Ga naar inhoud

Ten einde raad!!


Ilonka1909

Aanbevolen berichten

Meiden 

Ik heb 25 april mijn nog gehad met lift en verkleining en verplaatsing van mijn tepel.

 

Op een klein gaatje na ging het herstel moeizaam maar sinds een weekging het weer beter.

 

Maar hier is het helemaal fout gegaan 

Donderdag avond een rode borst

Vrijdag ochtend meteen langs de plastische chirurg 

Die zag wel dat het rood was maar mijn wonden en gaatje zagen er niet rood uit

 

Voor de zekerheid had ze antibiotica uitgeschreven en moest ik zelf maar kijken of ik van het weekend ging afwachten of dat ik zou gaan gebruiken

 

Ik gisteren middag begonnen met de antibiotica 

En ander half uur later zwol mijn borst op en had ik het gevoel dat hij zou gaan ontploffen 

Ik ben rustig op de bank gaan liggen en ineens was mijn t shirt een beetje nat 

 

Mijn mannetje en ik naar de badkamer om te kijken dus bh los en toen stroomde er dus echt ontiegelijk veel vieze stinkende vloeistof uit mijn borst  wat heel erg stonk 

Het was echt echt heel veel we zijn ons dood geschrokken dus wij de SEH gebeld en die zeiden ja je kan niets anders doen dan wat je nu doet 

 

Paar uur later vertrouwde ik het toch niet eens nogmaals gebeld  toen mochten we wel komen 

 

Bij de SEH aangekomen moest ik plassen en op de wc wist ik al het gebeurd weer 

 

Ik mocht meteen mee en toen ze mijn bh weer uit deed stroomde het er weer uit net zo als een paar uur daar voor

 

Ze hebben mijn hele borst uit gekenepen en uitgedrukt tot dat er alleen nog maar bloeduit kwam 

 

En met het advies je antibiotica blijven sliken en 3 keer per dag met de douche kop gaatje waar alles uit kwam uitspoelen zodat het njet dicht gaat en alle viezigheid er kan blijven uit komen weer maar huis gestuurd 

Waar het uit kwam was trouwens het gaatje waar mijn drain had gezeten 

 

Ik hoop dat dit een goed advies is want ik weet echt niet meer wat ik moet doen :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Charlin:

Jeetje wat heftig! Dan is er dus troep in dat gaatje gekomen. Pff jeetje meid ik weet het verder ook niet maar doe wat goed voelt! Bel desnoods 10x als je het ni vertrouwd! 

Heel erg veel sterkte!

Nou dat vroeg ik me dus ook af of het via mijn gaatje was gekomen. Maar het ziekenhuis gaf aan dat dit iets van binnen uit was. En mijn wonden en gaatje zijn ook niet rood of ontstoken.

En ondanks dat we ons dood zijn geschrokken is het wel beter dat het er uit is gekomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ilonka1909:

Dank je wel ! 

Dat hopen wij ook alleen mijn vertrouwen is op dit moment een béétje ver te zoeken 

Ik begrijp dat je bang bent. Wat zei je pc? Je bent naar het ziekenhuis gegaan begreep ik voor de wondjes en het vocht. Achteraf je pc ingelicht en hem ernaar laten kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

E

20 minuten geleden zei SandraHu:

Ik begrijp dat je bang bent. Wat zei je pc? Je bent naar het ziekenhuis gegaan begreep ik voor de wondjes en het vocht. Achteraf je pc ingelicht en hem ernaar laten kijken?

Nou het stomme is gisteren ochtend was ik dus bij mijn pc voor mijn borst die ineens rood was geworden.

En volgens haar zag ze niets raars en zag het er op het rode na goed uit.

Ze gaf wel antibiotica uitgeschreven en ik kon volgens haar nog het weekend afwachten met het gebruiken van antibiotica

Gelukkig ben ik vrij eigenwijs en ben gewoon begonnen met de antibiotica.

En daarna gebeurde het ineens dat het als een kraan die open ging die vieze stinkende zooi er uit stroomde.

Mijn eigen pc is er pas dinsdag weer zitten met weekend en Pinksteren natuurlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Ilonka1909
Heb nog even op je pb gereageerd!

Trouwens.. dit soort ontstekingen worden meestal door een bacterie veroorzaakt, dus het afdoen als 'iets van binnenuit' lijkt me niet echt gepast..
Een drain kan de boosdoener zijn, maar ook kan dit gebeuren tijdens een operatie.. Het is nou eenmaal een risico dat hoort bij een operatie, maar vind het commentaar van je pc een beetje raar.. Net of ze daarmee wil zeggen: nee hoor, het lag niet aan mij!
HEt hoeft ook niet aan de pc te liggen trouwens, maar het komt gewoon voor bij bvk's en bv's.. ook bij andere operaties.. 

Ik wil jouw probleem dus niet badineren, maar wilde even reageren op de opmerking die je pc plaatst.. De rest heb ik in pb al geschreven :)

 

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Rvm93:

Jeetje wat een verhaal, wat naar! Heel veel beterschap. Mag ik vragen waar je bij welke kliniek/pc je bent geweest? Nogmaals veel beterschap met je boobbies!

Dank je wel

Ik ben in het ziekenhuis in Almere geholpen en de techniek van de pc is echt top 

Ik heb geen 3 landen punt maar alleen hechtingen om mijn tepel en naar beneden 

Ik hoop ook dat mijn boobies snel weer beter zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ilonka1909:

Dank je wel

Ik ben in het ziekenhuis in Almere geholpen en de techniek van de pc is echt top 

Ik heb geen 3 landen punt maar alleen hechtingen om mijn tepel en naar beneden 

Ik hoop ook dat mijn boobies snel weer beter zijn

 @best_boobieDank je wel heb je pb gelezen en beantwoord 

Ik vind het echt top hoe je me bijstaat 

Die opmerking was trouwens geplaatst door de arts van de SEH 

En dinsdag bel ik mij  pc weer want dit gebeurde natuurlijk gisteren avond toen zij geen dienst meer had 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ilonka1909:

 @best_boobieDank je wel heb je pb gelezen en beantwoord 

Ik vind het echt top hoe je me bijstaat 

Die opmerking was trouwens geplaatst door de arts van de SEH 

En dinsdag bel ik mij  pc weer want dit gebeurde natuurlijk gisteren avond toen zij geen dienst meer had 

Hey @Ilonka1909. Misschien is het een idee om je PC alvast een mail te sturen met foto. Dan kan ze zelf beslissen of ze je vroeger dan dinsdag contacteert en anders ziet ze het meteen dinsdag.

Veel sterkte meid met deze tegenslag. Ik duim voor je en kaarsje brandt. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Hey @Ilonka1909. Misschien is het een idee om je PC alvast een mail te sturen met foto. Dan kan ze zelf beslissen of ze je vroeger dan dinsdag contacteert en anders ziet ze het meteen dinsdag.

Veel sterkte meid met deze tegenslag. Ik duim voor je en kaarsje brandt. :35:

Dat zou wel een goed idee geweest zijn alleen ik heb geen mail adres van haar.

Misschien omdat ze in dienst is van het ziekenhuis.

En verder zie je niet echt iets op foto's :blink:

Super lief om het kaarsje te branden 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Ilonka1909:

Dat zou wel een goed idee geweest zijn alleen ik heb geen mail adres van haar.

Misschien omdat ze in dienst is van het ziekenhuis.

En verder zie je niet echt iets op foto's :blink:

Super lief om het kaarsje te branden 

:53:

Je zou de kliniek misschien ook een mailtje kunnen sturen. Iig ik wens je veel :71::71::71:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Ilonka1909:

E

Nou het stomme is gisteren ochtend was ik dus bij mijn pc voor mijn borst die ineens rood was geworden.

En volgens haar zag ze niets raars en zag het er op het rode na goed uit.

Ze gaf wel antibiotica uitgeschreven en ik kon volgens haar nog het weekend afwachten met het gebruiken van antibiotica

Gelukkig ben ik vrij eigenwijs en ben gewoon begonnen met de antibiotica.

En daarna gebeurde het ineens dat het als een kraan die open ging die vieze stinkende zooi er uit stroomde.

Mijn eigen pc is er pas dinsdag weer zitten met weekend en Pinksteren natuurlijk 

Aah zo. Nu snap ik het helemaal + dat je in het Almere ziekenhuis geopereerd bent. Gelukkig ben je eigenwijs. Je voelt zelf toch wel aan of iets oke is of niet. En beter te vaak dan te weinig bellen. Hoe voel je je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei SandraHu:

Aah zo. Nu snap ik het helemaal + dat je in het Almere ziekenhuis geopereerd bent. Gelukkig ben je eigenwijs. Je voelt zelf toch wel aan of iets oke is of niet. En beter te vaak dan te weinig bellen. Hoe voel je je nu? 

Nou ik weet eigenlijk niet hoe ik me voel komt denk ik door de antibiotica 

Heel erg moe dat wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Ilonka1909:

Nou ik weet eigenlijk niet hoe ik me voel komt denk ik door de antibiotica 

Heel erg moe dat wel 

Goed gaan slapen dan en proberen te ontspannen. Ik kan je aanraden om na je antibiotica kuur bij de Tuinen/Holland Barret pro biotica te kopen + veel zuivel eten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei SandraHu:

Goed gaan slapen dan en proberen te ontspannen. Ik kan je aanraden om na je antibiotica kuur bij de Tuinen/Holland Barret pro biotica te kopen + veel zuivel eten. 

Ontspannen was ik zo ie zo nooit zo goed in

Waar is de pro biotica goed voor dan??

Zuivel eet ik zo ie zo elke dag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Ilonka1909:

 @best_boobieDank je wel heb je pb gelezen en beantwoord 

Ik vind het echt top hoe je me bijstaat 

Die opmerking was trouwens geplaatst door de arts van de SEH 

En dinsdag bel ik mij  pc weer want dit gebeurde natuurlijk gisteren avond toen zij geen dienst meer had 

oh oke, dan neem ik mijn woorden terug haha.. 

Graag gedaan hoor, waar mogelijk wil ik helpen uiteraard. Al is het altijd lastiger om iets online te doen dan dat je live on the scene bent, zeg maar :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.