Ga naar inhoud

Sjarly : 22 mei 2018 : Dr. A Damen : MFIV


Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Hier een berichtje van mij.

Ik ben 25 jaar oud en heb 2 kindjes.

Een meisje van 5 en een jongetje van 1,5.

Ik ben voordat ik kindjes had al erg onzeker geweest over mijn borsten, en dat is in de loop der jaren alleen maar erger geworden nadat ik kindjes kreeg.

Ik heb na jaren twijfelen de beslissing genomen om me te laten opereren bij Diana Gabriels door dokter A Damen.

Ik heb nu een kleine 70B en ga 350cc Dual Plane krijgen op 22 Mei.

Ik krijg ronde prothese cohesive gel 2.

Ik ben super zenuwachtig dit omdat ik ze niet te groot wil, en omdat ik eigenlijk me  vel wil laten opvullen dan ben ik al erg tevreden.

Ik zit met veel vragen zoals welke cupmaat ga ik ongeveer krijgen, pas ik nog wat kleding uit mijn eigen kledingkast, word ik niet ordinair aangezien ik nog achter een kinderwagen loop en met mijn kindjes naar t zwembad ga enzo.

Ik hoop dat er mensen zijn die mij een beetje kunnen geruststellen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa dat had ik inderdaad ook!

Ik zou eigenlijk 21 mei worden geopereerd, toen belde ze dat het 22 mei ging worden.

Kreeg ik een mailtje dat ik om 7:15 aanwezig moest zijn.

Toen werd ik dacht ik de 18de gebeld met de vraag of ik ook de 24ste kon, maar ik werd een beetje boos omdat ik alles heb geregeld voor de kindjes en me vriend vrij heeft geregeld van zijn werk, ik heb een hele gaotische baan waarbij ik met pijn en moeite heb vrij gekregen dus t was nu of nooit voor mij.

Dus alleen mijn tijd werd verandert naar 12:15 gelukkig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.