Ga naar inhoud

Welke carefix / post operatieve bh?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen Dames,

Ik heb een vraagje. Mijn verband van de Wellness kliniek begint op nu dag 4 PO los te laten. Ik was niet van plan het eraf te halen, maar ik wil wel een goede bh achter de hand hebben voor het geval het echt loslaat. Ik heb gelezen op dit forum dat jullie blij zijn met Carefix post operatieve bh's. Alleen al lezend kom ik niet echt uit het verschil tussen een Ava of Marry en welke het beste is. Wat raden jullie mij aan?

Ik heb 80-85 in omtrek (81 cm gemeten) en schat dat ik Cup C of kleine D heb. Ik wil een stevige bh achter te hand hebben voor als mijn drukverband het eerder echt begeeft (die stevige kan ik dan later met sporten wel gebruiken) en een bh die nadat mijn drukverband af mag prettig zit maar wel voldoende steun geeft. Welk types raden jullie mij aan?

 

Alvast erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei SandraHu:

Goedemorgen Dames,

Ik heb een vraagje. Mijn verband van de Wellness kliniek begint op nu dag 4 PO los te laten. Ik was niet van plan het eraf te halen, maar ik wil wel een goede bh achter de hand hebben voor het geval het echt loslaat. Ik heb gelezen op dit forum dat jullie blij zijn met Carefix post operatieve bh's. Alleen al lezend kom ik niet echt uit het verschil tussen een Ava of Marry en welke het beste is. Wat raden jullie mij aan?

Ik heb 80-85 in omtrek (81 cm gemeten) en schat dat ik Cup C of kleine D heb. Ik wil een stevige bh achter te hand hebben voor als mijn drukverband het eerder echt begeeft (die stevige kan ik dan later met sporten wel gebruiken) en een bh die nadat mijn drukverband af mag prettig zit maar wel voldoende steun geeft. Welk types raden jullie mij aan?

 

Alvast erg bedankt!

Dan zou ik voor de mary maat L gaan... 

Ik heb sinds 2 dagen ook de carefix Mary op aanraden van de chirurg aan. Ik had eerst die van Diana Gabriëls. Die zat ook Mooi stevig, maar deze zit onder de borst net even wat fijner. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op aanraden van een vriendin de carefix ava besteld. Ik krijg hem morgen binnen. Ben vandaag dag 4 po ik heb van de kliniek een triumph triactive gehad maat vind deze niet fijn zitten. Ik hoor ook goede dingen over een hema bh. Maar ik had de carefix al besteld. 

Mijn borsten zitten ook nog heel hoog en hard dus hoop dat het met de carefix beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over zwangerschap gesproken. Ik heb een nare bevalling gehad inclusief zitten op een zwemband, maar ik vind mijn herstel toch best veel overeenkomsten hebben met het herstel van een bevalling. Lees: na weeën (maar nu in je tieten), hechtingen, zwelling, vocht vasthouden, dikke buik, niet zelf omhoog kunnen komen, je vent die s'nachts de wekker zet voor pijnstilling, je helpt douchen en aankleden. Ow ja! En sexloos, want pijn. Overeenkomsten alom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Crazy:

Ik heb op aanraden van een vriendin de carefix ava besteld. Ik krijg hem morgen binnen. Ben vandaag dag 4 po ik heb van de kliniek een triumph triactive gehad maat vind deze niet fijn zitten. Ik hoor ook goede dingen over een hema bh. Maar ik had de carefix al besteld. 

Mijn borsten zitten ook nog heel hoog en hard dus hoop dat het met de carefix beter gaat.

Ah! Dan ben ik benieuwd hoe jij hem vindt. Ik wil ze vandaag of morgen bestellen. Wil je mij laten weten of het je bevalt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Nieuweborsten2018:

Ik heb trouwens ook het idee dat mijn borsten sinds het dragen van de carefix zachter zijn en sneller "indalen"... 

(Ik heb hier soms net het idee of ik op een zwangerschapsforum zit; harde borsten, indalen...:P)

Over zwangerschap gesproken. Ik heb een nare bevalling gehad inclusief zitten op een zwemband, maar ik vind mijn herstel toch best veel overeenkomsten hebben met het herstel van een bevalling. Lees: na weeën (maar nu in je tieten), hechtingen, zwelling, vocht vasthouden, dikke buik, niet zelf omhoog kunnen komen, je vent die s'nachts de wekker zet voor pijnstilling, je helpt douchen en aankleden. Ow ja! En sexloos, want pijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Nieuweborsten2018:

Dan zou ik voor de mary maat L gaan... 

Ik heb sinds 2 dagen ook de carefix Mary op aanraden van de chirurg aan. Ik had eerst die van Diana Gabriëls. Die zat ook Mooi stevig, maar deze zit onder de borst net even wat fijner. 

Top! Dankjewel. Dan bestel ik die. Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei SandraHu:

Over zwangerschap gesproken. Ik heb een nare bevalling gehad inclusief zitten op een zwemband, maar ik vind mijn herstel toch best veel overeenkomsten hebben met het herstel van een bevalling. Lees: na weeën (maar nu in je tieten), hechtingen, zwelling, vocht vasthouden, dikke buik, niet zelf omhoog kunnen komen, je vent die s'nachts de wekker zet voor pijnstilling, je helpt douchen en aankleden. Ow ja! En sexloos, want pijn. 

Echt he!!! Ik dacht precies hetzelfde. Ik mis mn kraamhulp :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei SandraHu:

Ah! Dan ben ik benieuwd hoe jij hem vindt. Ik wil ze vandaag of morgen bestellen. Wil je mij laten weten of het je bevalt?

Ik laat het weten. Wat mij heel fijn leek was de voorsluiting. Ik heb me eigenlijk niet in de mary verdiept omdat ik deze aangeraden kreeg dus weet niet wat de verschillen zijn. Ik heb een M cup D besteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Crazy:

Ik laat het weten. Wat mij heel fijn leek was de voorsluiting. Ik heb me eigenlijk niet in de mary verdiept omdat ik deze aangeraden kreeg dus weet niet wat de verschillen zijn. Ik heb een M cup D besteld. 

Ze zeiden bij mijn kliniek dat een voorsluiting makkelijkste is en beste (omdat je je ellebogen 6 wk niet boven je schouders mag hebben). Nooit geweten hoevaak op een dag je je ellebogen boven je schouders hebt...vaak dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi ladies, ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen met de carefix AVA. Ik heb hem vandaag gekregen, en zat gelijk lekker stevig, maar nu paar uur later, miss toch iets te stevig. Waardoor ik twijfel of ik beter ga omruilen voor een cupmaat groter. Hoe ‘stevig’ zat het bij jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.