Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

ik heb een aantal jaren terug een bv gehad. Nu zijn al een tijd aan de binnenkant plooien/rimpels te zien. Ik heb nu 600 aan elke kant voor de spier. De arts zei dat de enige manier om de rimpels weg te halen, een prothese achter de spier te plaatsen. Echter kan ze daar 500cc kwijt. Ofterwijl ik moet kleiner gaan, dit wil ik natuurlijk echt niet! Ik wilde juist een maatje groter nog zelfs. Nu ben ik benieuwd of er vrouwen zijn die hetzelfde probleem hadden, ook groter zijn gegaan (voor de spier) en of het toen erger is geworden of hetzelfde....

Als de plooien hetzelfde blijven, ook als ik groter heb, kan ik daar nog wel mee leven. Maar als het daardoor erger wordt, wil ik het denk ik niet...

ik hoor heeeel graag jullie ervaringen hierover

 

groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Chanti31:

Hoi meiden,

ik heb een aantal jaren terug een bv gehad. Nu zijn al een tijd aan de binnenkant plooien/rimpels te zien. Ik heb nu 600 aan elke kant voor de spier. De arts zei dat de enige manier om de rimpels weg te halen, een prothese achter de spier te plaatsen. Echter kan ze daar 500cc kwijt. Ofterwijl ik moet kleiner gaan, dit wil ik natuurlijk echt niet! Ik wilde juist een maatje groter nog zelfs. Nu ben ik benieuwd of er vrouwen zijn die hetzelfde probleem hadden, ook groter zijn gegaan (voor de spier) en of het toen erger is geworden of hetzelfde....

Als de plooien hetzelfde blijven, ook als ik groter heb, kan ik daar nog wel mee leven. Maar als het daardoor erger wordt, wil ik het denk ik niet...

ik hoor heeeel graag jullie ervaringen hierover

 

groetjes...

Hoi hoi

Oei.. rimpels is niet fijn en ook niet mooi. Ik kan me goed voorstellen dat je dus zoekt naar een oplossing!
Niet iedere pc kan evenveel, en ook is het afhankelijk van hoe sterk jouw borstspier is.. Doe je aan krachttraining toevallig? Stop dan meteen met het het trainen van je borstspier en start met rekken (rekoefeningen) 
Verder denk ik dat je eens moet gaan kijken bij dr. Nio (OLVG-west) Hij is goed in het plaatsen van hogere aantallen cc's en plaatst ook vaker meer cc als eerste bv bij dual plane (achter de spier) 
Je hebt daarbij dan ook nog eventueel de keuze uit Motiva implantaten, die claimen weinig tot geen kans te geven op rimpelvorming. Dit moet je echter eerst eens bespreken met Nio, of dat voor jou meerwaarde zou hebben.

Dr. Nio komt veel voor hier op het forum (ervaringen), en je kunt naar ervaringsverhalen zoeken via de zoekbalk. De zoekbalk neemt echter geen zoekopdrachten aan die minder dan 4 tekens bevatten, dus om verhalen te lezen, zul je moeten zoeken op 'parkkliniek' en 'olvg'. Dit zijn de twee klinieken waar hij werkt :)
 

Ik vind Nio eigenlijk in dit geval de enige juiste pc binnen Nederland. Of je zou naar Belgie moeten willen. Daar heb je nog dokter Plovier.. Dit zijn gewoon de 2 pc's die meer gewend zijn hoger aantal cc's te plaatsen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.