Ga naar inhoud

Borstvergroting 210 cc ? wil graag een C cup


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei pop03:

Hi, Mij is 350 geadviseerd, met een wens voor een volle c cup. Mij lijkt dat dus teveel. Zou ik jouw resultaat mogen zien?

Hi! De arts had gezegd dat dit het maximale was, als het iets groter kon had ik het wel gedaan. Wat is jouw lengte en gewicht dan? Ik zal je toevoegen! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei AvLx:

Hi! De arts had gezegd dat dit het maximale was, als het iets groter kon had ik het wel gedaan. Wat is jouw lengte en gewicht dan? Ik zal je toevoegen! Xx

Waar kan ik het album vinden, ik ben nieuw hier dus heb geen idee waar ik moet zijn?

 

Ik ben 167 cm en 57 kilo. en heb nu een 75b (kleintje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosebloempje ik ben ook geopereerd bij Bergman Clinics! Ontzettend tevreden over. Ik vind dat mijn pc me ook erg goed heeft geadviseerd. Ik ben 1.72, 63 kg en kwam van een lege A-cup. Wilde een natuurlijk effect dus voor 335cc anatomisch gegaan. Het is wel wat groter dan jouw advies, maar als je wilt kijken kan ik je toevoegen aan mijn album.

 

Daarnaast kan het ook zo zijn dat door de omvang van je borsten groter niet past vertelde mijn pc. En hoe het uiteindelijk uitvalt qua cup is echt bij iedereen anders, heeft volgens mij ook te maken met de projectie van je prothese 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey! Ik heb een kleine A en word 18 juli geopereerd. Omdat ik graag een heel natuurlijk resultaat wil, ga ik voor de motiva (zou het meest natuurlijk vallen) en ik twijfel nog tussen 255 en 275 cc. Ik zou een C'tje willen, dus ben wat bang dat de 275 misschien net te groot gaan zijn, maar misschien ga ik spijt krijgen als ik de 255 neem... Moeilijk :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2018 om 10:32 zei Rosebloempje:

Dag Dames,

 

ik ben gisteren bij Bergman Kliniek geweest en ik heb mijn consult gehad met dr. AA van Engeland.

ik ben 1,68 lang en ik weeg 49 kilo. ik heb een A/AA cup. Nou wil ik naar een C cup gaan liefst niet eronder dus geen b cup.

ze adviseerde mij een 210 cc ze liet mij weten dat ik op een C cup zou uit komen hebben jullie een beetje een idee op welk cup maat

ik zal komen dan? ik vind het zo lastig omdat je niet zelf kunt zien of het mooi staat of niet ik lees best veel dat meiden veel meer cc nemen dan

mij geadviseerd is. ik zou wel graag een volle C cup willen..

 

zijn er dames met mijn postuur ongeveer waarvan ik foto's mag bekijken? :)

 

alvast bedankt!

 

Hè hallo! 

Ik ben 7 juni geopereerd door van Engeland bij Bergman :) ik ben 54kg en ben 1,62.

ik heb 375cc en kom nu uit op een volle c. Ik kwam van een 75a(a)

voor t oog is de cupmaat altijd minder, dan je echte bh maat. 

Ik weet dus nog geen eindresultaat cupmaat :)

zij adviseerde mij iets meer dan 210, maar dat is denk ik ook omdat ik 2 kinderen heb gehad en meer weeg dan jij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

@Annefleurx

Hee Anne-Fleur,

ik heb een beetje dezelfde bouw als jij en op dit moment heb ik nauwelijks borsten. Mijn aanvraag door ze zorgverzekering is vorige week goedgekeurd :) super blij!

Zou ik mogen vragen of je een anatomische of ronde prothese hebt gekregen? En zou ik misschien foto's mogen zien van jouw resultaat?

 

Ik hoop het! Ik vind het toch wel lastige keuze's allemaal.. 

Groetjes Lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 7 months later...
Op 30-8-2020 om 21:01, Chantal1972 zei:

Goedenavond, 

 

zou ik misschien ook in jouw album mogen kijken. Ik mik ook voor 215cc. Maar heb nu 75 c. 

Hallo, 

 

Zou ik ook even je album mogen zien aub? Dankje! 

@Chantal1972 heb je dan effectief 215 cc gekregen? Ben je tevreden met de grootte? Ik kreeg in maart ook 215 cc mentor, om van 

mijn lege 75c terug een gevulde boezem te maken. Dankjewel alvast! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
Op 17-5-2018 om 20:07, Gast acer zei:

Hoi,

 

Ik heb 210 cc ronde protheses geplaatst gekregen, dual plane. Het was verzekerde zorg. Ik ben van niks naar een 70 D gegaan.

Ben er erg blij mee. Ziet er heel natuurlijk uit, zonder randen of ribbels. Ik ben 1.74 m en weeg 58 kg. 

 

Groetjes Acer

Hey Acer,

Ik ben nieuw op het forum en was aan het zoeken naar berichten van vrouwen die weinig borstweefsel hadden voor de borstvergroting, zo kwam ik bij jou uit. 

Mijn situatie: ik ben 1,80m en weeg 68kg, ben dus groot en slank en had bijna geen borsten. Ik heb een vergroting laten doen 15 jaar geleden en was toen heel tevreden. Nu, 4 kinderen later, vind ik ze te klein en wil ik ze laten vervangen door een cupje groter, zit nu op een B. Dual plane lijkt mij ook het beste maar weet niet of ze dit bij een wissel doen. 

Zou jij je foto´s eens naar mij willen sturen alsjeblieft?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Barbara 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.