Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hi,

ik ben 1 week PO van een dual plane Operatie met 400CC...

wat ik vreemd vind is dat in de informatiepapieren die mijn dokter me gaf staat dat ik na 2 weken weer alles mag doen en dat ik ook maar 2 weken de speciale steunbh moet dragen....

maar alle andere hier op het forums moesten 6 weken?!

ik heb jullie mening nodig!

Posted
2 minuten geleden zei Gabrielle:

Hi,

ik ben 1 week PO van een dual plane Operatie met 400CC...

wat ik vreemd vind is dat in de informatiepapieren die mijn dokter me gaf staat dat ik na 2 weken weer alles mag doen en dat ik ook maar 2 weken de speciale steunbh moet dragen....

maar alle andere hier op het forums moesten 6 weken?!

ik heb jullie mening nodig!

Haay, 

Wat vreemd, vooral de sportbh.. Ik ben nu 4 weken PO en mijn borsten zijn echt nog te hard om een normale bh te dragen, laat staan met 2 weken. 

Mag je ook weer naar de sportschool dan enzo? 

Ik zou als ik jou was even de kliniek bellen waar je bent geweest en het navragen en als het echt maar twee weken is en je voelt je er niet fijn bij, zou ik lekker doen waar jij je fijn bij voelt. Die sportbh langer dragen kan volgens mij sowieso geen kwaad. 

Posted

Zeer vreemd inderdaad! Dat lijkt mij niet goed, drukfout in de papieren soms?!

Ik mag inderdaad ook met 2 weken 'alles' doen als je lichaam het toelaat maar zou het zeer zeker niet te letterlijk nemen..

Ik moet de sport BH ook 6 weken verplicht dragen + de band zelfs! Mijne zijn ook dual plane geplaatst. Kortom, zeker even checken hoor! Waar heb jij het laten doen?

Liefs! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.