Jump to content

Suus12345 : 6 januari 2011 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Goedemorgen,

Ik wil een kort verslagje maken van mijn belevenissen omtrent mijn bv bij dr. Moojen-Zaal in de Velthuis Kliniek te Hilversum.

Eind november 2010 zijn mijn man en ik op consult geweest bij dokter Moojen-Zaal en we waren direct onder de indruk van haar houding mbt BV's.

Geen andere consults bij andere klinieken.

Ik wilde bij voorkeur naar de Velthuis Kliniek en ik had goede dingen over dokter Moojen gelezen. (Ook een mindere ervaring, maar die zijn er ook altijd.)

Ze heeft me alles goed uitgelegd en samen met de consulente (Ellis Luyben)gekeken wat de mogelijkheden waren. In verband met mijn lichaam en de vorm van mijn borsten zijn we na wat pasprothesen uitgekomen op 395cc anatomisch. Dual plane heeft de sterke voorkeur van dokter Moojen zelf.

Op 6 januari rond de middag ben ik geopereerd in Hilversum. Alle medewerkers van de kliniek waren echt ontzettend vriendelijk en kundig.

De dokter kwam voor de operatie nog aftekenen en wat laatste vragen stellen. Ik had ook nog wat (kleine) vragen en die beantwoordde ze graag.

Alles is goed gegaan en ik kon rond 4 uur weer naar huis.

Eigenlijk is de pijn me ontzettend meegevallen. Ja: ik heb spierpijn en ja: het is niet pijnloos, maar het valt met de medicatie die is voorgeschreven ontzettend mee. Vrijdag 7 januari stond ik rond 11 uur al onder de douche.

Ik heb wel (erg) last van zwelling aan de bovenzijde en moet mezelf er aan herinneren dat het nog even duurt voordat het uiteindelijke resultaat zichtbaar is, maar het gaat goed met me.

Soms voel ik wat kriebelen/prikken in de hechtingen en spierpijn (vooral tussen de borsten in), maar in zijn geheel vond ik het tot op heden nog meer meevallen dan ik al hoopte.

Gelukkig hebben we wel een verstelbaar bed en heb ik een hele zorgzame man. Beide hele fijne dingen met die het toch nog wat makkelijker maken.

Nu maak ik het hem niet zo makkelijk blijkt, want door het op m'n rug slapen en (ik denk) door het extra vocht snurk ik ineens... ;)

Dus dat "moeten" we nog even oplossen, want slapen is toch wel erg belangrijk: ook voor hem.

A.s. vrijdag voor controle. Ik hoop op een snelle "indaling" van de protheses en een snel verlies van de 2kg extra vocht die ik nog overal heb zitten.

Als men nog goede adviezen heeft voor het vocht en het snurken: erg welkom.

Ik vind m'n foto's nu nog te lelijk om te plaatsen, maar zodra het net wat beter oogt zal ik ze uploaden.

Hoi Suus,

Heel heel veel water drinken en veel komkommer, tomaat enz. eten dit zijn vochtafdrijvende producten.

Gewoon een flesje water naast je zetten en constant (laten)vullen. Ik heb op de dag van de operatie echt wel 3 liter water gedronken denk ik en ik heb nergens last van gehad.

Succes met je herstel! Laat je maar lekker verwennen!

Hai Suus,

het lijkt inderdaad op een heel mooi herstel als ik het zo lees. Zeker als je bedenkt dat ze die spieren toch iets loshalen....Wat stond je alweer gauw onder de douche zeg. Werd je niet licht in je hoofd door het douchen?

Ik hoop ook voor jou dat het vocht gauw verdwijnt en voor je man dat je snurken maar tijdelijk is.

Ik ben zelf 3 januari voor een consult bij Dr. Moojen geweest en mijn BV staat gepland voor 3 februari. Bij mij was een minimum van 215 cc en max. 255cc mogelijk. Het wordt nu dus 255cc, anatomisch en ook dual plane geplaatst. Ook ik merkte een hele sterke voorkeur van haar voor deze wijze. Later heb ik nog gebeld met Ellis Luyben om te vragen waarom ze achter de spier geplaatst werden en niet ervoor. Zij legde toen uit dat ze dat met het oog op de toekomst deden. Als je ouder wordt schijnt de huid bij je borsten dunner te worden en dan is er een kans dat je die randen gaat zien. Had ik nooit over na gedacht en ik kon me ook niet herinneren dat ze het gezegd had tijdens het consult. Nou krijg je ook zoveel informatie dat ik het misschien gewoon gemist heb hoor.

Heel veel succes met je herstel. Je bent mooi op tijd voor de zomer klaar!!!

Hai Puck,

Wist je dat je veel vocht zou vasthouden na de operatie? Ik lees dit nu voor het eerst? Ben ook nog nooit geopereerd en heb er geen ervaring mee maar ik had er ook nooit aan gedacht. Zal ik mijn vriend vast vragen of hij ervoor wil zorgen dat er genoeg voorraad water naast mijn bed staat. hahahhaaha

Groetjes Judy

Jeetje...heel verhaal getypt... tekst weg....

Leuk dat jullie reageren! Ik ben echt ontzettend tevreden over Velthuis en "onze" dokter. Je bent in goede handen vind ik.

Je laat toch in gezond vlees snijden (in mijn geval in ieder geval) en ik was nog nooit geopereerd, dus dat het iets duurder is (dacht ik) dan andere klinieken of in Belgie vond ik echt onbelangrijk.

Ze heeft trouwens een hele leuke eigen site waar je meer over haar kunt lezen: http://www.drmoojen.nl/

Nu (maandag/20:00) heb ik alleen 4 paracetamol en een celebrex op. (Celebrex krijg je ook via Velthuis)

Ik heb misschien veel geluk gehad, maar enkel de eerste avond heb ik echt moeten zoeken naar een manier om te zitten en te liggen en inderdaad: binnen 24 uur stond ik weer zonder problemen onder de douche.

Het vasthouden van vocht wist ik wel van de andere foto's, maar hoopte stiekem toch op die uitzonderingen die direct prachtige ronde borsten hebben. Nou ja: ik heb al zo veel geluk met de pijn, dat ik dit ook wel voorbij kom :).

Als je nog wat wil weten Judy, dan weet je me nu te "vinden". Veel succes met de voorbereiding. Goed je Arnica-druppeltjes en Vitamine-C nemen (2 weken van te voren), goed uitgerust er aan beginnen, niet meer roken of drinken (als je dat al deed :)) en je goed laten verzorgen.

Hallo,

Wat leuk nog 2 Dr. Mooijen klanten.

Ik ben 18 oktober '10 door dr. Mooijen geopereerd. En afgelopen maandag voor de 3-maandelijkse controle geweest. Over 9 maanden wil ze me nog eens zien.

Wat fijn om te lezen Suus dat het herstel zo 'fijn' voelt voor je. Pijn zal je vast en zeker hebben, maar als je je er maar ok bij voelt.

Dat vocht hoort er inderdaad wel bij. Ik had na de operatie ook heel lang last van obstipatie, en meer vrouwen op het forum, ik ben dus meer dan een week niet naar de wc geweest. In combinatie met vocht vasthouden leek ik wel weer zwanger! Vreselijk.

Na de operatie heb ik ook een hele tijd last gehad van kleine pukkeltjes tussen en op mijn borsten en ook zweette ik hevig een tijd vooral 's nachts. (terwijl ik normaal nooit zweet)

Nou veel succes met je herstel en ik ben erg benieuwd naar de foto's!

groet

Nina

Hoi Nina,

Leuk dat je ook reageert. Ik heb een Laura-topic gemist eerlijk gezegd. Niet omdat de chirurg het aller-allerbelangrijkst is, maar het is gewoon leuk om te lezen als je naar een chirurg gaat en anderen hebben daar al ervaring mee. Hopelijk dan ook leuke en goede ervaringen.

Lysa heeft een minder goede ervaring (slecht eigenlijk wel), maar er is goede hoop dat dat echt wordt opgelost nu. Haar topic heeft me ook weer inzichten gegeven waar ik op moest letten.

Het gaat super met me kan ik wel zeggen. Ik gebruik nu een week PO geen pijnstilling meer, heb alleen nog wat spierpijn en soms wat steken in (ik denk) de hechtingen. Vanmiddag de eerste controle door de verpleegkundige.

Ik heb nog wel wat vragen, zoals:

1. wanneer kan ik weer op m'n zij slapen? (vind ik nog eng met de hechtingen)

2. mag ik al weer autorijden? (heb geen pijn meer)

3. hoe voelt inkapseling? (de nadelige versie)

4. hoe lang duurt het voordat alles echt van binnen is geheeld? (dit ivm skivakantie over ca. 4 weken & love making ;))

5. moet je echt je BH 6 weken dag en nacht aanhouden? wat als je dat niet doet?

6. hoe komt het dat ik (hier) toch wel wat vrouwen zie die na dual plane anatomisch voor (groter) rond op de spier kiezen? zijn er veel ontevreden klanten? (ik vind het ronde sexy, maar soms ook wel echt superfake: is dat ook de bedoeling?)

Voor extra info trouwens: ik ben ca. 165cm en woog 62kg PO. Nog geen kinderen. Nu operereren (voor kindjes) hebben we bewust voor gekozen omdat we over een tijdje kinderen zouden willen maken (als het lukt ;)) en dan moet je wel weer heel lang wachten. Nadelen mbt stuwing en eventuele inkapseling hebben we meegenomen in onze beslissing.

(Ja ik weet dat we bij voorkeur nu ook 12 maanden moeten wachten)

Meer Laura Moojen-Zaal (potentiele) klanten zijn welkom. :)

Suus

hyhey, ten eerste, mooie maat 395cc :)

1: ik geloof dat je op je zij mag slapen als je je er goed bij voelt en het geen zeer doet. Bij mij doet het nog wel weer, de prpthese gaan te hard drukken als ik op mn zij lig maar ik geloof dat Jayro het al wel doet!

2: Ik mag gaan autorijden na een week,mits ik me goed voelde..dus ik ga het volgende week proberen want ben vandaag precies 1 week PO. Ik jat wel ff de auto van mn moeder want die is automaat met stuurbekrachtiging.

3: geeeeen idee

4:dat zal voor iedereen anders zijn, ik denk de volle 6 weken?aangezien je daarna pas weer echt alles mag tillen?

5:Ik houd mn bh wel dag en nacht aan maar ben pas een week PO dus meer ervaring heb ik ook niet.

6:Dat wil ik ook graag weten :)

7: De rest is vocht denk ik. Mijn buik begint nu weer zn eigen vorm aan te nemen maar die was echt uitgezet door het vocht.

Merk het ook an de zijkant van mn boobs dat het minder dik word.Maar ik ben geen weegschaal type dus ik gok het er maar op!

Ik heb een email gestuurd naar dr. Laban en die zei dat je gewoon mag gaan autorijden als je je goed voelt en niet duizelig bent dus ik heb dat al gewoon gedaan en ben vorige week geopereerd. Het autorijden gaat prima hoor als je stuurbekrachtiging hebt. Soms voel je met schakelen naar zn 1 wat pijn.

De antwoorden van de verpleegkundige:

1. wanneer kan ik weer op m'n zij slapen? (vind ik nog eng met de hechtingen)

Als het kan. Dus als het geen zeer doet. BH aan!

2. mag ik al weer autorijden? (heb geen pijn meer)

Liever pas na twee weken, maar als het kan mag het.

3. hoe voelt inkapseling? (de nadelige versie)

Vergeten te vragen :)

4. hoe lang duurt het voordat alles echt van binnen is geheeld? (dit ivm skivakantie over ca. 4 weken & love making )

In ieder geval een aantal maanden tot een half jaar. Skien werd me afgeraden als de borsten nog harde plekken hebben en/of pijnlijk zijn.

5. moet je echt je BH 6 weken dag en nacht aanhouden? wat als je dat niet doet?

BH moet echt 4 tot 6 weken dag en nacht aan, om de genezing en plaatsing van de prothesen zo goed mogelijk te laten verlopen. Niet zoals ik dus een middag zonder BH gaan lopen met 4/5 dagen :(. Dus voor het mooiste resultaat: BH aan!

6. hoe komt het dat ik (hier) toch wel wat vrouwen zie die na dual plane anatomisch voor (groter) rond op de spier kiezen? zijn er veel ontevreden klanten? (ik vind het ronde sexy, maar soms ook wel echt superfake: is dat ook de bedoeling?)

Had ze geen ervaring mee bij Moojen-Zaal. Laura kiest toch echt voor een bepaalde prothese en natuurlijk effect en als je dat niet wil moet je een andere PC zoeken.

7. hoe zwaar is nou zo'n prothese van 395cc?

Ca. 500gram per prothese. Rest is dus echt vocht.

Belangrijke tip voor mij: ik kan mijn armen goed boven mijn schouders strekken en haal dus gewoon glazen uit hoge kastjes e.d. Hier was ze niet zo blij mee... niet meer doen dus!

Voor de rest zag het er "goed" uit. Vocht verdwijnt, prothesen zakken en "kantelen" nog iets, dus ze worden nog natuurlijker. Goed smeren met arnicazalf op de blauwe plekken.

Hai Suus,

ik vind het ook leuk om al die verhalen te lezen en zelf wat te plaatsen. Ik zit alleen niet zo vaak achter de computer dus gebeurd het wel eens dat er wat meer tijd tussen zit.

In eerste instantie vond ik dr. Moojen wat zakelijk overkomen, helemaal niet zoals ik verwacht had toen ik haar foto gezien had. Maar toen ze klaar was met haar standaard verhaaltje veranderde dat helemaal en kwam naar voren wat je ziet als je haar foto ziet. Een spontane, enthousiaste vrouw die geniet van wat ze doet en er achter staat. Ik ben tot nu toe ook erg blij met haar....hopelijk is dat na de operatie ook nog zo.

Ik heb eigenlijk niet echt naar de prijzen gekeken. Heb overal en nergens informatie vandaan gehaald en toen kwam ik op de Velthuis Kliniek uit.

Ik heb afgelopen week de medicijnen opgehaald en daarbij zit idd ook die Celebrex. Ik kreeg er ook een grote doos met verbandgaasjes bij. Dat had ik niet verwacht want daar heeft dr. Moojen helemaal niets over gezegd. Er staat dat je 5x per dag dat verbandje moet verschonen maar als ik hier de foto's in de gallerij bekijk dan heeft bijna niemand van die gaasjes. Zal het nog wel even vragen voor de operatie.

Je herstel is echt fantastisch zeg, fijn voor je. Zeker als je de eerste dag rust houdt en misschien wel de halve dag in bed ligt wil je toch wel even douchen op een keer.

Dankjewel voor je succes wensen. Ik begin komende vrijdag met de druppels en de vitamine C en heb gisteren mijn laatste shaggie gerookt. Daar verwacht ik verder niet veel problemen van want ik rookte toch al niet zoveel meer. Ik ben waarschijnlijk 1 van de uitzonderingen die heel makkelijk alleen kunnen roken als ze daar zin in hebben. Ik had nu al twee weken niet gerookt dus dacht gisteren dat die ene niet zoveel kwaad kon. Maar dat is wel de laatste voorlopig. Tot die wonden straks helemaal goed genezen zijn wordt er niet meer gerookt!!

Hee Judy,

Die gaasjes snap ik niet. Ik zou niet weten waar die voor zijn (heb ze ook niet gemist ofzo).

Heb je daar een recept voor gekregen?

Ik heb de celebrex uiteindelijk wel opgemaakt, maar gister en vandaag al geen pijnstilling (ook geen paracetamol) meer genomen.

Nou ja: gisteravond nog eentje, want ik kreeg hoofdpijn... misschien van het in 1x "afkicken"?

Na de operatie kreeg ik ook nog een recept voor iets met e-ine (codeïne?), maar die zijn echt heftig mbt niet autorijden (haha mag toch niet :)) en duizeligheid en fikse verstopping en zo. Die heb ik niet opgemaakt, maar wel voor 's nachts gebruikt.

Ik weet niet of je een verstelbaar bed hebt cq. iemand naast je slaapt, want in en uit bed komen is best lastig. Ik heb nu ook een beetje rugpijn van het verkrampt liggen.

Ook had ik mbt de hechtingen de angst dat bij hard hoesten of een plotselinge beweging alles zomaar los kon "scheuren'. De verpleegkundige verzekerde me dat dit echt niet kan. Bij een heftig auto-ongeluk in de eerste weken misschien, maar echt niet zomaar. Dat stelt me wel gerust, want soms bewoog ik uit reactie heel snel en dat deed zeer.

Trouwens: vanmorgen (ca. 7 dagen postop, houd ik nog ca. 1kg vocht vast), ik ben dus al weer 1,5kg kwijt gelukkig.

Succes met het stoppen met roken!

He hallo,

ja ik kreeg inderdaad een recept daarvoor. Wel vreemd eigenlijk dan dat jij ze niet gekregen hebt.

Ik zal die vraag wel opschrijven dan kan ik het voor de operatie nog even vragen. Hoelang mag je geen autorijden dan? Ze hebben het alleen maar over de dag van de operatie gehad.

Ach ze geven die pijnstilling niet voor niets dus het lijkt me dat dat geen kwaad kan, alleen vervelend dat je ze toch nog nodig had. Ik denk dat ik er ook maar een paar bewaar voor de nachten. Ik heb al vier jaar bekken- en rugklachten dus constant dat slapen op je rug kijk ik echt niet naar uit!! Ik slaap nu al slecht in doordat ik zo veel draai. Helaas heb ik geen verstelbaar bed maar wel een lieve vriend die me daarbij kan helpen.

Wat jij na de operatie gehad hebt (e-ine (codeïne?)is niet niks als ik het zo lees. Heb jij dan last gehad van verstopping en duizeligheid?

Gelukkig kan je de hechtingen niet los niezen ofzo....hahahahhhaha zie het al helemaal voor me.

Mooi om te horen dat je al een hoop vocht kwijt bent. Drink je nu meer dan daarvoor?

Wat betreft het stoppen met roken maak ik me helemaal geen zorgen hoor, kan het vrij makkelijk laten gelukkig :rolleyes:

Hoe gaat het nu met je spierpijn, valt dat mee of valt het nog tegen?

Groetjes Judy

Hoi Judy,

Ik drink nog altijd veel te weinig, maar heb wel iets van paardebloemcapsules gehaald. Geen idee of het helpt.

En na die vitamine C van recept heb ik zelf weer nieuwe gehaald + vitamine E. Mijn huid, haar en nagels zijn mooier dan ooit. :)

Nu (12 dagen PO) ben ik weer op mijn oude gewicht + 1kg voor de protheses. Ik weet nu 63.1kg. Dag van operatie 62.1kg.

In het begin zat ik dus op ruim 65,5kg.

Sinds gisteren heb ik praktisch geen pijn meer en heb zelfs op mijn zij geslapen. Redelijk ok. Wel gek want er zit "ineens" heel veel meer om op/tegen te liggen.

Oh... niet autorijden? Het liefste minimaal 2 weken, maar vanaf gisteren had ik helemaal geen pijn meer en voldoende kracht om te schakelen. Als je een automaat hebt gaat het misschien nog wel ok, maar schakelen is echt niet goed mogelijk. Het is beter voor het resultaat om zo min mogelijk te doen!

Die pillen (-eine?) zijn zeer pijnstillend. Een beetje een "buzz", dus wel lekker! ;)

Verstopping cq. opgeblazen buik heb ik zeker wel gehad, maar dat stond volgens mij los van die pillen. Het is inmiddels helemaal weer o.k. (alle lichaamsfuncties :))

Als je vragen hebt kun je ook bellen of mailen met de consulente hoor. Hoef je niet tot 3-2 mee te wachten.

haihai,

ik probeer altijd wel een liter of twee per dag te drinken en met thee en water kom ik er denk ik ook wel aan, dus ik hoop dat ik wat minder last van vocht zal hebben (of het door het vele plassen gewoon sneller kwijt ben).

Kun je die vitamine C in zo'n hoge dosering dan ook los kopen? En vitamine E is dat goed voor je huid, haar en nagels? Ik gebruik wel iets van multivitamine en los daarvan vitamine C en D maar mijn nagels zien er nooit zo best uit en zijn ook altijd gauw kapot.

Mooi dat je weer op je oude gewicht zit je moet het toch allemaal maar meeslepen...

Het lijkt mij ook vreemd met slapen. Ik ben namelijk een buikslaper en ben heel benieuwd of dat dat nog wel zal kunnen daarna. Niet vanwege de pijn maar omdat er idd ineens iets zit.

Na twee weken moet er weer gewerkt worden en dat zal toch met de auto moeten. Gelukkig werk ik maar een minuut of tien verderop dus ik hoop dat dat zal gaan. Het is geen automaat maar we hebben wel stuurbekrachtiging dus zo erg kan het toch niet zijn??

Misschien komen die bijwerkingen als verstopping enzo wel van de narcose en niet van de pijnstillers....weet het ook niet precies :125:. De vragen die ik heb kunnen rustig nog twee weekjes wachten hoor. Maar als ik andere vragen heb dan zal ik ze zeker bellen, bedankt voor de tip!!

Geen idee of het door de vitamines komt. Kan ook wel komen omdat ik even niks doe dat ik er zo goed en ontspannen uitzie. ;)

Ik denk dat je na twee weken wel weer kunt autorijden. Maar voor iedereen is het wel anders (herstel). Mijn borsten beginnen al zachter te worden en verder in te dalen. Het gaat niemand ooit snel genoeg heb ik het idee ;).

Ik had voorheen al een gewone B-cup, dus iets ben ik wel gewend. Wat ik nu heb of krijg weet ik niet. Ik vermoed een D.

Dat zal wel anders slapen zijn straks. ;)

Vitamine C is overal gewoon te koop in die dosering.

Die gaasjes heb ik ook niet op recept gekregen bij de eerste operatie ook niet.

Ik heb ze pas gekregen toen mijn hechtpleister verwijderd werden en de hechtingen en er 3 kleine stukjes nog wat open lagen. Die had ik dan voor het vocht op te vangen zodat het niet in je bh komt.

Nadeel echter was dat ze dus aan je wond gaan vast plakken en ondanks door ze los te weken met water trok ik de wonden kapot.

Snel terug naar velthuis en heb toen vettige gaasjes en antibioticazalf gehad.

Maar volgens mij als je geen open wondjes heb heb je die gaasjes ook niet nodig.

Die opgeblazen buik heb ik inderdaad ook gehad en volgens mij bijna iedereen na de operatie want blijkt door de narcose te komen.

Super dat het al zo goed gaat. Dat je weer lekker op je zij kan slapen en toch ook weer redelijk auto kan rijden.

Liefs

Hai,

hahahahahaa ja dat kan inderdaad natuurlijk ook. Meestal krijg je de kans niet om even lekker rustig aan te doen.....geniet er nog maar van.

Ik geloof dat je gelijk hebt dat iedereen weinig geduld heeft zogauw de BV gebeurd is....kan het me wel voorstellen hoor. De meesten zijn er ook al een tijd mee bezig en dan besluiten ze eindelijk om het te doen en dan nog kun je er niet direct van genieten.

Fijn dat je borsten al zachter worden. Het is toch maar afwachten hoe je lichaam er op reageerd....dat vind ik ook best wel eng.

Als je op een D-cup uitkomt zou dat denk ik wel mooi zijn. Heb je al mooie foto's of durf je het nog niet aan? Lijkt me ook een beetje raar maar je kan ze natuurlijk zo plaatsen zonder dat je je gezicht of iets anders bekends ziet. Ik heb het ook nog niet gedaan hoor. Zou eigenlijk eens aan mijn vriend moeten vragen of hij een foto van me wil maken zoals het nu is. Ze doen dat voor de operatie ook wel maar dat duurt nog twee weken en ik kan me niet voorstellen dat ik gelijk al weer achter de computer zal zitten.

Groetjes Judy

Nou ja... echt rustig aan heb ik niet gedaan. Op donderdag ben ik geopereerd en de donderdag daarop heb ik bijna weer de hele dag gewerkt. Vrijdag toen weer vrij en sinds afgelopen maandag gewoon vol aan de bak...

(Zelfstandige, dus erg veel verantwoordelijkheidsgevoel ;))

Ik zat dus na een dag of 2 a 3 (zaterdag/zondag na de donderdag) alweer achter de computer. Ging prima ;).

Zo!! :136: dat is niet alleen niet rustig aan doen maar gewoon super snel je gang weer gaan. Ik vond al dat je een onwijs goed herstel had maar dit had ik niet gedacht.

Dat zijn positieve berichten voor degene die nog moeten.

Hee Judy,

Ik ben momenteel niet veel hier te vinden, dus ik wil je alvast heel veel succes wensen volgende week.

Mijn herstel verloopt voorspoedig, maar nooit snel genoeg ;).

Hier en daar wat kleine pijntjes (beetje eng), maar niks bijzonders. Hechtingen zijn mooi aan het worden.

Pas én al 3 weken nu!

Suus

hai Suus,

dankjewel voor je goede wensen. Komt wel goed hoor, ben gek genoeg nog steeds niet zenuwachtig....komt misschien volgende week nog wel. Mooi dat jij in ieder geval tevreden bent....

Was vandaag nog even bij de kliniek en de consulente zei dat je eigenlijk pas na een maand of 8, 9 het uiteindelijke resultaat ziet. Maar dat maakt niet uit. Voorlopig is het toch nog veel te koud om topjes te dragen...... :D

Je hoort nog hoe het allemaal gegaan is volgende week.

groetjes Judy

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.