Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Tosaay

Tosaay : 5 juni 2018 : Dr. Koeijers : Kliniek ?

Recommended Posts

5 uur geleden zei Tosaay:

@PsychR 

het komt nu toch echt wel heeeul dichtbij. Ik vind het toch zo spannend en lees verhalen dat het verkeerd gaat en de pijn nog maar daargelaten. Welke protheses heb jij eigenlijk en hoe gaat je herstel? 

Fijn dat je een positieve ervaring hebt met Vito.. Voor mij is er geen weg terug. Ik heb al betaald en alles. Ik hoop dat ik net zo een ervaring heb zoals jij dat hebt gehad.

xxx

Ja spannend hè die dagen ervoor! Het gaat bijna altijd goed dus wat dat betreft zou ik me daar geen zorgen over maken, ik was daar eigenlijk helemaal niet bang voor. Ik heb anatomische proteses dual plane, 320 cc :). Ik ben nu precies 2 weken geleden geopereerd en heb dus morgen m’n controle en mogen de hechtingen eruit en over 2 weekjes al een gewone bh aan (thank god!). Mijn herstel is echt bizar goed gegaan. Ik heb alleen de tweede dag veel pijn gehad en nog 3 dagen een beetje pijn (maar met pijn bedoel ik voornamelijk een erge druk op mijn borst, dus vond het niet per sé pijn te noemen) Binnen een week was ik pijn vrij en kon ik gewoon alles weer doen. Ik heb ook eigenlijk nooit hulp gehad met douchen en aankleden etc. Heel blij dat het zo goed is gegaan dus! Ben echt nu al zo blij met het resultaat, hij maakt echt zúlke natuurlijke borsten. Echt heel erg mooi. Zoals je zegt er is nu geen weg meer terug dus laat het gewoon over je heen komen, hij is echt een top arts dus het komt echt goed! Veel succes meis! Xo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Tosaay

hoi hoi 

Ik heb de titel gedeeltelijk aangepast, en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu verder alle updaes en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

Welke locatie word je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

Veel plezier met het aftellen van laatste dagen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He @Tosaay

Nog even en dan is het zover wat spannend!

ik word 20 juni door Dr koeijers geopereerd via kliniek Veldhoven jjj ook via hun of een andere kliniek?

heel veel succes hoop dat je een verslagje schrijft als het achter de rug is 

xx Michelle 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com