Ga naar inhoud

Oriënterend


Gast Notagirlygirl

Aanbevolen berichten

Gast Notagirlygirl

Hallo,

 

Ik ben 32 en moeder van 2 kinderen.

Had voor mijn zwangerschappen al niet heel veel, maar erna met 2 flinke borstontstekingen nog veel minder.

Ik wil geen bh’s meer hoeven kopen waar al meer vulling in zit dan dat er bijkomt.

Nu twijfel ik heel erg of ik een bv zal gaan doen, maar heb geen idee waar ik moet beginnen met oriënteren. Welke arts, welk ziekenhuis/kliniek, wat voor soort implantaten.

Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Notagirlygirl:

Hallo,

 

Ik ben 32 en moeder van 2 kinderen.

Had voor mijn zwangerschappen al niet heel veel, maar erna met 2 flinke borstontstekingen nog veel minder.

Ik wil geen bh’s meer hoeven kopen waar al meer vulling in zit dan dat er bijkomt.

Nu twijfel ik heel erg of ik een bv zal gaan doen, maar heb geen idee waar ik moet beginnen met oriënteren. Welke arts, welk ziekenhuis/kliniek, wat voor soort implantaten.

Wie kan mij helpen?

Hoi @Notagirlygirl. Welkom op het forum. Je kan je hier inlezen over alle mogelijke ervaringen van andere dames.

Via de zoekbalk kan je opzoek gaan naar bepaalde ziekenhuizen of PC's. Of bij de algemene informatie op zoek gaan. Veel succes met je zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.