Ga naar inhoud

pinki: BV


pinki

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Zoals sommige vrouwen hier, ben ik na mijn twee bevallingen mijn borsten moeten gaan zoeken. Ik heb nog een 70a, 5 jaar geleden was de omvang iets groter. Ik loop al enkele maanden met het idee om een borstvergroting te laten doen.

Lig het aan mij maar ben een beetje verlegen.... Wat als.....

Voor de rest ben ik van de omgeving Brussel, ben 33 jaar twee prachtige dochters en een fantastische man die mij hierbij wil steunen.

Hij ziet het ook wel dat ik er enorm last van heb dat er gewoon niets meer zit.

Hij heeft me eigenlijk gedwongen om me in te schrijven op deze forum om informatie te verkrijgen en eventueel jullie ervaringen te lezen.

Ik weet totaal niet waar te beginnen. Wie is een goede dokter, welke privekliniek is beter dan de ander, welke soorten zijn er , enz waarschijnlijk vragen die iedereen heeft gehad.

Ik hoop dat ik er wijzer van kan worden hier.

Hartelijk dank allemaal

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinki,

Welkom!!! :D

Wens je veel lees- en postplezier hier op het forum, in de operatieverslagen kun je alvast ervaringen vinden van verschillende pc's.

Waar gaat je voorkeur naar uit, ziekenhuis of privékliniek? Je bent van het Brusselse, veel meiden hier zijn bijvoorbeeld bij dr. Plovier geweest, heel mooie resultaten ook, hij houd wel echt van grote boobs maken hihi, is maar net wat je zelf ook wilt natuurlijk.

Ben zelf bij Dr. De Meyere geweest in Gent, heel tevreden over, kan hem iedereen aanraden.

Zou zeggen lees hier maar een beetje rond en zo kom je vanzelf wel op namen van pc's waar je graag eens op consult zou willen gaan!

Wens je veel succes met je zoektocht!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom !

dat wordt een weekje lekker doorlezen hier :rolleyes:

Staat boordevel informatie in desbetreffend topic .

Als je een beetje voor jezelf uitgemaakt hebt wat je zou willen kan je op zoek naar de kliniek/chirurg die op die wijze werkt en een (vrijblijvend) consult plannen (kost rond de €35) of de operatieverslagen doorworstelen .

Je kan ook de zoekrobot (bovenaan pagina rechts , er staat een vergrootglas bij) gebruiken waar je een trefwoord intypt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom !

dat wordt een weekje lekker doorlezen hier :rolleyes:

Staat boordevel informatie in desbetreffend topic .

Als je een beetje voor jezelf uitgemaakt hebt wat je zou willen kan je op zoek naar de kliniek/chirurg die op die wijze werkt en een (vrijblijvend) consult plannen (kost rond de €35) of de operatieverslagen doorworstelen .

Je kan ook de zoekrobot (bovenaan pagina rechts , er staat een vergrootglas bij) gebruiken waar je een trefwoord intypt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

welkom hier..

zelf ben ik bij dr.plovier geweest, hij opereert in de buurt van brussel

dus lekker dichtbij!

zelf ben ik echt tevreden met het resultaat, fotos kan je bekijken in de gallerij

ik zou gewoon eens een consult plannen bij verschillende pc's !

succes mt alles :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Pinkie,

Hoe was vandaag je consult bij dkr Plovier?

Hallo,

Heel goed moet ik zeggen. Ben og maar net terug. Afspraak om 12u.

Hij is me zelfs iets vroeger komen halen.Bij het binnen stappen zat ik vol zenuwen. Maar dat was voor niets nodig.

Ben heel snel rustig geworden en de zenuwen laten weg vloeien. Ze zijn totaal overbodig.

Eens binnen een heel goed gesprek met Dr Plovier. Alles besproken en goed door genomen zowel de voor als na delen.

Wat er mogelijk is of wat niet. Welke mijn wensen zijn en of ze haalbaar zijn.

Ik heb een datum laten vast leggen voor 11 juliom 8u 's morgens. (Ik weet het het is nog lang) maar dan heb ik mijn groot verlof.

En mijn man is dan ook thuis. Zo heb ik ook nog even de tijd om alles nog eens op een rijtje te zetten en na te gaan.

En hoef ik op het werk niet te veel uitleg te geven. Ze zijn nogal nieuwschierig op dat gebied. Mits ik in een mannen wereld werk.

Hang ik dat liever niet aan hun neus. De mijne is lang genoeg.HIHI

Ze gaan 350cc of 325cc plaatsen (Ceroform). Te bekijken op het moment zelf natuurlijk en wat het mooiste oogt.

Dan zal ik er een Ctje aan over houden. Joepie.

Daar doe ik het voor.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.