Lauz

Lauz : 4 juni 2018 : Dr. Fresow : Baulandkliniek

Recommended Posts

Hoi hoi,

Ik vroeg me af of er hier dames zijn die van een AA naar een C cup zijn gegaan en hoeveel CC ze hebben genomen?

Ik wordt 4 Juni geopereerd, ik wil een natuurlijke look en vooral niet overdreven groot of rond.

Ik ben 23 jaar, 62 KG, 177 lang en ik heb vrij brede schouders.

Ik krijg implantaten van motiva ergonomix met progressiveGel Ultima, dual plane.

Hoeveel CC denken jullie dat ik het beste kan nemen?

Alvast bedankt!

Hii,

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19 juni aan de beurt en ik krijg 380 cc XP achter de spier.

Ik heb nu een slappe b en wil na een C / D.

Ik zoek mensen om samen in een clubje op te zetten voor de mensen die in juni worden geopereerd.

Als je t wat lijkt hoor ik het graag en dan ga ik je volgen.

Als het clubje dan is aangemaakt laat ik het je weten.

Liefs Gwenda 

Guest B00bies

Als je dat graag wilt weten kan je het beste aan best_boobie een privé berichtje sturen. Zij kan dat vrij goed inschatten. Geef even aan wat je voorsituatie is (cup+omvangmaat), welke soort protheses en tussen welke cc’s je bijv twijfelt en wat je gewenste resultaat is. Ik neem aan dat je dit ook met je pc hebt besproken? Houd er wel rekening mee dat nep borsten vaak kleiner ogen en dat als je voor het oog een Ccup wilt hebben je cupmaat in bh hoger zal zijn. 

xx 

Ik ben met Mentor 290cc dual Plane anatomisch van 75AA/A gegaan naar voor het zicht een grote B / kleine C

ik weet niet precies hoe motiva protheses vallen maar ik zou dan wel zeggen tussen 300 - 350 cc

Ja heel spannend!

Ik volg je nu. Dus zodra het clubje er is hoor je van me!

Ik word ook 4 juni geopereerd! 

Draag nu 75A, maar kan inmiddels ook makkelijk AA zijn, zo goed als plat in vedergeval.

Ik krijg 355cc Motiva. Gok wel dat het een C/D wordt, maar het is toch altijd afwachten! Spannend he!! 

Hoi Lauz,

Ik ben 1m72,60 kilo en ook relatief brede schouders. 75a al kan dat even goed aa zijn,platter dan plat zeg maar:D.Hier wordt het ook motiva ergonomix achter de spier en we hebben 315cc afgesproken waarmee ik op een c cup zou uitkomen.

Vele groetjes en succes met aftellen!x

Zelf heb ik 22 mei mijn operatie gehad met 335cc, dual plane. En zoals het er nu uitziet is het een kleine c, grote b geworden. Absoluut niet overdreven en heel natuurlijk

Hey Gwenda,

Ik wil graag in je clubje :D 

Morgen is het zover! Ik ga van AA naar C-cup. Ik ben zo zenuwachtig, maar kijk er enorm naar uit!

Groetjesss 

Hee!!

Ohh super spannend zeg!

Als je rechtsboven op de streepjes duwt zie je onderaan clubs staan.

Dan moet je zoeken naar de boobs van juni en je aanmelden. @best_boobie zal je dan een bericht sturen.

Tot dan!!!

En mocht ik je niet meer spreken tot je operatie heeel veel succes!!