Ga naar inhoud

Boobsie : 12 juni 2018 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie
5 uur geleden zei Fems:

Hoi @Boobsie hoe is het er nu mee? Kan begrijpen dat je niet wil dat iedereen zo je foto's kan bekijken.. Hopelijk gaat het goed met je en kan je goed slapen :)

Hi Fems! Hier gaat het best ok. Vanacht alleen eerste nacht zonder extra pijnstilling (3e nacht PO). Pfoe heb elk uur wel gezien. En dan vooral door rugpijn :100: lees daar wel meer over hier. 

Verder kon ik vannacht dan wel weer zelf omhoog komen uit bed en deed het opstaan niet meer zo’n zeer. Gaat zeker de goede kant op dus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Boobsie:

Dank je Ganda! Hoe gaat het met jou? Hoe is het leven op 4dpo B) ??

xx

 

Hoi @Boobsie, het leven is echt stukken beter op dag 4 PO! Gisteren voelde ik me al heel veel beter, maar vandaag weer! Het gaat echt met stappen vooruit nu!

 

hoe is het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ganda oooh beter! Zie ernaar uit! Vandaag (3dpo) idd ook al veeeeeel beter. Heb vanmorgen nog naproxen genomen maar ga ‘m vanmiddag laten zitten. Eens kijken of ik ‘m al kan afbouwen omdat ‘ie niet zo goed is voor je maag. 

Zo ff lunch en wandelingetje B) wordt de wereld weer wat groter. Vanaf morgen natuurlijk lekker weekend en de kids de hele dag thuis, ben benieuwd hoe dat gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Boobsie:

@Ganda oooh beter! Zie ernaar uit! Vandaag (3dpo) idd ook al veeeeeel beter. Heb vanmorgen nog naproxen genomen maar ga ‘m vanmiddag laten zitten. Eens kijken of ik ‘m al kan afbouwen omdat ‘ie niet zo goed is voor je maag. 

Zo ff lunch en wandelingetje B) wordt de wereld weer wat groter. Vanaf morgen natuurlijk lekker weekend en de kids de hele dag thuis, ben benieuwd hoe dat gaat!

 

Ja, gaat snel vooruit opeens hè? Goed om te horen dat dat bij jou ook zo is! Inderdaad weer Ff lekker eruit, heel fijn! 

 

Die pleisters heb ik ook. Volgens mij moeten ze 2 weken blijven zitten en dan mag je ze eraf halen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ganda:

 

Ja, gaat snel vooruit opeens hè? Goed om te horen dat dat bij jou ook zo is! Inderdaad weer Ff lekker eruit, heel fijn! 

 

Die pleisters heb ik ook. Volgens mij moeten ze 2 weken blijven zitten en dan mag je ze eraf halen...

Ah thanks dan blijf ik er braaf af.. dacht alleen na het douchen ineens dat ze de wond misschien week maken? Maar zal dus wel niet zo'n punt zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobsie:

Ohja, ik heb nog van die tapejes over mijn hechtingen. Jullie ook? Moet je dat gewoon laten zitten?

Ja laten zitten. Dat zijn waterafstotende pleisters althans bij mij. Neem aan dat je binnenkort controle hebt en dan kijken ze daar ook naar. Ik moet as maandagmiddag voor controle naar Amsterdam. Jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei smizebra:

Ja laten zitten. Dat zijn waterafstotende pleisters althans bij mij. Neem aan dat je binnenkort controle hebt en dan kijken ze daar ook naar. Ik moet as maandagmiddag voor controle naar Amsterdam. Jullie? 

Ik pas op 14 dpo, volgende week woensdag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Boobsie:

Hi Fems! Hier gaat het best ok. Vanacht alleen eerste nacht zonder extra pijnstilling (3e nacht PO). Pfoe heb elk uur wel gezien. En dan vooral door rugpijn :100: lees daar wel meer over hier. 

Verder kon ik vannacht dan wel weer zelf omhoog komen uit bed en deed het opstaan niet meer zo’n zeer. Gaat zeker de goede kant op dus!!

Kan me voorstellen dat de eerste nacht zonder pijnstilling heftig is. Komt die rugpijn door de druk van je borsten of is dat omdat je niet comfortabel kan liggen? Goed om te horen dat het de goede kant op gaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2018 om 22:31 zei Fems:

Kan me voorstellen dat de eerste nacht zonder pijnstilling heftig is. Komt die rugpijn door de druk van je borsten of is dat omdat je niet comfortabel kan liggen? Goed om te horen dat het de goede kant op gaat! 

Die rugpijn komt van het op mijn rug slapen volgens mij. Die spieren verkrampen daarvan en die pijnprikkel maakt me wakker. Afgelopen nacht 2x 3 uurtjes geslapen, dus zit al wel vooruitgang in. Nu dus vooral last van supermoe en lamlendig zijn, maar goeie hoop dat de nachten snel beter zullen gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Boobsie:

Die rugpijn komt van het op mijn rug slapen volgens mij. Die spieren verkrampen daarvan en die pijnprikkel maakt me wakker. Afgelopen nacht 2x 3 uurtjes geslapen, dus zit al wel vooruitgang in. Nu dus vooral last van supermoe en lamlendig zijn, maar goeie hoop dat de nachten snel beter zullen gaan :)

Goed om te horen dat er al wat verbetering in zit. Dat moe en lam zijn komt denk ik ook deels door de narcose en medicatie. En slecht slapen is niet goed voor je natuurlijk.. Hopelijk gaat het vanacht nog beter en ben je wat meer uitgerust 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.