Ga naar inhoud

Tosaay : 5 juni 2018 : Dr. Koeijers : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Dag meiden,

 

Na jaren "undercover" mee gekeken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga het doen!

Ik word 5 juni geopereerd door dr.Koeijers. Zoals het lijkt ga k voor 395cc anatomisch dual plane high profile. dr. Koeijers zegt dat het afhankelijk is van de ruimte die ik heb voor de prothese, maar hij gaat het maximale eruit halen. Heel fijn! Maar nu het volgende, mijn naasten weten het allemaal. Maar hoe gaan jullie om met collega's enzo?

Vertellen jullie het of laten jullie het er op aankomen. Of wat zijn jullie ervaringen hiermee?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tosaay

Gefeliciteerd met je datum girl!!:43:

Aftellen maar:63:! Ik heb het mijn directe collega's verteld en zij waren heel lief en begripvol. Ook mijn leidinggevende heb ik het verteld en zij zorgde ervoor dat ik ipv 2 weken, 2.5 week vrij kreeg door met wat dagen te schuiven. Sinds deze week weer op t werk geweest. Mijn leidinggevende en collega's die het weten, helpen mij met vanalles, tillen de zware dingen, houden zware deuren tegen en vragen regelmatig hoe het gaat. Ze zijn erg met me begaan en trappen voor mij op de rem als ik teveel wil. Als ik het geheim had gehouden was het denk ik moeilijk geweest om me zo goed rustig te houden dus ik zou het eerlijk vertellen maar dat hangt wel af van het werk dat je doet natuurlijk en of je fijne collega's hebt.

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs.

 

Thnx, I am very excited myself:43:. Ik heb het dus niet op het werk verteld, nouja aan één iemand. Een hele lieve meid hoor alleen wil ze me er een beetje vanaf praten. Heel lief allemaal dat ik goed ben zoals ik ben blablabla, maar ze begrijpt niet wat ik voel en zie als ik de spiegel kijk. Maar goed... Ik werk in de zorg en heb het idee dat ze er toch een beetje een mening over zullen hebben, of het maar "onzin" vinden. Verder zijn het hele leuke lieve collega's hoor haha.

 

Ik durf het ze niet echt te vertellen ofzo, maar ze gaan het hoe dan ook zien want opvallen zal het zeker. Als je van NADA naar C/D gaat..

 

Maar fijn dat je zulke collega's hebt zeg. Dat maakt het echt een stuk makkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Tosaay:

@Mrs.

 

Thnx, I am very excited myself:43:. Ik heb het dus niet op het werk verteld, nouja aan één iemand. Een hele lieve meid hoor alleen wil ze me er een beetje vanaf praten. Heel lief allemaal dat ik goed ben zoals ik ben blablabla, maar ze begrijpt niet wat ik voel en zie als ik de spiegel kijk. Maar goed... Ik werk in de zorg en heb het idee dat ze er toch een beetje een mening over zullen hebben, of het maar "onzin" vinden. Verder zijn het hele leuke lieve collega's hoor haha.

 

Ik durf het ze niet echt te vertellen ofzo, maar ze gaan het hoe dan ook zien want opvallen zal het zeker. Als je van NADA naar C/D gaat..

 

Maar fijn dat je zulke collega's hebt zeg. Dat maakt het echt een stuk makkelijker.

Ohh dat is zeker niet fijn.. Daar heb je niks aan inderdaad. Sommige mensen kunnen het zich niet voorstellen of zijn zo bekrompen.:unsure:

Oeh.. hard werken meis in de zorg!  ik hoop dat je niet echt hoeft te tillen enzo want dat mag je echt de eerste zes weken niet zwaarder dan een a twee kilo tillen.

Al zouden ze er een mening over hebben, het is iets dat jij heel graag wil en goed overna gedacht hebt:7:. Eigenlijk moet je je er dus gewoon niks van aan trekken wat zij vinden maar ik vond dat toch ook wel lastig hoor. Toch ben ik blij dat ik het gedaan heb en vielen me de reacties heel erg mee.

Denk er rustig over na meis! 

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tosaay gefeliciteerd met je datum! 

Ik werk in de zorg, een geheel vrouwen team. Heb iedereen gewoon verteld wat ik ging doen. Je mag toch 6 weken niet tillen of zwaar werk doen dus dat is lastig in de zorg.

iedereen reageerde erg positief! Dat viel me alles mee, zo hoorde ik ook nog van collega’s  die dat eigenlijk ook heel graag zouden willen (mensen waar ik dat niet van verwacht had).

ben na 2 weken weer wat aangepast werk gaan doen. Vooral kantoor werk in het begin. Dus ik dacht ook, tja wat moet ik anders vertellen waarom ik aangepast werk doe. Kan toch moeilijk vertellen dat ik aan mijn knie geopereerd wordt en vervolgens met borsten terug komen :)

 

maar ja de keuze wel/niet vertellen moet je vooral af laten hangen van je eigen gevoel. Is denk ik ook afhankelijk van je collega’s en het soort werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tosaay:

Dag meiden,

 

Na jaren "undercover" mee gekeken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga het doen!

Ik word 5 juni geopereerd door dr.Koeijers. Zoals het lijkt ga k voor 395cc anatomisch dual plane high profile. dr. Koeijers zegt dat het afhankelijk is van de ruimte die ik heb voor de prothese, maar hij gaat het maximale eruit halen. Heel fijn! Maar nu het volgende, mijn naasten weten het allemaal. Maar hoe gaan jullie om met collega's enzo?

Vertellen jullie het of laten jullie het er op aankomen. Of wat zijn jullie ervaringen hiermee?

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

 

Het is een grote stap!

Ik vond het al soort van “stout” “niet kunnen” “O ik ga naar een verboden gebied” toen ik voor een consult kwam.

Maar uiteindelijk heb ik die stap ook gezet.

 

Ik heb niemand op het werk verteld ook mijn leidinggevende niet.

Meer omdat ik geen zin heb dat men over mij gaan roddelen.

Laten wij eerlijk zijn in een vrouwen cultuur gebeurd dat sowieso.

Ik heb één collega verteld die ook een vriendin van mij is.

Ze bood ook aan om mij te helpen met zware spullen optillen, dat is wel enorm fijn!

 

Maar goed, van niets naar 375cc op het werk aankomen, brengt natuurlijk vragen?????!!!! Haha

Ahjoh zie ik dan weer wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Sophia-Lane

 

Inderdaad, ik heb precies hetzelfde. Maar zullen ze het dan daadwerkelijk zien, zullen ze echt op je borsten letten. Misschien dat het wat meer opvalt, maar zullen ze het kunnen herleiden? Tsja ik weet het ook niet, we zullen het zien.

 

Wanneer wordt je geopereerd en door wie dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tosaay

 

Ik was 18 mei geopereerd door Dr. Hupkens Mfiv te Vlaardingen.

 

Operatie is goed gegaan! 

Ik ben nu een week verder.

draag een borstband en 375cc valt reuze mee kwa grote!

Het moet nog zakken en dalen, dus ik moet nog even geduld hebben tot ik het eindresultaat mag zien. 

 

Ik heb btw ook wat wijde kleding via H&M gekocht, waar je de borst en borstband niet kan zien.

Nu lijkt het gewoon of ik een beha met vulling draag (wat ik altijd al droeg).

 

Nog twee dagen dan begint het feestje weer voor mij. 

De week van hard werken zal starten.

Ik ben zo benieuwd hoe ik mijn eerste dag zal ervaren. 

 

Jij nog +/- 10 dagen aftellen! Spannend meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Tosaay

Ik ging in de andere richting; ik had namelijk een bvk.

Net voor mijn operatie en afwezigheid (van 3 weken in totaal) heb ik mijn naaste collega's verteld dat ik een operatie zou ondergaan maar dat ik over de inhoud nog niets wou zeggen. Mijn baas wist het wel en ruim van tevoren vanwege de planning.

Net voor ik terug moest gaan werken ben ik hen (met een taartje) gaan vertellen over de inhoud van de OP. 

Ze hebben dan goed op mij gepast dat ik niet tilde of kopjes uit de hoge kast pakte. :123:

En idd je komt er altijd wel 1-tje tegen die er niet zo goed op reageert. Maar die kan je negeren of :91:.

Je doet dit tenslotte vooral voor jezelf.

Succes met je traject en aftellen naar die nieuwe boobies. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk in de kinderopvang en ik heb het gewoon aan iederen verteld dat ik aan mijn borsten geopereerd moest worden. Ik duw ook te pas en te onpas foto's van mijn nieuwe boobs onder ieders neus :44:. Ik heb er ook geen vrij voor hoeven nemen, ik mocht gewoon de ziektewet in. Ik heb echt een superbaas! (Een vrouw). Aankomende maandag heb ik mijn laatste hersteloperatie en dan mag ik weer een week de ziektewet in. 

Als ik er niet open over was geweest, dan had ik dus wel gewoon vakantiedagen op moeten nemen. Dus ik ben blij dat ik het verteld heb. En ik vind het ook belangrijk om het uit de taboesfeer te halen. Waarom zou je je ervoor moeten schamen? En mensen die commentaar hebben zijn alleen maar jaloers. We maken ons op, we kopen mooie kleren, we laten nepnagels en nepwimpers zetten aan de lopende band....allemaal dingen waar we ons mooier van voelen. En dat mag allemaal gewoon. Maar begin je over botox, een ooglidcorrectie of een bv of bvk, dan zou dat ineens niet kunnen of raar zijn???? Dat doen we toch ook om ons mooier te voelen, waardoor we dan weer beter in ons vel komen te zitten? Dus.....wat is nu eigenlijk het probleem? Mijn motto is: "Je leeft maar één keer, dus maak er maar wat van!" En bij mij mag de hele wereld het weten hoor. No problem! 

Maar succes met je dilemma @Tosaay. Want misschien komt het omdat ik al bijna 52 ben en gewoon schijt heb aan wat de wereld van me denkt. Toen ik jonger was zag ik ook overal beren op de weg. Maar die verdwenen in de loop der jaren. Jammer dat je daar eerst ouder voor moet worden :23:.

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2018 om 20:44 zei Tosaay:

Dag meiden,

 

Na jaren "undercover" mee gekeken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga het doen!

Ik word 5 juni geopereerd door dr.Koeijers. Zoals het lijkt ga k voor 395cc anatomisch dual plane high profile. dr. Koeijers zegt dat het afhankelijk is van de ruimte die ik heb voor de prothese, maar hij gaat het maximale eruit halen. Heel fijn! Maar nu het volgende, mijn naasten weten het allemaal. Maar hoe gaan jullie om met collega's enzo?

Vertellen jullie het of laten jullie het er op aankomen. Of wat zijn jullie ervaringen hiermee?

 

Groetjes

Hoi hoi,

 

Je mag heeel blij zijn dat Koeijers je gaat opereren! Ik ben 10 dagen geleden geopereerd en zo enorm blij dat ik het bij hem heb laten doen. Alles wat ik van hem heb gezien is echt prachtig en ik ben zelf ook zo blij, nu al, met mijn borsten! Echt heel erg natuurlijk. En sowieso een heel fijn persoon. En wat betreft het opvallen door anderen.. Ik heb het alleen tegen mijn ouders en een paar goede vriendinnen verteld, en m’n vriend uiteraard. Ik vind niet dat het anderen iets aangaat, en ik kan me ook niet voorstellen dat iemand daar iets over zou gaan vragen (zou ik in ieder geval nooit doen). Zou me daar niet druk om maken!

 

Heel veel plezier met aftellen, komt 100% goed! :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jee 5 juni word ik geopereerd door Koeijers. Het komt steeds dichterbij en de spanning loopt toch een beetje op. Kan iemand mij geruststellen dat Vito Koeijers ook mooi resultaat kan leveren? #helpaladyout! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PsychR 

 

het komt nu toch echt wel heeeul dichtbij. Ik vind het toch zo spannend en lees verhalen dat het verkeerd gaat en de pijn nog maar daargelaten. Welke protheses heb jij eigenlijk en hoe gaat je herstel? 

 

Fijn dat je een positieve ervaring hebt met Vito.. Voor mij is er geen weg terug. Ik heb al betaald en alles. Ik hoop dat ik net zo een ervaring heb zoals jij dat hebt gehad.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Tosaay:

O jee 5 juni word ik geopereerd door Koeijers. Het komt steeds dichterbij en de spanning loopt toch een beetje op. Kan iemand mij geruststellen dat Vito Koeijers ook mooi resultaat kan leveren? #helpaladyout! 

Welkom

Je kan via de zoekbalk rechtsboven zijn naam intoetsen daar vind je informatie over je PC.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Tosaay:

@PsychR 

 

het komt nu toch echt wel heeeul dichtbij. Ik vind het toch zo spannend en lees verhalen dat het verkeerd gaat en de pijn nog maar daargelaten. Welke protheses heb jij eigenlijk en hoe gaat je herstel? 

 

Fijn dat je een positieve ervaring hebt met Vito.. Voor mij is er geen weg terug. Ik heb al betaald en alles. Ik hoop dat ik net zo een ervaring heb zoals jij dat hebt gehad.

 

xxx

Ja spannend hè die dagen ervoor! Het gaat bijna altijd goed dus wat dat betreft zou ik me daar geen zorgen over maken, ik was daar eigenlijk helemaal niet bang voor. Ik heb anatomische proteses dual plane, 320 cc :). Ik ben nu precies 2 weken geleden geopereerd en heb dus morgen m’n controle en mogen de hechtingen eruit en over 2 weekjes al een gewone bh aan (thank god!). Mijn herstel is echt bizar goed gegaan. Ik heb alleen de tweede dag veel pijn gehad en nog 3 dagen een beetje pijn (maar met pijn bedoel ik voornamelijk een erge druk op mijn borst, dus vond het niet per sé pijn te noemen) Binnen een week was ik pijn vrij en kon ik gewoon alles weer doen. Ik heb ook eigenlijk nooit hulp gehad met douchen en aankleden etc. Heel blij dat het zo goed is gegaan dus! Ben echt nu al zo blij met het resultaat, hij maakt echt zúlke natuurlijke borsten. Echt heel erg mooi. Zoals je zegt er is nu geen weg meer terug dus laat het gewoon over je heen komen, hij is echt een top arts dus het komt echt goed! Veel succes meis! Xo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tosaay

 

hoi hoi 

 

Ik heb de titel gedeeltelijk aangepast, en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu verder alle updaes en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Welke locatie word je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Veel plezier met het aftellen van laatste dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.