Ga naar inhoud

Borstvergroting 210 cc ? wil graag een C cup


Aanbevolen berichten

Dag Dames,

 

ik ben gisteren bij Bergman Kliniek geweest en ik heb mijn consult gehad met dr. AA van Engeland.

ik ben 1,68 lang en ik weeg 49 kilo. ik heb een A/AA cup. Nou wil ik naar een C cup gaan liefst niet eronder dus geen b cup.

ze adviseerde mij een 210 cc ze liet mij weten dat ik op een C cup zou uit komen hebben jullie een beetje een idee op welk cup maat

ik zal komen dan? ik vind het zo lastig omdat je niet zelf kunt zien of het mooi staat of niet ik lees best veel dat meiden veel meer cc nemen dan

mij geadviseerd is. ik zou wel graag een volle C cup willen..

 

zijn er dames met mijn postuur ongeveer waarvan ik foto's mag bekijken? :)

 

alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84

Hi,

 

Ik kom van een A-cup en ben met 240cc ronde Nagor Implea dual plane naar een bh maat C70 gegaan.

 

Echter verschilt het per persoon hoeveel het uiteindelijk wordt.

 

Oh ja, ik ben 1.65m en 48 kilo.

 

Groetjes Nathalie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

 

Ik kwam ook van een 75A/AA af en ben 1.71 en weeg 65 kilo, heb 410 cc anatomische protheses dual plane gekregen en ben ook via bergman geopereerd 9 weken geleden. Wil je prive wel wat foto's sturen om zo een beter beeld te krijgen.

 

xx Sanne

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je in bh een C cup of voor het zicht een C cup? Dat is nl met neppe borsten een heel groot verschil! 

 

Ik kom zelf van 75AA/A en ben met 290cc (denk ik) naar een (kleine) C voor het zicht gegaan. BH maat geen idee nog omdat ik nog niet helemaal genezen ben! Gok dat bh maat een D gaat zijn, maar vind dat niet zo belangrijk, meer hoe het lijkt/eruit ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Draakje84:

Hi,

 

Ik kom van een A-cup en ben met 240cc ronde Nagor Implea dual plane naar een bh maat C70 gegaan.

 

Echter verschilt het per persoon hoeveel het uiteindelijk wordt.

 

Oh ja, ik ben 1.65m en 48 kilo.

 

Groetjes Nathalie 

Nou idd, ik zal mijn pc nog even mailen dat ik toch meer cc lees over het zelfde postuur ongeveer als mij. C70 is een mooie cup!

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Annefleurx:

Wil je in bh een C cup of voor het zicht een C cup? Dat is nl met neppe borsten een heel groot verschil! 

 

Ik kom zelf van 75AA/A en ben met 290cc (denk ik) naar een (kleine) C voor het zicht gegaan. BH maat geen idee nog omdat ik nog niet helemaal genezen ben! Gok dat bh maat een D gaat zijn, maar vind dat niet zo belangrijk, meer hoe het lijkt/eruit ziet!

Ik zou graag cup C als beha maat willen hebben. Dus dan ogen je borsten kleiner als ik het zo begrijpt?  Want een beha maat D vind ik voor mezelf weer tegroot teminste Dat klinkt gelijk zo heftig.. in ieder geval bedankt voor je info! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 1.63, rond de 50/52 kilo en had bh maat 70a/b  (dus bijna niks).

Ik heb 300cc gekregen en voor het zicht lijkt het nu een kleine c cup. Ben pas 3 weken po dus moet het resultaat nog zien in een "echte" bh. De bh die ik nu aanheb is zo strak dat ie alles goed plat drukt.

 

Ik heb ergens gehoord dat 150cc  ongeveer 1 cupmaat extra is.

 

Ik heb ronde prothese achter de spier en het ziet er heel natuurlijk uit! Lijkt absoluut niet nep en je ziet geen randen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Rosebloempje said:

Ik zou graag cup C als beha maat willen hebben. Dus dan ogen je borsten kleiner als ik het zo begrijpt?  Want een beha maat D vind ik voor mezelf weer tegroot teminste Dat klinkt gelijk zo heftig.. in ieder geval bedankt voor je info! Xx

 

Als je cup C als bhmaat zou willen dan moet je uitkomen als een B want je borsten lijken idd kleiner dan je bh maat. 

 

Maat D klinkt groot in BH maat maar als je mijn borsten ziet, zou je zeggen dan het een grote B kleine C is! Door de perfecte siliconen vorm is je borst wat voller en denk dat je daarom qua bh maat hoger zit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Veraxx3

Hoi,

 

Ik heb met 240cc natrelle cup 70C. Ik ben 170 lang en weeg 53 kg. Voor de operatie had ik geen borsten.

 

Groetjes Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Veraxx3 said:

Hoi,

 

Ik heb met 240cc natrelle cup 70C. Ik ben 170 lang en weeg 53 kg. Voor de operatie had ik geen borsten.

 

Groetjes Vera

@Veraxx3 He ik heb je topic gelezen en ik vroeg me af hoe je borsten eruit zien voor het zicht? Geen C maar meer een volle B of niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb 210 cc ronde protheses geplaatst gekregen, dual plane. Het was verzekerde zorg. Ik ben van niks naar een 70 D gegaan.

Ben er erg blij mee. Ziet er heel natuurlijk uit, zonder randen of ribbels. Ik ben 1.74 m en weeg 58 kg. 

 

Groetjes Acer

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, acer said:

Hoi,

 

Ik heb 210 cc ronde protheses geplaatst gekregen, dual plane. Het was verzekerde zorg. Ik ben van niks naar een 70 D gegaan.

Ben er erg blij mee. Ziet er heel natuurlijk uit, zonder randen of ribbels. Ik ben 1.74 m en weeg 58 kg. 

 

Groetjes Acer

 

@acer

hoe zien ze eruit? Niet als een D cup neem ik aan maar als een kleine C? Grote B? 

Grappig wel dat je met “maar” 210 naar 70D bent gegaan dus! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
3 uur geleden zei Rosebloempje:

Nou idd, ik zal mijn pc nog even mailen dat ik toch meer cc lees over het zelfde postuur ongeveer als mij. C70 is een mooie cup!

Denk zelfs dat links eerder D70 is. Heb een klein verschil in grootte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei acer:

Hoi,

 

Ik heb 210 cc ronde protheses geplaatst gekregen, dual plane. Het was verzekerde zorg. Ik ben van niks naar een 70 D gegaan.

Ben er erg blij mee. Ziet er heel natuurlijk uit, zonder randen of ribbels. Ik ben 1.74 m en weeg 58 kg. 

 

Groetjes Acer

Heel erg bedankt voor je info  wellicht kan ik dan wel aan de 210 cc houden als jij ook al op 70D uit komt. Bij moet het ook als dual plane geplaats worden! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Veraxx3
Op ‎17‎-‎5‎-‎2018 om 19:48 zei Annefleurx:

@Veraxx3 He ik heb je topic gelezen en ik vroeg me af hoe je borsten eruit zien voor het zicht? Geen C maar meer een volle B of niet? 

Ja klopt =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2018 om 20:17 zei Annefleurx:

 

@acer

hoe zien ze eruit? Niet als een D cup neem ik aan maar als een kleine C? Grote B? 

Grappig wel dat je met “maar” 210 naar 70D bent gegaan dus! 

 Hoi,

 

Ik denk dat ze voor het oog eruit zien als een volle B misschien kleine C.

Past mooi bij mijn ranke postuur. Mijn wens was borsten, zonder dat iedereen zag dat ik een bv had ondergaan. Ik ben tevreden met mijn eindresultaat. Als je wil kan ik je wel in een pb een foto toesturen hoe het er bij mij uit ziet.

 

Groetjes Acer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2018 om 23:32 zei Rosebloempje:

Heel erg bedankt voor je info  wellicht kan ik dan wel aan de 210 cc houden als jij ook al op 70D uit komt. Bij moet het ook als dual plane geplaats worden! Xx

 

Graag gedaan.

Ik vonde de keuze ook lastig; heb lang getwijfeld tussen 210 en 240 cc. 

Ik had echt niks, dus dan ga je bij mij de protheses al eerder zien omdat ik geen eigen borsten had. Ik was eerder bang voor nep ogende borsten dan voor de maat. Het resultaat is echt super natuurlijk. Mijn man vindt het prachtig!

 

Het moeilijke is alleen dat je leest dat het bij iedereen het ander kan uitvallen. Het blijft altijd een beetje een gok, omdat je jouw resultaat vanwege jouw lichaam nooit kan projecteren op een ander.

Als je wil kan ik je wel een foto in een pb sturen. Dan heb je een beetje een zicht op hoe het bij bij is uitgevallen. Misschien helpt het je met je keuze. Succes!

 

Groetjes Acer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2018 om 10:32 zei Rosebloempje:

Dag Dames,

 

ik ben gisteren bij Bergman Kliniek geweest en ik heb mijn consult gehad met dr. AA van Engeland.

ik ben 1,68 lang en ik weeg 49 kilo. ik heb een A/AA cup. Nou wil ik naar een C cup gaan liefst niet eronder dus geen b cup.

ze adviseerde mij een 210 cc ze liet mij weten dat ik op een C cup zou uit komen hebben jullie een beetje een idee op welk cup maat

ik zal komen dan? ik vind het zo lastig omdat je niet zelf kunt zien of het mooi staat of niet ik lees best veel dat meiden veel meer cc nemen dan

mij geadviseerd is. ik zou wel graag een volle C cup willen..

 

zijn er dames met mijn postuur ongeveer waarvan ik foto's mag bekijken? :)

 

alvast bedankt!

 

Hoi hoi, lastig hè? Mijn voorsituatie was een kleine A en heb 320 en 280 cc gekregen (ivm iets ongelijke borsten). Dual plane en anatomische proteses. Denk dat ik op een C uit kom! Ik ben een week geleden geopereerd en het moet natuurlijk nog mooier en voller worden maar ik ben nu al heeeel tevreden wat betreft de maat en hoe super natuurlijk het er uit ziet! Succes met je keuze :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/19/2018 at 8:09 AM, acer said:

 Hoi,

 

Ik denk dat ze voor het oog eruit zien als een volle B misschien kleine C.

Past mooi bij mijn ranke postuur. Mijn wens was borsten, zonder dat iedereen zag dat ik een bv had ondergaan. Ik ben tevreden met mijn eindresultaat. Als je wil kan ik je wel in een pb een foto toesturen hoe het er bij mij uit ziet.

 

Groetjes Acer

@acer ik zou graag foto’s willen zien! Dan kan ik je ook wat sturen hoe ik ben geworden ook via verzekerde zorg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@acer 

Hi acer! Ik ben ook onzettend aan het twijfelen tussen 245cc en 295cc. Ik ben nu ook super plat en wil echt natuurlijke borsten, maar ik lees regelmatig dat ik toch beter de grootste kan kiezen. Zou ik evt jouw foto's mogen inzien? 

Liefs, Maaike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17 mei 2018 om 15:54 zei AvLx:

Hi! 

 

Ik heb 215 cc anatomisch voor de spier en kom uit op 70D! Als je wilt kan ik je toevoegen aan mn album xx 

Hi, Mij is 350 geadviseerd, met een wens voor een volle c cup. Mij lijkt dat dus teveel. Zou ik jouw resultaat mogen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.