Ga naar inhoud

Boobsie : 12 juni 2018 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hi!

 

ik ben nieuw op het forum, maar stel mezelf graag voor! Omdat ik al een operatie datum heb mag ik het geloof ik hier plaatsen :)

 

na mijn bevallingen en veel afvallen ben ik inmiddels dolblij met mij mn figuur, op een ding na. Ik ben nu letterlijk plat! Ik kan niet wachten tot 12 juni totdat ik weer borsten terugkrijg!

 

ik heb morgen nog een afspraak voor de maat, maar voolopig staat 280 cc anaromisch, dual plane op de planning. Morgen wil ik nog even voor de zekerheid checken of ik niet nog ietsje meer wil. 

 

Nog 3 weken te gaan... ik tel af!!!

 

Liefs, Boobsie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi!!

 

inmiddels ben ik een maatje omhoog gegaan.. van 280 cc naar 330 cc dual plane anatomisch. Van een 75 A naar een (hopelijk) goeie C cup. 

 

Zijn er meiden met een soortgelijke situatie?? En ben je tevreden over de uiteindelijke maat?? 

 

Ik kan niet meer wachten.. 13 dagen te gaan!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Boobsie,

 

ik zit niet in dezelfde situatie, maar word 1 dag voor jou geopereerd. Ik heb nu een kleine lege B en wil toch zeker een D, liever kleine e. Ik krijg 435 of 485. Qua aantal cc kloot het dan wel dat jij uitkomt op een goede c, denk ik!

 

Het is al bijna zover, nog 1 weekje en dan zijn we aan de beurt! Ik ben er inmiddels echt aan toe! Hoop wel dat alles meevalt, want vind het wel doodeng allemaal! Hoe is het met jouw zenuwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Ganda!!

 

bedankt voor je reactie!! Ja het schiet echt op he :) en jij maandag dus al aan de beurt! Weet je al hoe laat?

 

ik vind het ook wel spannend hoor. Operatie niet perse maar wel het herstel daarna. Ik heb drie jonge kindjes en ik mag 2 weken niks doen natuurlijk... lijkt me nog best ingewikkeld! Maar komt vast goed. Ik kan niet wachten tot ik mijn push-ups in de prullenbak kan mikken!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobsie

ik ben moeder van 2meiden van 4 en 1,5 jaar.

ik heb 7 juni de bv. 375cc ronde Bergman kliniek. Van een 75 a.

ik denk dat t een volle c gaat worden. 

Ik heb Mn meiden overdag ondergebracht bij oma en kdv en 1x uit logeren en Mn zus komt ze ophalen voor een leuk dagje dierentuin. 

Hoop dat ik dat zo goed heb opgevangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-6-2018 om 15:08 zei Boobsie:

Hi @Ganda!!

 

bedankt voor je reactie!! Ja het schiet echt op he :) en jij maandag dus al aan de beurt! Weet je al hoe laat?

 

ik vind het ook wel spannend hoor. Operatie niet perse maar wel het herstel daarna. Ik heb drie jonge kindjes en ik mag 2 weken niks doen natuurlijk... lijkt me nog best ingewikkeld! Maar komt vast goed. Ik kan niet wachten tot ik mijn push-ups in de prullenbak kan mikken!

xxx

 

Ik weet toch echt zeker dat ik je een bericht terug heb gestuurd, maar nu zie ik hier helemaal niets! Nou ja, nogmaals dan.., 

 

als het goed is, hoor ik deze week hoe laat ik maandag verwacht word. 

 

Dat rustig aan doen is ook niet mijn ding, maar nu wel belangrijk, zoals ik het overal lees. Whahahaha, ja, die vreselijke bh’s die nooit goed zitten, heerlijk om die weg te gaan gooien! Spannend komend weekje en op naar mooie borsten!

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Missme:

@Boobsie

ik ben moeder van 2meiden van 4 en 1,5 jaar.

ik heb 7 juni de bv. 375cc ronde Bergman kliniek. Van een 75 a.

ik denk dat t een volle c gaat worden. 

Ik heb Mn meiden overdag ondergebracht bij oma en kdv en 1x uit logeren en Mn zus komt ze ophalen voor een leuk dagje dierentuin. 

Hoop dat ik dat zo goed heb opgevangen.

Jij gewoon 7 juni al!! Dat is echt bijna! Kriebels in je buik?? 

En goed geregeld met je kids joh! Heb je ook nog hulp voor jezelf thuis?

Jouw situatie komt dan best overeen met de mijne idd. Zal van mij dan een net wat kleiner c’tje worden denk ik. 

Hier nog 9 nachten aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Ganda:

 

Ik weet toch echt zeker dat ik je een bericht terug heb gestuurd, maar nu zie ik hier helemaal niets! Nou ja, nogmaals dan.., 

 

als het goed is, hoor ik deze week hoe laat ik maandag verwacht word. 

 

Dat rustig aan doen is ook niet mijn ding, maar nu wel belangrijk, zoals ik het overal lees. Whahahaha, ja, die vreselijke bh’s die nooit goed zitten, heerlijk om die weg te gaan gooien! Spannend komend weekje en op naar mooie borsten!

 

:D

Lekker als je straks de tijd ook weet ja! Ik word als het goed is dinsdag gebeld. Hoop dat ik in de ochtend aan de beurt ben :D 

nog een weekje met ‘laatste keren’ door het leven met (bij mij) inieminie borsten :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Boobsie:

Lekker als je straks de tijd ook weet ja! Ik word als het goed is dinsdag gebeld. Hoop dat ik in de ochtend aan de beurt ben :D 

nog een weekje met ‘laatste keren’ door het leven met (bij mij) inieminie borsten :43:

 

Ja, inderdaad! Dan kun je echt naar een tijd toe gaan leven. Superspannend allemaal! Ik hoop ook zo vroeg mogelijk aan de beurt te zijn! Lijkt me vreselijk om een hele dag af te moeten wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Boobsie:

Jij gewoon 7 juni al!! Dat is echt bijna! Kriebels in je buik?? 

En goed geregeld met je kids joh! Heb je ook nog hulp voor jezelf thuis?

Jouw situatie komt dan best overeen met de mijne idd. Zal van mij dan een net wat kleiner c’tje worden denk ik. 

Hier nog 9 nachten aftellen!!

Ja zeker kriebels! Nee ik heb eigenlijk geen hulp voor overdag. Misschien moet ik daar nog wat op bedenken. Dag van tevoren ga ik wel grondig t huis schoonmaken. Heb jij twijfels of kriebels van blijdschap of een beetje zenuwachtig? Ik alles door elkaar binnen een uur! Hahaha!  Situatie lijkt idd zeker op elkaar. Wel wat bang voor t herstel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Missme:

Ja zeker kriebels! Nee ik heb eigenlijk geen hulp voor overdag. Misschien moet ik daar nog wat op bedenken. Dag van tevoren ga ik wel grondig t huis schoonmaken. Heb jij twijfels of kriebels van blijdschap of een beetje zenuwachtig? Ik alles door elkaar binnen een uur! Hahaha!  Situatie lijkt idd zeker op elkaar. Wel wat bang voor t herstel..

Herkenbaar al die emoties door elkaar ja!! De twijfels zijn hier weg.. ook vooral het herstel dat ik spannend vind. Je leest dat de een hier na dag 1 al zonder pijnstilling het huis door danst en de ander 2 weken in bed huilt. 

Optie 1 lijkt me beter B) maar misschien niet zo realistisch :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Boobsie:

Herkenbaar al die emoties door elkaar ja!! De twijfels zijn hier weg.. ook vooral het herstel dat ik spannend vind. Je leest dat de een hier na dag 1 al zonder pijnstilling het huis door danst en de ander 2 weken in bed huilt. 

Optie 1 lijkt me beter B) maar misschien niet zo realistisch :P

Nou hè! 

Maar ik denk ook dat t verschillende herstel ligt aan of je kinderen hebt of niet waar je voor moet zorgen of dat je nog thuis woont ;)

Ik vraag mij af of 2,5 week vrij van werk voldoende is. Ik werk op kdv verticale groep. Ik kon mijzelf ziek melden. Viel mij zat mee! Ik zei dat ik een borstcorrectie kreeg ;) en daarna vertelde ik een bv. Mijn collega’s weten niet Om welke operatie t gaat. Hoe heb jij jezelf verlof gegeven? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Missme:

Nou hè! 

Maar ik denk ook dat t verschillende herstel ligt aan of je kinderen hebt of niet waar je voor moet zorgen of dat je nog thuis woont ;)

Ik vraag mij af of 2,5 week vrij van werk voldoende is. Ik werk op kdv verticale groep. Ik kon mijzelf ziek melden. Viel mij zat mee! Ik zei dat ik een borstcorrectie kreeg ;) en daarna vertelde ik een bv. Mijn collega’s weten niet Om welke operatie t gaat. Hoe heb jij jezelf verlof gegeven? 

 

Wat fijn dat je je mag ziek melden, lekker alle rust!! 

Zelf geen werk, maar kids overdag naar school. Ze worden de eerste 3 middagen opgevangen door opa & oma en mijn man is 2 weken ‘s middags stand-by waar nodig. Moet goed komen lijkt me :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaahhhh, wat spannend! Nee, ik heb nog steeds geen tijd. Ik heb ze vanmorgen gebeld, en ze gaven aan dat ik vandaag wat zou horen, maar tot nu toe nog niets...

 

volgens mij krijg je vooraf nog een vragenlijst om in te vullen, krijg je een infuus, moet je je operatiekleding aan, komt de anasthesist nog even praten, dat soort dingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Boobsie spannend hoor dat het bijna zo ver is! Ik ben zelf een jaar geleden ook geholpen bij bergman ^_^ het is inderdaad vraagjes beantwoorden, operatieschort aan en dan wachten tot je met bed en al meegenomen wordt voor je infuus. Dat uurtje is ook gewoon om te zorgen dat je er optijd bent (ik moest uiteindelijk veel langer wachten omdat voor me uitliep).

Succes met nog even de laatste dagen doorkomen.. ik vond dat namelijk een eeuwigheid duren ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ganda:

Whaaaahhhh, wat spannend! Nee, ik heb nog steeds geen tijd. Ik heb ze vanmorgen gebeld, en ze gaven aan dat ik vandaag wat zou horen, maar tot nu toe nog niets...

 

volgens mij krijg je vooraf nog een vragenlijst om in te vullen, krijg je een infuus, moet je je operatiekleding aan, komt de anasthesist nog even praten, dat soort dingen...

Naaah wat jammer dat je het nog niet weet. Volgende week om deze tijd ben je al lekker 1dpo :D

 

en bedankt voor de info, zo te horen gaat dat uurtje dan wel snel voorbij. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei happynewme:

@Boobsie spannend hoor dat het bijna zo ver is! Ik ben zelf een jaar geleden ook geholpen bij bergman ^_^ het is inderdaad vraagjes beantwoorden, operatieschort aan en dan wachten tot je met bed en al meegenomen wordt voor je infuus. Dat uurtje is ook gewoon om te zorgen dat je er optijd bent (ik moest uiteindelijk veel langer wachten omdat voor me uitliep).

Succes met nog even de laatste dagen doorkomen.. ik vond dat namelijk een eeuwigheid duren ;)

X

Hihi.. ik zit nu midden in avondvierdaagse van de kids enzo, dus tijd gaat gelukkig lekker snel! 

Maar dank je voor de info! Weet jij nog hoe lang na de operatie er iemand bij je mocht? Mocht dat gelijk al? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Boobsie:

Naaah wat jammer dat je het nog niet weet. Volgende week om deze tijd ben je al lekker 1dpo :D

 

en bedankt voor de info, zo te horen gaat dat uurtje dan wel snel voorbij. X

 

Ooooohhhhh heeeeeerlijk! Ik kan niet wachten om 1 dag po te zijn! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme
1 uur geleden zei Boobsie:

Hihi.. ik zit nu midden in avondvierdaagse van de kids enzo, dus tijd gaat gelukkig lekker snel! 

Maar dank je voor de info! Weet jij nog hoe lang na de operatie er iemand bij je mocht? Mocht dat gelijk al? X

 

Ah dat is wel fijn een beetje afleiding! Na de operatie wordt je in de uitslaapkamer geparkeerd en wanneer je goed wakker bent wordt je naar je kamer gereden waar de personen die met je mee zijn gegaan zitten te wachten.. voor mijn gevoel was dat vrij snel erna, maar voor degene zitten te wachten is het wel wat langer ^_^ daar moet je even blijven wachten (in mijn geval was dat een broodje eten en nog pijnstillers erbij krijgen *ik had echt een super leuke verpleger "ach meid ik geef je wel even een shotje zo dan voel je het niet meer" :3:) ook mijn pc kwam nog even langs en daarna krijg je je bh aan, band erom en uitleg over medicijnen. Wanneer je kan plassen mag je naar huis.

 

In dat uurtje voor de operatie wordt trouwens ook nog je bloeddruk gemeten en wordt er gecontroleerd of je operatie ready bent (geen nagellak zowel niet op vingers als tenen / geen nepnagels / geen makeup / geen deo) ;)

 

Ik heb ook toendertijd een operatieverslag geschreven, misschien leuk voor je om te lezen om een beetje een beeld te krijgen hoe het gaat ^_^

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Boobsie had ik ook last van de laatste dagen. Door de spanning veel wakker liggen :4: moest er constant aan denken.

 

nu kan ik alles weer ^_^ op mijn zijkant liggen of op mijn buik heeft even geduurd, maar ook dat kan ik zelfs weer. Ik ben van 65b (zo goed als plat dus) naar 65F 70E gegaan dus bijv. rennen, sporten enz gaat niet meer zonder bh, maja als dat het enige is :P is denk gewoon hetzelde als wat mensen met grotere borsten van nature hebben :)  ze waren het eerste half jaar ook nog vrij hard, maar merk zelfs nu nog dat ze steeds zachter en natuurlijker worden. Hou je echt aan wat de pc zegt want van rust worden ze echt mooier ;)

 

een tip is wel om voor na je operatie te veel kussentjes (of een voedingkussen) te hebben ik vond slapen de eerste week een hel :unsure: 

 

Heb je de eerste week iemand die een beetje dingetjes voor je kan regelen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.