Ga naar inhoud

Rare vraag maar wel serieus


Gast

Aanbevolen berichten

Hay iedereen,

Ik word waarschijnlijk pas begin sept geopereerd, maar ik ben zn autist dat ik nu alvast alles aan het uitzoeken ben.

Zoals wat ik allemaal in huis moet hebben, wat wel en niet mag etc.

 

Nu is mijn vraag hoe deden jullie het na de borstvergroting met seks?

Aangezien sporten :91: enzo pas na 6 weken mag toch? Mag seks dan ook pas na 6 weken of hoe deden jullie dat? :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Geen rare vraag hoor. Ik na 2 dagen geloof ik weer. Maar bh aan en mijn mannetje deed zeer rustig aan al het werk. De bh heb ik zeker drie maanden aangehouden bij de seks en ook 3 maanden missionaris houding aangehouden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloemmetje, wij deden het de dag na de operatie alweer. Gewoon stevige sporthbh aan, je borsten extra vasthouden met je handen ter ondersteuning, je mannetje het meeste werk laten doen en gaan met die banaan! :45:

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahah :4::45:

Gelukkig zijn er dus meer meiden die denken zoals mij, ik kan het me niet voorstellen 6 weken te wachten :39:

Maar het kan verder geen kwaad ofzo als je rustig aan doen ^_^

Je zal het denk ik zelf wel merken of je het kan of niet lijkt mij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké. Ik heb mij dit dus ook afgevraagd. Echter heb ik hele erge pijnen gehad eerste dagen dat ik er niet aan moet denken een kans te lopen die pijn weer te kunnen aanwakkeren, wat mij juist op de volgende vraag brengt: zijn jullie dan ook zelf klaargekomen tijdens de sex? Ik weet niet hoe jullie sex hebben maar ik span mijn spieren toch wel aan tijdens moment supreme. Dat lijkt mij zeer pijnlijk als ik dat in dit stadium van mijn herstel doe. Straks knallen mijn tieten eruit omdat ik zo nodig moest klaarkomen:45:. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Of was het enkel op je rug ter bevrediging van die arme vent die al die tijd heen & weer rent om je te verzorgen? Mercy fuck kan ik mij best voorstellen hoor :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloemmetje, ja hoor, dat komt helemaal goed. Alleen de eerst zes weken écht wel je strakke sportbh aanhouden tijdens de seks!!! Maar het gaat ook niet zozeer om eventuele pijn, maar het gaat erom dat je kapselvorming niet verstoord wordt. Want ook al heb je helemaal geen pijn na de operatie  (zoals ik) dan moet je je toch aan de regels houden van niet te zwaar tillen, ellebogen niet boven de schouders, niet voorover bukken etc. En dat is natuurlijk ook allemaal van invloed bij seksuele standjes, dus daar moet je goed rekening mee houden. Maar op zo'n moment ben je vaak creatief genoeg om te kijken wat wél kan :38:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

@Bloemmetje, ja hoor, dat komt helemaal goed. Alleen de eerst zes weken écht wel je strakke sportbh aanhouden tijdens de seks!!! Maar het gaat ook niet zozeer om eventuele pijn, maar het gaat erom dat je kapselvorming niet verstoord wordt. Want ook al heb je helemaal geen pijn na de operatie  (zoals ik) dan moet je je toch aan de regels houden van niet te zwaar tillen, ellebogen niet boven de schouders, niet voorover bukken etc. En dat is natuurlijk ook allemaal van invloed bij seksuele standjes, dus daar moet je goed rekening mee houden. Maar op zo'n moment ben je vaak creatief genoeg om te kijken wat wél kan :38:.

Dan blijft er niks over...ja op je rug haha. Het is wel heel veel tijd wat je op je rug doorbrengt na een BV. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei SandraHu:

Dan blijft er niks over...ja op je rug haha. Het is wel heel veel tijd wat je op je rug doorbrengt na een BV. 

Wel hoor....beetje creatief zijn. Staand tegen het aanrecht.....zittend op een stoel.....jij op hem, en dan vooral je onderlichaam het werk laten doen, vanuit je heupen werken terwijl je je in de sportbh verpakte boobs stevig vasthoudt. Echt, er zijn genoeg dingen, die wel kunnen. En klaarkomen kan ook gewoon....het zijn toch vaak meer de spieren in het onderlichaam, die aanspannen.

Ik voel me op het moment net Goedele Liekens  :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jaydee:

Wel hoor....beetje creatief zijn. Staand tegen het aanrecht.....zittend op een stoel.....jij op hem, en dan vooral je onderlichaam het werk laten doen, vanuit je heupen werken terwijl je je in de sportbh verpakte boobs stevig vasthoudt. Echt, er zijn genoeg dingen, die wel kunnen. En klaarkomen kan ook gewoon....het zijn toch vaak meer de spieren in het onderlichaam, die aanspannen.

Ik voel me op het moment net Goedele Liekens  :45:

Hahahahahahaahah:45:

Geweldig! Jaa fantasie genoeg!

Wanneer deden jullie het.zonder bh dan? Was dat niet gek voor het eerst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jaydee:

Wel hoor....beetje creatief zijn. Staand tegen het aanrecht.....zittend op een stoel.....jij op hem, en dan vooral je onderlichaam het werk laten doen, vanuit je heupen werken terwijl je je in de sportbh verpakte boobs stevig vasthoudt. Echt, er zijn genoeg dingen, die wel kunnen. En klaarkomen kan ook gewoon....het zijn toch vaak meer de spieren in het onderlichaam, die aanspannen.

Ik voel me op het moment net Goedele Liekens  :45:

Dag Goedele,

 

Ik span met name mijn bovenlichaam aan als ik mijn vriend mag geloven. -angst, pure angst heb ik nu, dat zal je begrijpen-. Ah! Staand is een goed idee. Maar ik word altijd zo'n euh niet degelijk typje tijdens de sex, dat ik denk dat mijn vriend mij dan constant staat (letterlijk en figuurlijk) te corrigeren (pas op, dit kan niet, ho je mocht geen repeterende bewegingen maken enz enz). Ik durf het, ondanks mijn best hoge libido, niet aan nog (en dan met name zelf klaarkomen lijkt mij doodeng). Maar misschien is het halve trauma aan mijn BV met amper 5 dagen PO net iets te vers. Beetje hetzelfde als nadat je net bevallen bent en er nadat je een sinaaasappel eruit hebt geperst er daarna met hechtingen en al weer een komkommer in moet. Waarschijnlijk sta ik volgende week wel weer Kim Holland na te doen, maar voor nu mogen jullie mijn portie uitvoeren:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Bloemmetje:

Hahahahahahaahah:45:

Geweldig! Jaa fantasie genoeg!

Wanneer deden jullie het.zonder bh dan? Was dat niet gek voor het eerst..

Ik denk dat de man in kwestie het niet zo gek vindt en/of er moeite mee had. Maar das slechts een klein gokje vanaf mijn kant, ik kan er natuurlijk volkomen naast zitten.

 

Zonder gein. Ik denk dat dat erg raar is. Al je steun ineens weg. Maar! Zoals Goedele aka Jaydee zou zeggen "gebruik uw fantasie en creativiteit". Gewoon die memmen vasthouden constant (zoals in de film) en er beetje geil bij kijken en mee spelen. Jij je steun en hij denkt dat ie in de film is beland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloemmetje, en @SandraHu(alias Kim Holland),

De eerste keer zonder bh (6 weken po) vond ik helemaal hot.....ik voelde me zo sexy met die big boobs....en hubbie vond het ook super dat het monument eindelijk onthuld werd en dat hij er eindelijk iets mee mocht. Dus alle remmen los en de vonken spatten ervanaf. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

@Bloemmetje, en @SandraHu(alias Kim Holland),

De eerste keer zonder bh (6 weken po) vond ik helemaal hot.....ik voelde me zo sexy met die big boobs....en hubbie vond het ook super dat het monument eindelijk onthuld werd en dat hij er eindelijk iets mee mocht. Dus alle remmen los en de vonken spatten ervanaf. :blush:

Jaaa dat kan ik me voorstellen, dat is ook 1 van de momenten waar je het voor doet!

Hahahaha

Nou blijkbaar is het toch zn.gekke vraag nog niet..

Alleen jammer dat ik nog tot sept moet wachten, had het liever gister al laten doen :4:

Maar voor onderzoek kan zo te zien geen kwaad :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloemmetje, voordat je het weet is het zover. Door wie ga je geopereerd worden en hoeveel cc krijg je? Ik moet volgende week maandag nog ff onder het mes voor een kleine hersteloperatie, maar dat stelt niet zoveel voor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Bloemmetje, voordat je het weet is het zover. Door wie ga je geopereerd worden en hoeveel cc krijg je? Ik moet volgende week maandag nog ff onder het mes voor een kleine hersteloperatie, maar dat stelt niet zoveel voor. 

Ik heb een eerste consult gehad en daar zeiden ze me dr grabietz.. en dan 450/500cc dual plane.. hoop dat de pc het hier mee eens is dat hoor ik 12juni

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jaydee:

@Bloemmetje, en @SandraHu(alias Kim Holland),

De eerste keer zonder bh (6 weken po) vond ik helemaal hot.....ik voelde me zo sexy met die big boobs....en hubbie vond het ook super dat het monument eindelijk onthuld werd en dat hij er eindelijk iets mee mocht. Dus alle remmen los en de vonken spatten ervanaf. :blush:

Haha geweldig. Hallo nieuw sexleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Bloemmetje:

Hay iedereen,

Ik word waarschijnlijk pas begin sept geopereerd, maar ik ben zn autist dat ik nu alvast alles aan het uitzoeken ben.

Zoals wat ik allemaal in huis moet hebben, wat wel en niet mag etc.

 

Nu is mijn vraag hoe deden jullie het na de borstvergroting met seks?

Aangezien sporten :91: enzo pas na 6 weken mag toch? Mag seks dan ook pas na 6 weken of hoe deden jullie dat? :7:

 

Ik pas vanaf 4e week sex gehad... :blush:had hele pijnlijke tepels dus moest er ook niet aan denken dat daaraan gezeten werd. Bij ons is t altijd heftig dus eigeblijk uit voorzorg eigenlijk heb k t zo lang mogelijk uitgesteld. Zodra de tepels minder gevoelig waren zijn we flink van bil gegaan:tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Boobs2015:

 

Ik pas vanaf 4e week sex gehad... :blush:had hele pijnlijke tepels dus moest er ook niet aan denken dat daaraan gezeten werd. Bij ons is t altijd heftig dus eigeblijk uit voorzorg eigenlijk heb k t zo lang mogelijk uitgesteld. Zodra de tepels minder gevoelig waren zijn we flink van bil gegaan:tatice_04:

Dat geloof ik direct, als je vier weken "droog hebt gestaan" :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jaydee:

Dat geloof ik direct, als je vier weken "droog hebt gestaan" :45:

Pffffff meid, hou op.....!! Whahaha.... zal jullie de details besparen, maar het was HEMELS.... :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Boobs2015:

Pffffff meid, hou op.....!! Whahaha.... zal jullie de details besparen, maar het was HEMELS.... :35:

Nou gelukkig..... dan hoeft "Goedele" hier geen tips and tricks te geven :45:

Jammer dat @best_boobie zich nog niet in deze discussie gemengd heeft..... die is meestal ook gek op zulke discussies :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.