Ga naar inhoud

Boobsie : 12 juni 2018 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@happynewme Ooh gelukkig niet de enige die een week van tevoren al wakker ligt :P niet eens spanning, maar er gewoon over nadenken inderdaad. 

Hopelijk vannacht weer een lange nacht slaap ;-)

 

Goeie tip van die kussens!!

En gelukkig is mijn de eerste week thuis voor me en tweede week standby, dus moet wel goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Boobsie:

@Ganda heb je inmiddels al een operatietijd?? X

 

Jaaaaaaa, vanmorgen gekregen! Jeahhhh. Ik moet er om 11.15 uur zijn. Verder stonden er geen tijden in, dus ik verwacht dat ik rond 12.30 uur geopereerd word! Zo’n zin in! Eindelijk! Nu wordt het pas echt echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Ganda:

 

Jaaaaaaa, vanmorgen gekregen! Jeahhhh. Ik moet er om 11.15 uur zijn. Verder stonden er geen tijden in, dus ik verwacht dat ik rond 12.30 uur geopereerd word! Zo’n zin in! Eindelijk! Nu wordt het pas echt echt!

Whaaaa... over precies 4 dagen worden ze er nu bij je ingezet!!!!! Schiet al echt op!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2018 om 16:56 zei Ganda:

 

Jaaaaaa, superspannend! Ik heb er zin in! Jij ook aan toe?

Ja ben er echt aan toe, al neemt de spanning ook toe :rolleyes: 

jij zelfs morgen al aan de beurt!! Hoe voel je je? Zin in? Vandaag voor het laatst met je huidige cupmaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2018 om 16:56 zei Ganda:

 

Jaaaaaa, superspannend! Ik heb er zin in! Jij ook aan toe?

 

Ja, echt wel! Heb nu lang genoeg gebracht! Laatste dagje inderdaad, wel vreemd hoor! Ik hoop nu wel dat het snel morgenmiddag is, dat het al gebeurd is. De spanning neemt nu toch wel toe!

 

hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobsie ik heb een soortgelijke situatie als jij! Ook geopereerd bij Bergman. Mijn album staat openbaar, dan kun je iets vergelijken, ben benieuwd wat je ervan vind. Ben zelf heel tevreden over de maat en het herstel is super gegaan (ben nu 2,5 week po). 

Vanuit Bergman krijg je ook een heel handig schema mee wat je wel/niet mag doen tijdens het herstel per week beschreven en littekencreme krijg je er ook bij, dus dat hoef je niet aan te schaffen! (had ik namelijk wel al gedaan..). 

 

Heel veel succes met de voorbereidingen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Nathalies:

@Boobsie ik heb een soortgelijke situatie als jij! Ook geopereerd bij Bergman. Mijn album staat openbaar, dan kun je iets vergelijken, ben benieuwd wat je ervan vind. Ben zelf heel tevreden over de maat en het herstel is super gegaan (ben nu 2,5 week po). 

Vanuit Bergman krijg je ook een heel handig schema mee wat je wel/niet mag doen tijdens het herstel per week beschreven en littekencreme krijg je er ook bij, dus dat hoef je niet aan te schaffen! (had ik namelijk wel al gedaan..). 

 

Heel veel succes met de voorbereidingen ^_^

@Nathalies, ik ben wel nieuwsgierig naar dat schema dat je hebt gekregen. Ben soms bang dat ik teveel doe. Hou ook echt nog heel veel vocht vast. Zou je t willen delen? 

Liefs,

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ganda:

 

Ja, echt wel! Heb nu lang genoeg gebracht! Laatste dagje inderdaad, wel vreemd hoor! Ik hoop nu wel dat het snel morgenmiddag is, dat het al gebeurd is. De spanning neemt nu toch wel toe!

 

hoe gaat het met jou?

Zoo spannend voor jou!!!

gezonde zenuwen zijn goed maar snap dat je opgelucht bent als het achter de rug is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Fems:

@Boobsie Spannend!!! Wel fijn dat je eerder 'aan de beurt bent'. Des te minder lang hoef je nuchter te blijven en minder tijd om zenuwachtig te zijn haha. Alvast suuuper veel succes voor morgen. Nog 1 nachtje slapen voor jou :43::tatice_04:

Thanks Fems!! Lief van je! Heb er (nu nog :P) heel veel zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Boobsie:

Thanks Fems!! Lief van je! Heb er (nu nog :P) heel veel zin in!!

Haha ik denk dat je de eerste dagen na de operatie wel zal denken, wat heb ik gedaan?! Maar ff doorbijten en dan kan je ervan gaan genieten! Gaat helemaal goed komen :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Fems:

Haha ik denk dat je de eerste dagen na de operatie wel zal denken, wat heb ik gedaan?! Maar ff doorbijten en dan kan je ervan gaan genieten! Gaat helemaal goed komen :01:

Hahaha... lig in een duik om je smiley :D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobsie:

Hahaha... lig in een duik om je smiley :D:D:D

Haha dat is denk ik mijn favoriete smiley hier :blush: Dat je geen nagellak op mag waar is dat eigenlijk voor? En ook helemaal geen make-up toch :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Fems:

Haha dat is denk ik mijn favoriete smiley hier :blush: Dat je geen nagellak op mag waar is dat eigenlijk voor? En ook helemaal geen make-up toch :20:

Nagellak is omdat ze aan je nagelkleur kunnen zien hoe het met je narcose gaat. Geen make-up weet ik ook niet... :mellow:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ganda:

Zet ‘m op, @Boobsie! Heel veel succes vandaag. Laat het allemaal gewoon over je heen komen. En denk er maar aan: ik ga slapen en als ik wakker word, heb ik prachtige borsten! Succes! :53:

Jaaa dank je! Nu in de auto ernaar toe! Heb er echt zin in maar ook kriebels in mijn buik hoor :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Boobsie:

Nagellak is omdat ze aan je nagelkleur kunnen zien hoe het met je narcose gaat. Geen make-up weet ik ook niet... :mellow:

 

 

Heel veel succes vandaag!! Inmiddels ben je er al.. Zet m op, gaat goed komen!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.