Ga naar inhoud

Sophia-Lane : 18 mei 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

 

De website heeft volgens mij kuren, af en toe wilt de website niet refreshen of blijft het vasthangen.

 

Opnieuw voorstellen:

Over twee dagen word ik geopereerd door Dr Hupkens, enorm getwijfeld of 375cc niet te groot is of dat ik gewoon een 350cc moet doen.

Mijn voorsituatie is een 75A (nooit echt goed gemeten) draag altijd wel een beha met vulling, zodat het toch soort van iets is.

Bikini uitkiezen was natuurlijk altijd een hell. 

 

Als er ladies zijn die mij kan helpen met foto’s voor en na; voorsituatie 75A naar een 350 of 375cc met Hoog profiel, Dual Plane, Mentor Prothesen. 

Dank ik jullie enorm!

 

Via deze weg wil ik graag oriënteren en verhalen lezen waarvoor ik alvast moet voorbereiden. 

 

Hopelijk de toekomstige dames met vragen ook helpen, wanneer mijn tijd aankomt. 

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

pas prothese 375cc

 

Iemand ervaring met 375cc?

Hebben jullie na de operatie wel het gevoel gehad dat hetzelfde grote is als de pasprothese?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

 

Gisteren 18 mei ben ik voor het eerst geopereerd aan mijn borsten.

10.00 uur moest ik aanwezig zijn op locatie Mfiv Vlaardingen.

 

Ik kwam 9.15 uur aan op locatie wat mij verteld dat ik een uur aanwezig moest zijn.

Daar was een miscommunicatie vind ik vanuit Diana Gabriels en de kliniek zelf.

Nergens stond in de brief als in de mail dat ik een uur aanwezig moest zijn, jammer, geen punt!

 

Ik werd door de secretaresse/ receptionist ondervraagd of ik nuchter ben, wanneer ik voor het laatst heb gegeten, paracetamol of zetpil heb ingenomen en hoe laat.

Vervolgens moest ik een formulier invullen met mijn gegevens, zodat mijn vriend het recept 2 deuren ernaast kon ophalen, ideaal!

 

10.30 uur werd ik geroepen om mee te gaan en afscheid te nemen.

Twee deuren verder stond er een stoel en kluisjes waar ik mijn spullen kon opbergen.

Mijn sokken en ondergoed kon ik aanhouden, waar ik een schort, haarnet en voetnet mee kreeg.

 

Een deur verder mocht ik wachten met een warm deken op Dr. Hupkens.

Daar was hij dan... gaf een hand en vroeg hoe het met mij ging.

Ik mocht m’n schort weer af doen, mijn handen op m’n hoofd leggen waar hij een streep tekent tussen mijn borsten.

De handen mochten weer omlaag en Dr. Hupkens tekent weer verder.

Dr. Hupkens heeft autistisch als ik het zo vernam van Diana Gabriels.

Het is een rustige man met weinig woorden, kijkt je niet altijd in de ogen aan maar is volgens Diana heel

precies en nauwkeurig.

 

Het tweede gesprek werd gevoerd met een Internist. 

Hij controleerde mijn gegevens, vroeg wat ik hier kwam doen waarop ik zenuwachtig antwoord: “implantaten in mij stoppen”. 

Hij lachte en zei: “ja ok, de borstvergroting”.

Na de controle mocht ik meelopen naar de koude omgeving de O.K.

 

Daar lag ik dan, op de mestafel a la bed.

Armen gespreid met ongeveer 6 artsen/ co artsen.

De één meet mijn hartslag, de ander bracht een infuus, de ander deed de hartslag meter om m’n vinger, de ander vroeg waar mijn reis heen gaat en de ander controleerde of ik voor de 375cc ging.

Het mondkapje ging erop en ik werd onder narcose gebracht. 

 

Ik werd wakker in de uitslaapkamer, waar twee lieve meiden lagen met 375cc.

Zoals zij omschreven werd ik enthousiast wakker en zei “wij zijn de borstenclub” “wij hebben tieten”.

Ja inderdaad dat kwam door de morfine! 

 

Ik werd aangekleed, ik heb een broodje gegeten en om

14.00 uur mocht ik naar huis.

Voordat ik naar huis ging, controleerde Dr. Hupkens mijn borsten en werd ik geadviseerd om een borstband te dragen.

 

De pijn was te harden totdat de pijnstillers ging uitwerken en ik een borstband om kreeg!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er meiden die werden geadviseerd om een borstband te dragen? 

 

- is het normaal dat het zo strak zit?

- is het normaal dat het blauw word?

- is het normaal dat na elke draai, ik enorm pijn heb, zelf de pijnstillers helpen niet!

- hoe lang moet je de borstband om houden?

- hoe vaak moet je de borstband om houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophia,

Ik ben nu 1 dag PO en moet hem 6 weken dragen 24/7 (behalve bij douchen). Dat hij zo strak zit is normaal. Ik ben 1dag PO en heb nog geen ervaring met blauwheid. Pijn wel. Ik heb die enorme pijn ook. Heb je dual plane? Ik nl wel. Schijnt erbij te horen. Al mogen ze mijn portie na 1 dag al aan Fikkie geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sophie,

 

Ik ben 18 mei ook geopereerd om 09:15 lag ik in de OK. Ik kan je ook niet wijzer maken, behalve dan dat ik ook enorme pijn heb (linkerkant, rechts veel minder). Ik heb dual plane en 400/370. We hebben dus gelijke volume. Het zal wel erbij horen. Komt goed met ons!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @SandraHu,

 

Dan zitten wij in hetzelfde schuitje!

ik werd gisteren geopereerd door Dr. Hupkens, jij?

 

Ik heb ook de Dualplane.

Alles zit bij mij nog strak boven. 

Hopelijk zakt de borsten snel naar beneden. Tot nu toe vind ik mijn borsten nog lelijk.

 

Hoe ging het slapen bij jou en je omhoog trekken zonder de armen te gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei SandraHu:

 Hey Sophie,

 

Ik ben 18 mei ook geopereerd om 09:15 lag ik in de OK. Ik kan je ook niet wijzer maken, behalve dan dat ik ook enorme pijn heb (linkerkant, rechts veel minder). Ik heb dual plane en 400/370. We hebben dus gelijke volume. Het zal wel erbij horen. Komt goed met ons!

@SandraHu

 

Wat leuk dat wij beide op dezelfde dag zijn geopereerd.

 

Ik ben zo blij dat jij mijn pijn ook ervaart! 

 

Heb je al stiekem kunnen kijken naar je borsten? 

Wel iemand in huis die je verzorgd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie,

Ja, wij varen hetzelfde schip haha. Ik ben bij de Wellness Kliniek geopereerd door dr. Van Zele. Bij mij staat alles mega strak (alsof huid scheuren kan), maar ik had dan ook aan linkerkant cup aaa (0cm weefsel) en ik heb aan krachttraining gedaan (waardoor mijn spieren minder soepel zijn). Ik hoop dat dat de logische verklaringen bij mij zijn. 

 

Ik heb drukverband om 2wk lang wat er niet af mag. Hoe mijn borsten eruit zien weet ik dus niet. En ik wil het ook niet weten (teveel pijn haha). 

 

Het slapen ging niet fijn. Ik gebruik mijn benen om mij omhoog te drukken en mijn vriend duwt mij omhoog. Hoe gaat dat bij jou? Ik begreep dat jij je borsten al hebt gezien? Wat draag jij nu dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Sophia-Lane:

@SandraHu

 

Wat leuk dat wij beide op dezelfde dag zijn geopereerd.

 

Ik ben zo blij dat jij mijn pijn ook ervaart! 

 

Heb je al stiekem kunnen kijken naar je borsten? 

Wel iemand in huis die je verzorgd?

Ja erg leuk, voor zover dit nu leuk is haha. Waar kom je vandaan? Ik kan helemaal niet naar mijn borsten kijken, stiekem ook niet. Compleet dicht getaped. Ik weet ook niet hoe om te gaan met de pijn. Moeten we elkaar er maar doorheen slepen. Mijn vriend verzorgt mij. Die arme jongen rent en vliegt voor mij. 

 

Heb jij iemand thuis? Hoe ga jij de dag doorkomen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2018 om 09:56 zei SandraHu:

Ja erg leuk, voor zover dit nu leuk is haha. Waar kom je vandaan? Ik kan helemaal niet naar mijn borsten kijken, stiekem ook niet. Compleet dicht getaped. Ik weet ook niet hoe om te gaan met de pijn. Moeten we elkaar er maar doorheen slepen. Mijn vriend verzorgt mij. Die arme jongen rent en vliegt voor mij. 

 

Heb jij iemand thuis? Hoe ga jij de dag doorkomen? 

Naah niet zo leuk he! Ik denk nu echt waar ben ik aan begonnen. Totaal tegen mij natuur in haha. 

Maar goed wie mooi wilt zijn moet ook pijn lijden.

 

O meen je, helemaal dicht getaped. Ik heb m’n PO Bh aan + borstband.

Zonder BH voelt het totaal niet lekker, alsof het aan alle kanten gaat uitknallen.

ik heb maar weer snel om gedaan.

 

Het gaat nu wel wat minder dan de eerste dag.

alhoewel ik nu wel klaar ermee ben. 

De hele dag thuis zitten en films kijken raak je depressief van.

 

hoe ga jij met je dag om?

wanneer mag je de tape eraf halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sophia-Lane:

Naah niet zo leuk he! Ik denk nu echt waar ben ik aan begonnen. Totaal tegen mij natuur in haha. 

Maar goed wie mooi wilt zijn moet ook pijn lijden.

 

Ik kom uit Alblasserdam, jij?

 

O meen je, helemaal dicht getaped. Ik heb m’n PO Bh aan + borstband.

Zonder BH voelt het totaal niet lekker, alsof het aan alle kanten gaat uitknallen.

ik heb maar weer snel om gedaan.

 

Het gaat nu wel wat minder dan de eerste dag.

alhoewel ik nu wel klaar ermee ben. 

De hele dag thuis zitten en films kijken raak je depressief van.

 

hoe ga jij met je dag om?

wanneer mag je de tape eraf halen?

Ik denk precies hetzelfde! Wtf heb ik gedaan haha. Het lucht dus niet op als je bh uit is. Ik zit mega strak ingesnoerd, maar jouw bh zal vast ook strak zitten.

 

Het gaat bij mij met up and downs. Uurtje beter, uurtje erge pijn. Ik zit hele dag dus half op bed en wandel rondjes op de bovenverdieping. Ik surf wat op internet, heb heel het borstenforum gelezen, staar wat om mij heen en buiten schijnt de zon haha. Ik begin nu ook wel zat te zijn van mijn verplichte rust. Wanneer moet jij weer werken? Of hoeveel dagen heb jij rust/hulp geregeld indien je niet werkt?

 

Ik mag gerekend vanaf dag operatie na 14 dagen het verband eraf halen. Bijgevoegd een foto van mijn 'situatie'. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SandraHu:

Ik denk precies hetzelfde! Wtf heb ik gedaan haha. Het lucht dus niet op als je bh uit is. Ik zit mega strak ingesnoerd, maar jouw bh zal vast ook strak zitten.

 

Het gaat bij mij met up and downs. Uurtje beter, uurtje erge pijn. Ik zit hele dag dus half op bed en wandel rondjes op de bovenverdieping. Ik surf wat op internet, heb heel het borstenforum gelezen, staar wat om mij heen en buiten schijnt de zon haha. Ik begin nu ook wel zat te zijn van mijn verplichte rust. Wanneer moet jij weer werken? Of hoeveel dagen heb jij rust/hulp geregeld indien je niet werkt?

 

Ik mag gerekend vanaf dag operatie na 14 dagen het verband eraf halen. Bijgevoegd een foto van mijn 'situatie'. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ok wtf! Ik heb net dus een heel bericht naar je getypt en het bericht heeft niet geplaatst *cry*

 

poging 2:

wow jij bent echt vastgesnoerd, nu snap ik waarom je zei dat je niet stiekem kan kijken.

werd je na de operatie ook zo wakker? Waar in Nederland werd jij geopereerd?

 

mijn PO BH maat L van carefix Anna valt wel mee. Alleen de borstband is bijzonder pijn!

Ik sport dus, mijn borsten waren boven op al strak en gespierd. 

Meeste vrouwen die twee kinderen hebben gehad, zien de borsten na de PO mooi uit. Heb jij kinderen?

 

11 mei zou ik geopereerd worden maar dat is een week later verschoven naar 18 mei.

Ik heb daardoor minder tijd om te herstellen. 28 mei moet ik weer beginnen, 10 dagen rust.

volgens mijn consultant is week rust voldoende. Als ik naar mij situatie kijk, betwijfel ik of een week rust wel genoeg is.

Op mijn werk heb ik ook niets over verteld, bewust gekozen om roddels te voorkomen! Jij?

 

gisteren ben ik om haf 5 nacht/ ochtend gaan slapen. De wekker van mijn vriend ging vlak daarna af.

ik kon als ontbijt ook niet veel maken dan thee en droog roggebrood eten. 

14.00 uur is hij gelukkig klaar van werk waar ik daarna onder de douche kon. Hij wast mij van boven en ik douche mij van onder Haha.

ik voel mij zo een OMA!! Hoe was jij je?

 

nah ik ging even op het balkon zitten waar de zon zo scheen.

ach tuurlijk heb je natuurlijk de buren die oud zijn en niet werken. Een gesprek aangaan met de oma’s had ik ook even geen behoefte aan Haha.

 

vandaag werd ik gebeld voor m’n eerste controle.

5 juni mag de tape en hechting eraf.

1 juni mocht het ook maar dan heb ik een verjaardag.

ik twijfel nu of ik wel naar die verjaardag kan.

wat denk jij 1,5 uur zelf rijden na 2 weken PO?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste: neeee niet zo lang gaan rijden! Ik denk trouwens, voor de meiden die ook snel gaan auto rijden, dat de verzekering wel eens moeilijk kan gaan doen op het moment dat je een zwaar auto ongeluk krijgt/maakt (dan speelt toch de schuld vraag). Los daarvan zou ik, zeker nu wij zoveel pijn hebben, ook niet onze spieren dat zo snel aandoen. We kunnen net amper de koelkast opentrekken, laat staan urenlang schakelen. Natuurlijk ben je dan 2 weken verder, maar 90 min is toch best lang.  Ik zou het met 2 weken kleine stukjes opbouwen. Indien je automaat hebt kan het met 2 weken misschien wel weer, maar beter te voorzichtig dan je herstel in de weg zitten. Ik zeg dus nee, omdat het best lange rit is. Laat je rijden. Je hebt nu nog een excuus:D

 

Het wassen. Ik was mij van onderen, mijn vriend doet dan de bovenkant. Heel gedoe, maar uiteindelijk ben ik fris en 'fruitig'. En heb je die dag enkel tot 14 droog roggebrood op? Arme! Haha

 

Trouwens wat klote dat het zoveel verschuift is. Als ik naar mezelf kijk zie ik mezelf niet al na 1 week aan het werk. Ik ga wel na 1 week weer vanuit huis werken (afspraken heb ik na 3 weken weer). Hoe voel jij je nu? Ik lees dat het herstel vanaf dag 5 ineens snel gaat. Ik voel mij wel iets beter nu dus ik hoop dat dat geldt. Misschien ben jij na 10 dg ook wel veel beter en kan je wel werken. Ik voel me nu nog echt niet goed genoeg i.i.g. 

 

Ik heb het enkel aan mijn werkgever/leidinggevende verteld. Ik heb gelukkig een onwijs toffe leidinggevende boven mij. Ik ben altijd plat geweest, maar doordat voorgevormde bh droeg zag niemand dat. Ik zie dat het nu platgedrukt lijkt op mijn voorgevormde bh dus stiekem hoop ik dat niemand het opmerkt. Al denk ik dat als het verband eraf is ze wel groter zijn....grr hehe. Maar. Ik heb de instelling dat al zien ze het, dat niemand wat zal vragen. Ik zou zoiets i.i.g niet durven vragen. En al vragen ze het wel dan zeg ik gewoon "ja, ik heb het vergroot, 1 rib kwijt, maar dan heb je ook wat he". Ik zou er luchtig mee omgaan en doen alsof het normaalste zaak van de wereld is (is het ook, kijk maar hoevaak het gebeurd). Mensen reageren over taboe dingen vaak luchtiger als jijzelf dat ook bent. Overigens werk ik in een mannenwereld. Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar luchtig houden en niet zelf vaag gaan doen werkt het beste denk ik.

 

Ik sport ook erg veel (krachttraining)-->op foto zie je er niks van want ik zat toen al volop in het vocht vasthouden) en heb dus ook strakkere borstspieren. Ik heb 1 dochter die richting puberteit gaat. Mijn operatie is in België geweest, bij de Wellness Kliniek door dr. Van Zele. In België werken veel ziekenhuizen en klinieken met dit drukverband. Heb jij trouwens kinderen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2018 om 13:13 zei SandraHu:

Als eerste: neeee niet zo lang gaan rijden! Ik denk trouwens, voor de meiden die ook snel gaan auto rijden, dat de verzekering wel eens moeilijk kan gaan doen op het moment dat je een zwaar auto ongeluk krijgt/maakt (dan speelt toch de schuld vraag). Los daarvan zou ik, zeker nu wij zoveel pijn hebben, ook niet onze spieren dat zo snel aandoen. We kunnen net amper de koelkast opentrekken, laat staan urenlang schakelen. Natuurlijk ben je dan 2 weken verder, maar 90 min is toch best lang.  Ik zou het met 2 weken kleine stukjes opbouwen. Indien je automaat hebt kan het met 2 weken misschien wel weer, maar beter te voorzichtig dan je herstel in de weg zitten. Ik zeg dus nee, omdat het best lange rit is. Laat je rijden. Je hebt nu nog een excuus:D

 

Het wassen. Ik was mij van onderen, mijn vriend doet dan de bovenkant. Heel gedoe, maar uiteindelijk ben ik fris en 'fruitig'. En heb je die dag enkel tot 14 droog roggebrood op? Arme! Haha

 

Trouwens wat klote dat het zoveel verschuift is. Als ik naar mezelf kijk zie ik mezelf niet al na 1 week aan het werk. Ik ga wel na 1 week weer vanuit huis werken (afspraken heb ik na 3 weken weer). Hoe voel jij je nu? Ik lees dat het herstel vanaf dag 5 ineens snel gaat. Ik voel mij wel iets beter nu dus ik hoop dat dat geldt. Misschien ben jij na 10 dg ook wel veel beter en kan je wel werken. Ik voel me nu nog echt niet goed genoeg i.i.g. 

 

Ik heb het enkel aan mijn werkgever/leidinggevende verteld. Ik heb gelukkig een onwijs toffe leidinggevende boven mij. Ik ben altijd plat geweest, maar doordat voorgevormde bh droeg zag niemand dat. Ik zie dat het nu platgedrukt lijkt op mijn voorgevormde bh dus stiekem hoop ik dat niemand het opmerkt. Al denk ik dat als het verband eraf is ze wel groter zijn....grr hehe. Maar. Ik heb de instelling dat al zien ze het, dat niemand wat zal vragen. Ik zou zoiets i.i.g niet durven vragen. En al vragen ze het wel dan zeg ik gewoon "ja, ik heb het vergroot, 1 rib kwijt, maar dan heb je ook wat he". Ik zou er luchtig mee omgaan en doen alsof het normaalste zaak van de wereld is (is het ook, kijk maar hoevaak het gebeurd). Mensen reageren over taboe dingen vaak luchtiger als jijzelf dat ook bent. Overigens werk ik in een mannenwereld. Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar luchtig houden en niet zelf vaag gaan doen werkt het beste denk ik.

 

Ik sport ook erg veel (krachttraining)-->op foto zie je er niks van want ik zat toen al volop in het vocht vasthouden) en heb dus ook strakkere borstspieren. Ik heb 1 dochter die richting puberteit gaat. Mijn operatie is in België geweest, bij de Wellness Kliniek door dr. Van Zele. In België werken veel ziekenhuizen en klinieken met dit drukverband. Heb jij trouwens kinderen?

 

 

Haha nee ok duidelijk ik ga niet rijden! 

 

Dat Roggebrood vult wel moet ik zeggen, vooral als je daarna snel je pijnstiller in wilt nemen. 

Na 14.00 uur kan er weer tosti voor mij worden gemaakt Haha.

gelukkig is m’n vriend vanaf vandaag vrij.

precies vanaf vandaag voel ik mij al een stuk beter, jij?

 

ik heb nog steeds wel een drukkend gevoel op m’n borst, nog heel strak en een derde bult tussen m’n borsten. Af en toe voel ik een brandende pijn, maar voor de rest een stuk beter als de eerste dag.

 

betreft mijn werk is mij leidinggevende best een roddeltante. Jouw geheimen zijn niet veilig, dus ik wist ook wel precies wat ik wel of niet tegen haar moet zeggen.

plus ik droeg altijd push up BH. Idd met het verband zullen zij het niet snel zien maar als het eenmaal is gevormd dan knalt er toch wel even paar mooie boobies eruit Haha.

ook daar kan ik niet op wachten!! 

Ondertussen op deze forum een aantal foto’s gezien en een inschatting hoe mijn boobies eruit komt te zien.

 

nee geen kinderen, nog niet in iedergeval. Nu heb ik twee katten ook soort van mijn kinderen Haha.

als je jonge kinderen zou hebben zou het denk ik lastig zijn met optillen.

 

alhoewel ik vandaag wel zelf m’n haren heb gewassen onder de wasbak! 

Shampoo, conditioner, haarmasker en zelf gezichtmasker smeren!

het is zwaarder dan normaal but I did it!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise

@SandraHu @Sophia-Lane

Dames wat herken ik me in jullie verhaal zeg op die borstband na!

maar wat was ik ongelukkig de eerste week! Ik ben 29 april geopeerd in world eye Amsterdam bij Diana Gabriels! Nu 3 weken verder en gaat stukken beter! Na week 1 ben ik Ookal weer gaan werken, viel zwaar maar het is me gelukt! Hoe gaat het nu met jullie?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Miszdenise:

@SandraHu @Sophia-Lane

Dames wat herken ik me in jullie verhaal zeg op die borstband na!

maar wat was ik ongelukkig de eerste week! Ik ben 29 april geopeerd in world eye Amsterdam bij Diana Gabriels! Nu 3 weken verder en gaat stukken beter! Na week 1 ben ik Ookal weer gaan werken, viel zwaar maar het is me gelukt! Hoe gaat het nu met jullie?!

Hey @Miszdenise

 

Ik zag je chatbericht! 

Voor mij echt niet een tweede keer!

Meerendeels omdat ik niet stil kan zitten en helemaal niet binnenhuis wanneer het mooi weer is.

Men gaan naar het strand, terras pakken, varen etc. en ik zit maar binnen gehandicapt met mijn twee katten Haha.

 

Nog 5 dagen aftellen voordat werk weer gaat beginnen, bah!

hoe beviel je eerste werkdag? Wat voor doe jij? En wat vinden je collega’s ervan?

 

hoe waren jouw borsten na een week? Ook de Dualplane?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miszdenise

@Sophia-Lane!

nee dat dacht ik ook maar wie weet veranderd dat nog met de tijd je weet het nooit haha!

ik kan stil zitten als ik me goed voel niet als ik het verplicht moet, 2e dag was ik mee boodschappen doen was daarna wel uitgeput ma moest even de deur uit 3e dag rondje met de hondjes buiten wel op slakken tempo haha, maar was blij dat ik even buiten was maar ook blij dat ik weer zat! Ja ik had gelukkig net mazzel met het weer de eerste week! Mijn eerste werkdag viel me vies tegen , ik werk in banketbakkerij en in de horeca. Ik werk in banketbakkerij van me ouders dus alleen die weten het de rest gaat het ook niks aan, dus zij heb me heel goed geholpen, en in de avonden zijn mijn vriendinnen, dus die helpen me ook

met alle liefde! Wat doe jij voor werk?! Ja heb hem onder de borstspier, na 1 week nog wel pijn met omhoog komen en aankleden en als je teveel had gedaan kreeg in steken in men borst, heb pas vandaag met werk bijna geen last gehad en ben nu 3 weken verder!

mag jij al douche zonder bh of niet?

groetjes.  Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar uren na de operatie...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Een week PO

Wat vinden jullie? Al een groot verschil vind ik zelf! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sophia-Lane:

@SandraHu dankje :33:

 

het krijgt nou eindelijk een vorm.

maar ik ben er nog niet!!

 

hoe is het met jou?

Je komt er vanzelf. Het is nu al prachtig! Met mij gaat het elke dag wat beter. Al valt het mij nog steeds vies tegen. Ik heb geen klagen, want ga wel normaal vooruit. Met jou gaat het ook beter volgens mij, toch? Maar maandag moet jij al werken? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SandraHu

 

ben je wel al naar buiten geweest?

ik merk dat frisse lucht en een goed zonnestraal je veel goed doet!

Afgelopen donderdag, vrijdag en vandaag naar buiten geweest.

Bios, kapper, de stad in geweest en vandaag lekker terrassen en heerlijk geluncht.

ik moet zeggen dat alles wel lukt! Alleen als ik te lang ga lopen worden mijn borsten weer strak en hard.

 

jaaaah maandag weer werken, hou maar op 450mails moet ik aflopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszdenise

 

hoe is het met jou? 

 

Helemaal vergeten om op jouw te antwoorden!

 

Ik werk op kantoor dus dat valt gelukkig wel mee. 

Alleen met koffie of thee halen voor je mede-collega’s gaat alleen zwaar worden of iets hoog pakken.

Goed, kan altijd zeggen dat ik door mijn rug ben gegaan *evillaugh*.

 

Ik kan gelukkig na dag 3 met een washandje mijn bovenkant wassen.

De onderkant laat ik lekker met de douchekop stromen.

Mij werd geadviseerd om de tape niet nat te maken voor een sneller herstel van je wond/ hechting.

 

Hoe gaat het met jouw genezing? Hechting en litteken? 

Blij met het resultaat? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.