Ga naar inhoud

Reen2018 : 20 juni 2018 : Dr. Koeijers : CosMed Kliniek


Gast Reen2018

Aanbevolen berichten

Gast Reen2018

Hallo dames,

Ik ben hier nieuw.

 

Ik heb gisteren een consult gehad bij koeijers in kliniek veldhoven.

20 juni staat mijn operatie vast in utrecht.

 

Ik had een hele goede klik met hem en lees alleen maar goede dingen.

Hebben jullie ervaring met hem.

Ik ben zo nerveus en bang voor de operatie...

 

Hoop hier ook wat geruststelling te vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Reen!

super toevalig ik word ook 20 juni geopereerd door dr koeijers in Bosch en duin via kliniek Veldhoven!!

super spannend!

ik lees alleen maar goede dingen over heb dus moet zeker goed komen.

welke protheses krijg je rond of anatomisch en hoeveel CC en hoe word die geplaats?

spannend!!

gr Michelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reen2018
3 minuten geleden zei XMichelle043:

Hey Reen!

super toevalig ik word ook 20 juni geopereerd door dr koeijers in Bosch en duin via kliniek Veldhoven!!

super spannend!

ik lees alleen maar goede dingen over heb dus moet zeker goed komen.

welke protheses krijg je rond of anatomisch en hoeveel CC en hoe word die geplaats?

spannend!!

gr Michelle 

Super spannend.

Nu al extreem nerveus.

 

Ik krijg anatomisch.

Hij heeft meerdere besteld omdat mijn borsten vrij uitelkaar staan en eentje wat groter is.

 

Voor mijn linkerborst : 255 / 295 / 330

Rechter : 260 / 300 / 345

 

En stuk onder mn borstspier....

 

Die laatste wil ik nog even navragen omdat dat 15 verschil is ipv 5.

 

Wat ga jij krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

 

Ik ben vanochtend om 11 uur door Koeijers geopereerd! En heel toevallig want bij mij is ook een klein verschil in mn borsten en staan van mezelf ver uit elkaar. Ik was ook meeega zenuwachtig maar toen de operatie achter de rug was voelde ik me direct ontspannen. Zo’n fijne arts en team! Komt helemaal goed! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reen2018
35 minuten geleden zei PsychR:

Hoi hoi, 

 

Ik ben vanochtend om 11 uur door Koeijers geopereerd! En heel toevallig want bij mij is ook een klein verschil in mn borsten en staan van mezelf ver uit elkaar. Ik was ook meeega zenuwachtig maar toen de operatie achter de rug was voelde ik me direct ontspannen. Zo’n fijne arts en team! Komt helemaal goed! Xx

heel fijn om te horen hoe gaat het nu met je ? en hoeveel cc heb jij? ook met verschil en heb je rond of anatomisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 330 CC ook anatomisch dual plane.

bij mij word ook 300 en 390 besteld voor als t inderdaad iets kleiner of iets groter mooier is.

wat is jou cupmaat nu en wat gaat die worden? 

Mij heb nu 75A en koeijers zegt dat ik met 330 CC ga uitkomen op een D of DD 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Reen2018:

heel fijn om te horen hoe gaat het nu met je ? en hoeveel cc heb jij? ook met verschil en heb je rond of anatomisch

Wat leuk om te horen dat je ook geopereerd bent door hem!

jij hebt het al achter de rug, hoe is het met de pijn? 

Geniet maar van je mooie boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reen2018
53 minuten geleden zei PsychR:

Hoi hoi, 

 

Ik ben vanochtend om 11 uur door Koeijers geopereerd! En heel toevallig want bij mij is ook een klein verschil in mn borsten en staan van mezelf ver uit elkaar. Ik was ook meeega zenuwachtig maar toen de operatie achter de rug was voelde ik me direct ontspannen. Zo’n fijne arts en team! Komt helemaal goed! Xx

 

14 minuten geleden zei XMichelle043:

Ik krijg 330 CC ook anatomisch dual plane.

bij mij word ook 300 en 390 besteld voor als t inderdaad iets kleiner of iets groter mooier is.

wat is jou cupmaat nu en wat gaat die worden? 

Mij heb nu 75A en koeijers zegt dat ik met 330 CC ga uitkomen op een D of DD 

 

 

ook zoiets en ga dan naar c of d maar bij mij het verschil in cc heeft te maken met 1 borst die groter is. en denk bij de grootste dat er dan 15cc verschil moet zijn hoe groter hoe beter je t ziet ofzo haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Reen2018:

 

ook zoiets en ga dan naar c of d maar bij mij het verschil in cc heeft te maken met 1 borst die groter is. en denk bij de grootste dat er dan 15cc verschil moet zijn hoe groter hoe beter je t ziet ofzo haha

Ja ik had geen verschil in Mn borsten maar mijn tepels stonden niet helemaal symmetrisch gelijk en daarom moest in anatomisch wou eigelijk rond ( omdat ik toch beetje bang ben voor de draaikans)

maar koeijers is heel goed in anatomische protheses zetten dus moet hopelijk wel goed komen.

en had ergens gelezen dat dual plane methode kapselvorming en draaien verkleint.

ben je je al goed aant voorbereiden op de grote dag?

heb je mis nog tips..

ik slik zelf nu vitamine c, multivitamine en magnesium en heb al arnica tabletjes in huis en daar ga ik 2 weke van te voren mee beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower

Heey dames 

 

Goede keuze 

Ik ben 10 weken geleden door hem geopereerd  en voor geen seconde spijt leuke arts neemt echt de tijd voor je 

Welke merk hebben jullie gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reen2018
6 minuten geleden zei mamapower:

Heey dames 

 

Goede keuze 

Ik ben 10 weken geleden door hem geopereerd  en voor geen seconde spijt leuke arts neemt echt de tijd voor je 

Welke merk hebben jullie gekozen?

anatomische mentor COH III

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei mamapower:

Heey dames 

 

Goede keuze 

Ik ben 10 weken geleden door hem geopereerd  en voor geen seconde spijt leuke arts neemt echt de tijd voor je 

Welke merk hebben jullie gekozen?

Mentor anatomische protheses en dan worden ze dual plane geplaatst 330cc.

wat goed om te horen dat je fijn bent geholpen echt een leuke arts idd heb je mis tips voor voorbereidingen of de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Reen2018:

heel fijn om te horen hoe gaat het nu met je ? en hoeveel cc heb jij? ook met verschil en heb je rond of anatomisch

Het begint nu wel steeds meer pijn te doen maar ik kan op dit moment nog het meeste zelf doen. Het is nog niet mooi, heel erg puntig en nog wat uit elkaar maar goed dat moet nog allemaal vormen en mooi worden natuurlijk. Ik heb 280 cc en 320 cc, anatomisch en dual plane! Precies de maat en vorm die ik graag wilde, wil gewoon een mooi bescheiden maar wat er heel natuurlijk uit gaat zien! Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Reen2018:

heel fijn om te horen hoe gaat het nu met je ? en hoeveel cc heb jij? ook met verschil en heb je rond of anatomisch

Het begint nu wel steeds meer pijn te doen maar ik kan op dit moment nog het meeste zelf doen. Het is nog niet mooi, heel erg puntig en nog wat uit elkaar maar goed dat moet nog allemaal vormen en mooi worden natuurlijk. Ik heb 280 cc en 320 cc, anatomisch en dual plane! Precies de maat en vorm die ik graag wilde, wil gewoon een mooi bescheiden maar wat er heel natuurlijk uit gaat zien! Xoxo

 

3 uur geleden zei Reen2018:

heel fijn om te horen hoe gaat het nu met je ? en hoeveel cc heb jij? ook met verschil en heb je rond of anatomisch

En ik kom zelf trouwens van een 75aa/a. Praktisch niks, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower
10 uur geleden zei XMichelle043:

Mentor anatomische protheses en dan worden ze dual plane geplaatst 330cc.

wat goed om te horen dat je fijn bent geholpen echt een leuke arts idd heb je mis tips voor voorbereidingen of de pijn?

 

Kwa  pijn mocht ik echt niet klagen en mij heeft geholpen wat koeijers  als tip heeft je armen gewoon gebruiken lichtjes  alleen slapen op de rug vond ik een drama ik heb een voedingskussen  aangeschaft  om zo een beetje comfortabel  te liggen maar gelukkig kon ik met 1.5 week alweer op mijn zij slapen

 

Ik heb zelf nagor 380 en 430 had best wel een borst verschil

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reen2018
Op 17-5-2018 om 22:08 zei PsychR:

Het begint nu wel steeds meer pijn te doen maar ik kan op dit moment nog het meeste zelf doen. Het is nog niet mooi, heel erg puntig en nog wat uit elkaar maar goed dat moet nog allemaal vormen en mooi worden natuurlijk. Ik heb 280 cc en 320 cc, anatomisch en dual plane! Precies de maat en vorm die ik graag wilde, wil gewoon een mooi bescheiden maar wat er heel natuurlijk uit gaat zien! Xoxo

 

En ik kom zelf trouwens van een 75aa/a. Praktisch niks, haha

Ok ben echt zo benieuwd maar ook zooo bang.. dat het mis gaat ofzo.

Weet jij of er ergens op internet fotos te vinden zijn van zijn operaties.

 

Heb gisteren alvast de operatie beha's besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Reen2018:

Ok ben echt zo benieuwd maar ook zooo bang.. dat het mis gaat ofzo.

Weet jij of er ergens op internet fotos te vinden zijn van zijn operaties.

 

Heb gisteren alvast de operatie beha's besteld.

Daar zou ik echt niet bang voor zijn! Hij is super goed en weet wat hij doet. Ik zat net even fotos te kijken en ik kwam toevallig @Biancaatje tegen. Kijk haar foto’s eens, echt prachtig hoe het bij haar geworden is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reen2018
5 uur geleden zei PsychR:

Daar zou ik echt niet bang voor zijn! Hij is super goed en weet wat hij doet. Ik zat net even fotos te kijken en ik kwam toevallig @Biancaatje tegen. Kijk haar foto’s eens, echt prachtig hoe het bij haar geworden is! 

Vertrouw hem wel enz maar erg bang voor kapselvorming enz en dat dat gaat krimpen ofzo.. 

Maar ik ga iig wel een hotelkamer huren voor de 1ste nacht (woon er 1 uur 10 min vandaan)

Ok ga even kijken of ik ze kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Reen2018:

Vertrouw hem wel enz maar erg bang voor kapselvorming enz en dat dat gaat krimpen ofzo.. 

Maar ik ga iig wel een hotelkamer huren voor de 1ste nacht (woon er 1 uur 10 min vandaan)

Ok ga even kijken of ik ze kan zien.

Die kans is echt heel klein hoor.. zou me daar niet druk om maken. Ja ik woon er ook een uurtje vandaan maar ik ben wel gewoon gelijk naar huis gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reen2018
Zojuist zei PsychR:

Die kans is echt heel klein hoor.. zou me daar niet druk om maken. Ja ik woon er ook een uurtje vandaan maar ik ben wel gewoon gelijk naar huis gegaan!

Ben echt benieuwd naar je eind resultaat.

Ja ik weet het maar ik ben zo'n angsthaas..

Ja op dat contract staat beter om dan in de buurt te blijven.. weet t nog niet mss even voor bellen ofzo nog wat hun adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2018 om 18:41 zei Reen2018:

Ben echt benieuwd naar je eind resultaat.

Ja ik weet het maar ik ben zo'n angsthaas..

Ja op dat contract staat beter om dan in de buurt te blijven.. weet t nog niet mss even voor bellen ofzo nog wat hun adviseren.

He Reen!

ik word ook 20 juni geopereerd door koeijers en ik woon in Maastricht dus ik heb een hotel geboekt met mijn vriend kortbij Bosch en duin waar ik geopereerd word ( op advies van veldhoven kliniek ivm als er een complicatie is binnen 24u komt dat het meeste voor dat je dan binnen een uur terug kan zijn ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reen2018
19 uur geleden zei XMichelle043:

He Reen!

ik word ook 20 juni geopereerd door koeijers en ik woon in Maastricht dus ik heb een hotel geboekt met mijn vriend kortbij Bosch en duin waar ik geopereerd word ( op advies van veldhoven kliniek ivm als er een complicatie is binnen 24u komt dat het meeste voor dat je dan binnen een uur terug kan zijn ) 

Ik woon er 1 uur en 10 min vandaan.

Ga het nog even navragen anders ga ik ook boeken. Waar heb je geboekt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Reen2018:

Ik woon er 1 uur en 10 min vandaan.

Ga het nog even navragen anders ga ik ook boeken. Waar heb je geboekt?

Van der valk hotel van 20 juni tot 21 juni dan rijden we na huis.

mijn vriend komt mee.

hij heeft 3 dagen vrij gevraagt voor me te helpen met dingetjes ( hij is kok dus nu een druk seizoen)

denke jullie dat dat genoeg is?

en hebben jullie hulp voor na de operatie ? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reen2018
1 uur geleden zei XMichelle043:

Van der valk hotel van 20 juni tot 21 juni dan rijden we na huis.

mijn vriend komt mee.

hij heeft 3 dagen vrij gevraagt voor me te helpen met dingetjes ( hij is kok dus nu een druk seizoen)

denke jullie dat dat genoeg is?

en hebben jullie hulp voor na de operatie ? Xx

Ik ga morgen even bellen omdat ik er 1 uur en 10 min vanaf woon.

Mijn moeder gaat mee en hulp heb ik nadat ik thuis ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.