Ga naar inhoud

boobs1986 : 11 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 11-7-2018 om 17:43 zei boobs1986:

Hallo allemaal, 

 

De 295cc zitten er in :tatice_04:

Deze morgen moest ik om 9u aanwezig zijn en rond 10u was het zo ver. Nog even met Dr verdonck gepraat over de keuze tussen 295 en 315cc. 315cc ging bij mij uitkomen op een grote D, vertelde hij. Ik had wat schrik om op een E uit te komen en dan kwamen we terug op 295cc. Voor dr verdonck was het eender, beide zouden mooi zijn. Het was aangenaam om er te zijn en het verliep heel goed. Toen ik wakker werd, dacht ik dat het nog moest beginnen :D

Qua pijn valt het allemaal reuze mee, ik was direct goed wakker. Ik had enkel het gevoel dat ik ergens tegen gelopen had met blauwe plekken gevoel... Nu valt de pijn ook nog goed mee, al voel ik nu wel meer zwelling. Ik denk dat mijn lichaam me wat terug fluit want ik had nog niet echt gerust :huh:. Klinkt jullie waarschijnlijk bekend in de oren? 

Eerst 2u30 heen en weer gewiegd in de wagen. Daarna naar de apotheek en ons zoontje ophalen. Nu net in de zetel geland en alvast een ibuprofen genomen. Hopelijk verloopt mijn herstel even voorspoedig dan de goedverdraagbare pijn die ik nu ondervind. Kben wel benieuwt de nacht zal geven. In de ontwaakruimte ging het goed om plat te liggen, ben benieuwd of dat dit vanavond ook nog lukt... 

 

Oh heerlijk moet het zijn je nieuwe borsten te hebben. Ik ben zo hard aan het aftellen naar 10 oktober!!! Ik word ook door DR. Verdonck geopereerd en heb mijn maat 375CC motiva ergonomix full gekozen maar leggen ze altijd een maat groter en kleiner klaar voor de operatie of is dit op aanvraag? Ik ben twee keer bij hem geweest en koos 2 maal hetzelfde maar toch blijf je twijfelen tot de operatie zelf denk ik hé :D Hoe gaat het nu met je? Tevreden? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.