Ga naar inhoud

Miszdenise : 29 april 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Gast Miszdenise

Aanbevolen berichten

Gast Miszdenise

Goeiemorgen dames,

ik ben heel benieuwd hoe jullie de eerste weken zijn doorgekomen na een borstvergroting.

ik ben op 29 april geopereerd bij Diana Gabriels kliniek.

ik had een week vrij genomen, en aan de ene kant viel alles me mee kon gelijk al redelijk plat liggen, kwa pijn was goed te onderdrukken met paracetamol. Na een week ben ik weer gaan werken dat viel me helaas wel tegen, maar wat wil je na een week alweer werken maar ik kon gewoon niet meer stil zitten!

nu vandaag dag 19 kan ik alles zelf alleen werd ik wakker met zeer beurs gevoel in me borsten hebben jullie dit ook gehad? Ben benieuwd na jullie ervaringen en eventuele tips! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise

Bij wie ben je geweest zwolleboobs?

kan je wel al zelf omhoog en al wat platter liggen?! Ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Frans Straten, kliniek Heyendeal geweest. Eerste 2 dagen heb ik alleen maar afgewisseld met zitten en liggen, heel soms ff stukje lopen en dat probeer ik nu ieder uur te doen! Heb eigenlijks alleen hulp nodig gehad/en nog steeds om vanuit de lig houding naar de zit houding te komen.

Ik heb eergisteren de hele nacht plat gelegen en afgelopen nacht ook kan wel merken dat de druk/spierpijn overdag er erger van word maar desondanks slaap ik er wel een stuk beter van! Ik hou mij zeer stipt aan de medicatie! Ik was 1 xtje ff de tijd kwijt en ja hoor kapot veel pijn!! Ik ga straks voor het eerst douchen.. Ja ik weet getsiederrieee gewoon 4 dagen niet gedoucht maar ik zag het gewoon echt niet zitten!! Ben benieuwd hoe dat gaat dadelijk.. Maargoed kortom ik voel iedere dag een stukje verbetering en ben zeer nieuwsgierig net als jij hoe andere dames het hebben ervaren en die al wat verder zijn!:)

 

Heel veel succes gewenst in je verdere herstel! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise

Goed om te horen dat het iedere dag iets beter gaat!

ik mocht de eerste 2 weken de wond niet nat laten worden, dus douche heb k niet echt gedaan, mijn vriend heb daarin tegen mij heel goed verzorgt de eerste week, nu kan ik ipc alles zelf behalve de hoge dingen pakken want dat moet k zo min mogelijk doen zei de arts.

heb wel dinsdag voor t eerst gedouchd zonder bh aan, maar dat vond ik toch wel een heel vreemd gevoel haha!

gistere zeer beurs gevoel maar vandaag is dat gevoel al een stuk gedaald! Wanneer wou jij weer aan t werk gaan? Groetjes en alvast een heel fijn weekend !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verbaas me keer op keer dat de adviezen van klinieken zo erg uiteenlopen! Maargoed zolang iedereen z'n herstel goed verloopt hoor je mij niet klagen haha.. 

Jeetje nog steeds dat gevoel ja! Ik hoopte dan eigenlijks er wel vanaf te zijn maar we zullen zien.. :4:

Ik wil niet aankomende woensdag maar dan die woensdag weer aan het werk gaan. Ik moet die dag 2 uur auto (schoolkids) rijden (automaat gelukkig wel) en de rest van de dag zo'n 6 uurtjes op het kantoor en laat ik mijn collegas denk ik maar mooi met de dikke bekende blauwe mappen sjouwen. :44:

Wat doe jij eigenlijks voor werk?

Ook een fijn weekend gewenst, dankjewel! Liefs xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen last van mijn borsten als ik teveel heb gedaan op een dag en na het slapen soms als ik op mijn zijn heb geslapen! 

Mocht na een week weer op mijn zij slapen en nou heb dat gelijk weer gedaan Haha, ik ben rug & zij slaper dus was blij dat ik weer af kon wisselen. 

 

Ik heb overigens ook pas na 3 dagen helemaal gedoucht, met borsten en al. Daarvoor wel in de douche gestaan maar dan met de kop alleen op onderste gedeelte door mijn vriend (de lieverd heeft me zo goed verzorgd de eerste week!!) en voor de rest voorzichtig met washandje gewassen. Was veel te bang dat die pleisters eraf zouden vallen Haha 

 

overigens voelde ik mij weer ok na 7 dagen en mocht ik toen ik die check had op dag 8 nu weer alles doen! Ook met Mn armen boven Mn hoofd etc, zo gek dat ieder arts ander advies geeft? Maar heeft misschien wel te maken met je herstel want ze had de spier bij mij gecheckt en die was al onwijs soepel geworden, ik kon alles weer doen zonder pijn dus misschien daarom? Fysio van de kliniek heeft ook de rekheid en soepelheid van de spier gecheckt en die zei dat ik veel verder leek dan een week po.

 

anyway kan me niet snel genoeg gaan Haha wil echt die lelijke bh uit en weggooien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje @Annefleurx voor je verhaal! Geeft mij als ook een zij-rug slaper weer een beetje hoop, inmiddels een zusje van de hernia opgelopen volgens mij van dat non stop rug slapen! :18::4:

 

Ik was idd ook super bang voor die pleister haha grappig hé dat extreme voorzichtige gedrag bij iedereen! Maar super logisch natuurlijk!!

 

Wauw 8 dagen!! Nou fingers crossed dat mij dat ook mag overkomen, super!! Heel veel succes gewenst met je verdere herstel en hoop ook snel die lelijke BH af te zijn.. In de brand ermee!!:125:

 

Nog meer verhalen van andere dames?! Welkom hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise

Jaa ze verschillen heel erg, Jaa heb gistere veel ste veel gereden en dat heb k gevoeld ook hah!

ik HD ook wel verwacht er vanaf te zijn maar helaas is dat niet Zo maar goed wat is nou 3 weken ook nog eigelijk niks! Heb je al auto gereden? 

Want ik mocht na een week auto rijden maar ik vond het verschrikkelijk om te schakelen!

en dan is op je werk automaat heel handig haha! 

Ik werk in de winkel van banketbakkerij en in de horeca opzich te doen als de rest van je collega’s wilt tillen enz, alleen voor mij was de eerste week even te lang! Welke datum was jij geopeerd?

groetjess fijn weekend nogmaals !

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Miszdenise:

Jaa ze verschillen heel erg, Jaa heb gistere veel ste veel gereden en dat heb k gevoeld ook hah!

ik HD ook wel verwacht er vanaf te zijn maar helaas is dat niet Zo maar goed wat is nou 3 weken ook nog eigelijk niks! Heb je al auto gereden? 

Want ik mocht na een week auto rijden maar ik vond het verschrikkelijk om te schakelen!

en dan is op je werk automaat heel handig haha! 

Ik werk in de winkel van banketbakkerij en in de horeca opzich te doen als de rest van je collega’s wilt tillen enz, alleen voor mij was de eerste week even te lang! Welke datum was jij geopeerd?

groetjess fijn weekend nogmaals !

 

Ohshit man na een week al? Vind ik wel vroeg hoor! Heb als advies 2 weken niet rijden meegekregen en dat doe ik dan ook maar.. Express auto niet bij me ouders neergezet zodat ik niet in de verleiding zou komen hihi. Lekker rustig aan doen hoor, laat je collega's maar wat harder voor je werken! Horeca/banket is veel hand en til werk lijkt me! Succes!! 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise

Ja tegen mij werd gezegt 1 week mag je rustig aan proberen te rijden haha! 

Doe je goed, hoop dat jij der minder last van heb! 

Jaa klopt maar zolang ik me armen biet boven me hoofd doe en niet Waar til mocht het allemaal en dat is gelukt! Ben nu 3 weken verder hoop dat ik snel gewoon echt alles weer kan doen! Hoe gaat t nu bij jou? :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Miszdenise

 

Ik ben zelf nu 2 wkn ( ook via DG ) Het gaat eigenlijk heel erg goed. heb ook nog wel een beurs en blauw gevoel op mijn borstkast en min linkerborst is nog steeds op spanning en voelt ook aan of ik daar bont en blauw ben ( hopelijk hoort dat erbij ) Ook als ik teveel doe dan worden ze keihard. Ik ga vandaag weer een paar uurtjes werken werk ook in de Horeca, ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszdenise

Ik zie dat je geholpen bent door Dr. Grabietz.. hoe is het je bevallen?

Hoe is hij in het hele proces van consult tot operatie?

 

Ik heb 12 Juni een consult bij hem vandaar :D

Wat en hoeveel heb je laten plaatsen als k vragen mag

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise
Op 21-5-2018 om 17:32 zei Bloemmetje:

@Miszdenise

Ik zie dat je geholpen bent door Dr. Grabietz.. hoe is het je bevallen?

Hoe is hij in het hele proces van consult tot operatie?

 

Ik heb 12 Juni een consult bij hem vandaar :D

Wat en hoeveel heb je laten plaatsen als k vragen mag

 

X

Goeieavond @Bloemmetje!

jaa klopt, mij is dat heel goed bevallen! Hij is ontzettend vriendelijk en aardig maar ook heel eerlijk! 

Hij adviseerde Mii 350/375 cc en daarna ging ik passen bij Diana zelf en toen kwamen we op 425 cc uit!

alleen was zij het vergeten door te geven aan gabrietz, maar op de dag zelf heb ik dat aangegeven en hij ging kijke of het paste want dat was nog een twijfel geval! Maar het is hem gelukt hij kwam na de operatie nog even bij me kijken, en heeft me savonds nog netjes gebeld hoe het ging! Dus ja ik ben erg tevreden !!

ooeh spannend wat heb je zelf in gedachten wat je wil ?!

groetjes:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszdenise nouu fijn om te horen dat er weer iemand positief over hem is.. geeft mij toch wel weer een beter gevoel!

Ben heel benieuwd naar hem en zijn advies.. want het consult bij diana gabriels is mij 450/500cc dual plane geadviseerd en ik hoop echt dat hij dat ook.vind.. want minder wil ik liever niet^_^ ben 1,63 en 55kilo (+3 kids).. dus hoop het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise

@Bloemmetje!

jaa zoals het er nu uitziet kan ik zeer positief zijn en blij! 

Maar veranderd natuurlijk nog met de tijd! Ik ben zelf 1,67 ong en weeg 55 kilo, het is een ontzettende vriendelijke man, en doet goed ze werk, dus kn niks negatiefs daarover zeggen! Uiteindelijk is het je eigen keuze hoeveel je der in wil, maar moet wel kunnen passen ben ook stiekem wel blij dat die 425 paste ipv 375 ! Wanneer moet je bij hem op gesprek? Je mag altijd dingen vragen en ben ook zeer benieuwd hoe bij jou alles gaat!

groetjes:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Miszdenise:

@Bloemmetje!

jaa zoals het er nu uitziet kan ik zeer positief zijn en blij! 

Maar veranderd natuurlijk nog met de tijd! Ik ben zelf 1,67 ong en weeg 55 kilo, het is een ontzettende vriendelijke man, en doet goed ze werk, dus kn niks negatiefs daarover zeggen! Uiteindelijk is het je eigen keuze hoeveel je der in wil, maar moet wel kunnen passen ben ook stiekem wel blij dat die 425 paste ipv 375 ! Wanneer moet je bij hem op gesprek? Je mag altijd dingen vragen en ben ook zeer benieuwd hoe bij jou alles gaat!

groetjes:33:

Ja het kan een voordeel zijn dat k al 3 kids heb, dat alles 3 keer al opgerekt is geweest..:45: tijdens de zwangerschappen had ik namelijk een volle D..

12 Juni ben ik aan de beurt en dan hopelijk 1,2,3 of 4 sept operatie als hij kan.. ik hou je wel op de hoogte en ik ga je volgen! Heb je fotos van voor en na?

 

X:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise

@Bloemmetje

jaa misschien scheeld dat wel, ik hoop het VOOr je! Hoezo pas in september?! Ik kon na anderhalve week al terecht. Als ik iets in men hoofd heb moet het altijd gelijk gebeuren :blush:!

me vriend heb die foto’s haha, zelf heb k ze niet gemaakt nog. Draag ook nog 24,7 die bh behalve met douche. Ben heel beneiued naar je gesprek met hem! Spannend hoor!

maar wel top vooruitzicht :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Miszdenise:

@Bloemmetje

jaa misschien scheeld dat wel, ik hoop het VOOr je! Hoezo pas in september?! Ik kon na anderhalve week al terecht. Als ik iets in men hoofd heb moet het altijd gelijk gebeuren :blush:!

me vriend heb die foto’s haha, zelf heb k ze niet gemaakt nog. Draag ook nog 24,7 die bh behalve met douche. Ben heel beneiued naar je gesprek met hem! Spannend hoor!

maar wel top vooruitzicht :53:

Ja helaas pas zo laat omdat dan mijn moeder vakantie heeft en mijn vriend.. die gaan me helpen met de kids..

Had het ook liever gister al gehad :4:

Maar is ook wel goed, zo kan ik er rustig naar toe werken want ik ben doods doodsbang voor de narcose.. en door dit forum word ik wel rustiger..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise

@Bloemmetje

ooh dat is wel beter inderdaad want die hulp heb je zeker wel nodig hoor en dan ben je lekker de zomer weer voorbij en hoef je daar allemaal geen rekening mee te houden! 

Die narcose was ik ook altijd bang voor, maar voor je t weet is dat allemaal voor bii, ging voor mij zo snel, dat ik daar niet eens druk over kon maken eigelijk haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.