult bij Faceland. Maar het prijsverschil doet me erg twijfelen.. Faceland is wel vele goedkoper maar zou graag van jullie willen weten hoe de verzorging daar is? En de nazorg? Ik zou denken dat zo een groot prijsverschil toch ergens in moet zitten? 

 

Alvast bedankt voor jullie hulp :54:

 

x Anissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb FL boobies! 7 dagen po nu. Geopereerd door G Jansen en tot nu heel erg tevreden.

 

Faceland heb je alleen controle na 6 weken bij een consultant. Consultant bepaald dan of het nodig is om je door te verwijzen naar de chirurg. Tevens is het eerste consult niet bij de chirurg zelf wat ook al in de kosten scheelt. 

Bij Verdonck na 2 en 6 weken controle bij Verdonck zelf.

 

Dan heb je ook nog Bauland. Faceland en Bauland is hetzelfde, alleen andere naam. Bauland is zo uit m’n hoofd €700,- duurder en dan krijg je wat betere nazorg dan bij Faceland.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei _Luiz:

Ik heb FL boobies! 7 dagen po nu. Geopereerd door G Jansen en tot nu heel erg tevreden.

 

Faceland heb je alleen controle na 6 weken bij een consultant. Consultant bepaald dan of het nodig is om je door te verwijzen naar de chirurg. Tevens is het eerste consult niet bij de chirurg zelf wat ook al in de kosten scheelt. 

Bij Verdonck na 2 en 6 weken controle bij Verdonck zelf.

 

Dan heb je ook nog Bauland. Faceland en Bauland is hetzelfde, alleen andere naam. Bauland is zo uit m’n hoofd €700,- duurder en dan krijg je wat betere nazorg dan bij Faceland.

 

Hi!

 

bedankt voor je reactie! Was op zich tevreden van Verdonck de kliniek was super, iedereen was vriendelijk en voelde me op men gemak. Alleen hij wou maar max 250 heel mss 275cc steken wat me weinig lijkt :25: wil echt wel een groot verschil tussen mijn voor en na en heb de indruk dat bij onder andere Faceland ze wel meer cc’ s nemen. Verdonck is er vaak nog al voorzichtig mee.. maar qua nazorg zit je dus beter bij Bauland en BCC?

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt! Nazorg bij Bauland (en BCC) is beter dan bij Faceland. Maar als er complicaties optreden kan je natuurlijk altijd eerder naar FL toe voor controle.

 

Verdonck wou er bij mij 300cc in stoppen (verder idd super chirurg, maakt mooie borsten, mooie kliniek etc...). Ik heb er nu 400cc in en ben er onwijs blij mee! Had ze niet kleiner willen hebben denk ik.

 

Maar cc’s zeggen lang niet alles he. Iemand die smal is met een kleine B van nature en 300cc kan grotere borsten krijgen dan iemand die een brede borstkas heeft, kleine B en 500cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog iemand met FL boobs. 5 dagen po. Dr Jansen. Ook tevreden. Prijsverschil zit er idd in dat eerste consult bij consulente is, pas 2e gesprek met chirurg. Ik zou niet weten waarom ik na 2 weken op controle zou moeten. Hechtingen zijn oplosbaar. Mocht er iets zijn dan trek ik uiteraard aan de bel. Na 6 weken controle vind ik prima zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei _Luiz:

Klopt! Nazorg bij Bauland (en BCC) is beter dan bij Faceland. Maar als er complicaties optreden kan je natuurlijk altijd eerder naar FL toe voor controle.

 

Verdonck wou er bij mij 300cc in stoppen (verder idd super chirurg, maakt mooie borsten, mooie kliniek etc...). Ik heb er nu 400cc in en ben er onwijs blij mee! Had ze niet kleiner willen hebben denk ik.

 

Maar cc’s zeggen lang niet alles he. Iemand die smal is met een kleine B van nature en 300cc kan grotere borsten krijgen dan iemand die een brede borstkas heeft, kleine B en 500cc.

Nee inderdaad! Klopt helemaal! Daarom dat ik erg twijfel. Hij zegt ook dat als je er te grote implantaten erin stopt er kans is op scheuren van die spier, dit maakt me dus al een beetje bang.. mss moet ik gewoon naar zijn advies luisteren maarja, wil ze ook niet te klein natuurlijk.. heel moeilijk! Ben zelf maar 1m56 en weeg 44kg dus dit maakt natuurlijk ook dat er niet veel in past.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei nieuw1:

Hier nog iemand met FL boobs. 5 dagen po. Dr Jansen. Ook tevreden. Prijsverschil zit er idd in dat eerste consult bij consulente is, pas 2e gesprek met chirurg. Ik zou niet weten waarom ik na 2 weken op controle zou moeten. Hechtingen zijn oplosbaar. Mocht er iets zijn dan trek ik uiteraard aan de bel. Na 6 weken controle vind ik prima zat.

Hi! Top, proficiat met je nieuwe boobs! Ja denk dat het komt omdat Verdonck met een verband werkt en hij haalt het er na 2 weken af en dan volgt pas de sportbh. Vind de keuze zo moeilijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 22-5-2018 om 17:48 zei MissAnissa:

Hi! Top, proficiat met je nieuwe boobs! Ja denk dat het komt omdat Verdonck met een verband werkt en hij haalt het er na 2 weken af en dan volgt pas de sportbh. Vind de keuze zo moeilijk!

Ik ben zelf bij Verdonck geweest, maar doordat ik bij Rotterdam woon, is het echt een gedoe om voor dat kwartiertje controle zover te rijden. Ik heb zelf het verband eraf gehaald en de hechtingen zijn door mijn huisarts geknipt. 

Ik ben mega tevreden over Verdonck! Ze zijn altijd bereikbaar en ik hoefde niet verplicht op controle te komen (wat bij sommige klinieken wel zo is) Als er eventueel later nog complicaties optreedde, kon ik daar altijd nog terecht. 

 

Ik heb tijdens mijn consult niet gehoord wat het maximale aantal cc was. Heb uiteindelijk voor 375 gekozen. Ik had 400 gepast, dat raadde Verdonck mij ook aan, maar het leek toen zo groot en 350 vond ik te klein dus ben voor een middelmaat gegaan. 

Achteraf had het groter gemogen, maar ik had zo mega veel pijn na de operatie dat het maar goed is dat ik niet groter had genomen zei Verdonck. 

 

Ik ben heel tevreden! Heb jij al een keuze kunnen maken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.