Cecil Posted May 19, 2018 Posted May 19, 2018 Hoooi! Mijn naam is cecil en ik ben 25 jaar en ik kom uit Rotterdam ik heb 13 april een borstvergroting gehad bij dr E. Lommen bij Bergman Clinic in Rijswijk. Ik heb gekozen voor 375 cc dual plan maar uiteindelijk zijn ze voor me borstspier geplaatst Mijn voor situatie was 80 B en nu heb ik 80 D/E!! De reden dat ik op deze forum zit is omdat, ik ervaringen zoek van meiden die ook protheses voor de borstspier hebben laten plaatsen en ik elke dag wel iets nieuws ontdek en hier informatie/geruststelling op deze forum zoek xx cecil
best_boobie Posted May 19, 2018 Posted May 19, 2018 Hoi @Cecil Welkom hier!! Oh? Hebben ze tijdens de operatie besloten dat je prothesen toch voor de spier zouden komen? Mag ik vragen wat ze daar voor reden voor gaven? Ik heb zelf ook mijn prothesen voor de spier, al 6 jaar, en ben er erg blij mee, maar vraag me wel eens af waarom een pc tijdens een operatie een andere keuze maakt dan afgesproken met de klant Ik ga je ook even de regels van de club van april sturen, dan kan ik je, na jouw akkoord, toelaten tot die club Een heel goed herstel verder gewenst!! xx BB
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.