Ga naar inhoud

Lauz : 4 juni 2018 : Dr. Fresow : Baulandkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Ik vroeg me af of er hier dames zijn die van een AA naar een C cup zijn gegaan en hoeveel CC ze hebben genomen?

 

Ik wordt 4 Juni geopereerd, ik wil een natuurlijke look en vooral niet overdreven groot of rond.

Ik ben 23 jaar, 62 KG, 177 lang en ik heb vrij brede schouders.

Ik krijg implantaten van motiva ergonomix met progressiveGel Ultima, dual plane.

Hoeveel CC denken jullie dat ik het beste kan nemen?

 

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii,

 

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19 juni aan de beurt en ik krijg 380 cc XP achter de spier.

Ik heb nu een slappe b en wil na een C / D.

Ik zoek mensen om samen in een clubje op te zetten voor de mensen die in juni worden geopereerd.

Als je t wat lijkt hoor ik het graag en dan ga ik je volgen.

Als het clubje dan is aangemaakt laat ik het je weten.

 

Liefs Gwenda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
50 minuten geleden zei Lauz:

Hoi hoi,

 

Ik vroeg me af of er hier dames zijn die van een AA naar een C cup zijn gegaan en hoeveel CC ze hebben genomen?

 

Ik wordt 4 Juni geopereerd, ik wil een natuurlijke look en vooral niet overdreven groot of rond.

Ik ben 23 jaar, 62 KG, 177 lang en ik heb vrij brede schouders.

Ik krijg implantaten van motiva ergonomix met progressiveGel Ultima, dual plane.

Hoeveel CC denken jullie dat ik het beste kan nemen?

 

Alvast bedankt!

 

 

Als je dat graag wilt weten kan je het beste aan best_boobie een privé berichtje sturen. Zij kan dat vrij goed inschatten. Geef even aan wat je voorsituatie is (cup+omvangmaat), welke soort protheses en tussen welke cc’s je bijv twijfelt en wat je gewenste resultaat is. Ik neem aan dat je dit ook met je pc hebt besproken? Houd er wel rekening mee dat nep borsten vaak kleiner ogen en dat als je voor het oog een Ccup wilt hebben je cupmaat in bh hoger zal zijn. 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word ook 4 juni geopereerd! 

Draag nu 75A, maar kan inmiddels ook makkelijk AA zijn, zo goed als plat in vedergeval.

Ik krijg 355cc Motiva. Gok wel dat het een C/D wordt, maar het is toch altijd afwachten! Spannend he!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lauz,

Ik ben 1m72,60 kilo en ook relatief brede schouders. 75a al kan dat even goed aa zijn,platter dan plat zeg maar:D.Hier wordt het ook motiva ergonomix achter de spier en we hebben 315cc afgesproken waarmee ik op een c cup zou uitkomen.

Vele groetjes en succes met aftellen!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 16-5-2018 om 11:36 zei GWND:

Hii,

 

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19 juni aan de beurt en ik krijg 380 cc XP achter de spier.

Ik heb nu een slappe b en wil na een C / D.

Ik zoek mensen om samen in een clubje op te zetten voor de mensen die in juni worden geopereerd.

Als je t wat lijkt hoor ik het graag en dan ga ik je volgen.

Als het clubje dan is aangemaakt laat ik het je weten.

 

Liefs Gwenda 

Hey Gwenda,

 

Ik wil graag in je clubje :D 

 

Morgen is het zover! Ik ga van AA naar C-cup. Ik ben zo zenuwachtig, maar kijk er enorm naar uit!

 

Groetjesss 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Ceceline:

Hey Gwenda,

 

Ik wil graag in je clubje :D 

 

Morgen is het zover! Ik ga van AA naar C-cup. Ik ben zo zenuwachtig, maar kijk er enorm naar uit!

 

Groetjesss 

 

Hee!!

 

Ohh super spannend zeg!

Als je rechtsboven op de streepjes duwt zie je onderaan clubs staan.

Dan moet je zoeken naar de boobs van juni en je aanmelden. @best_boobie zal je dan een bericht sturen.

 

Tot dan!!!

En mocht ik je niet meer spreken tot je operatie heeel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2018 om 22:45 zei nanana:

Ik word ook 4 juni geopereerd! 

Draag nu 75A, maar kan inmiddels ook makkelijk AA zijn, zo goed als plat in vedergeval.

Ik krijg 355cc Motiva. Gok wel dat het een C/D wordt, maar het is toch altijd afwachten! Spannend he!! 

 

Hoi!

 

Ik lees je berichtje nu pas :o

Hoe gaat het met je? Blij met het resultaat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lauz Zo te zien heb je al veel reacties gehad, maar ik weet niet of je het gezien hebt haha. Je kunt je topic volgen, dan krijg je een melding als iemand iets in je topic schrijft, net zoals je die melding krijgt als iemand je tagt (zoals ik nu)
Graag zou ik van jou weten, door welke pc en in welke kliniek je geopereerd bent, en hoe je operatie verlopen is :) 

Verder stuur ik je even de regels van de juniclub, waar je een aanvraag voor ingediend hebt :35: 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Nee dat zag ik inderdaad gisteren pas (oeps). Ik ben geopereerd door Roel Fresow in Baulandkliniek. De operatie is goed gegaan! Ik heb niet veel pijn gehad, alleen de eerste dagen heel duf van de narcose. Nu ben ik heel ongeduldig aan het wachten tot de 6 weken voorbij zijn haha.

 

Leuk dat ik in het juni clubje kom, ik ben erg benieuwd naar hoe het met de andere meiden gaat die net een operatie hebben gehad.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

 

Ik ben nu anderhalve week PO. Ik heb 275 cc motiva round, laag profiel. Ik ben geopereerd door Roel Fresow van Faceland/ Baulandkliniek. 

 

Ik ben tot nu toe nog niet zo tevreden met het resultaat. De protheses zijn voor mijn gevoel nog nauwelijks ingedaald. Ik heb aan de bovenkant van m'n borsten voor mijn idee meer volume dan onderaan en dat vind ik helemaal niet mooi.. 

 

Ik lees dat veel vrouwen een borstband meekrijgen zodat de protheses sneller indalen, ik heb alleen de sportbh gekregen die ik 6 weken moet dragen.

Ik maak me een beetje zorgen en ik vraag me af of ik ook een borstband moet gaan dragen? Of ben ik gewoon te ongeduldig?

 

Hoe lang duurde het bij jullie voor de protheses gingen dalen (met of zonder band)? 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lauz hoi hoi,ik ben nu 15 dagen po en ze beginnen nu een beetje te zakken. Ik maakte me de eerste week ook zorgen want ze zaten voor mijn gevoel onder mijn kin :D Ik vond ze ook echt niet mooi! Maar dit zul je wel vaker gaan horen en lezen, geduld, geduld, geduld. Ik heb het advies ook al meerdere keren gekregen en het is echt waar :38: De eerste 6 weken zijn slecht de eerste herstel weken. Uiteindelijk kan het wel een aantal maanden duren tot je nieuwe vriendinnen echt hun uiteindelijke vorm hebben. Niet dat je zolang met van die bolle borsten rondloopt maar het zakken gaat heel geleidelijk. Maak elke week een foto van de voor en zijkant en ga dat vergelijken. Je zult zien dat ze elke week veranderen en ook zakken. Ik zie het nu bij mijzelf wel. Oh ja en ik graag ook geen borstband, was volgens mijn pc niet nodig. 

 

Liefs,

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lauz:

@best_boobie Nee dat zag ik inderdaad gisteren pas (oeps). Ik ben geopereerd door Roel Fresow in Baulandkliniek. De operatie is goed gegaan! Ik heb niet veel pijn gehad, alleen de eerste dagen heel duf van de narcose. Nu ben ik heel ongeduldig aan het wachten tot de 6 weken voorbij zijn haha.

 

Leuk dat ik in het juni clubje kom, ik ben erg benieuwd naar hoe het met de andere meiden gaat die net een operatie hebben gehad.

 

xx

Ik voeg ook heel even je andere topic hier toe (voeg het samen). Het is fijner als je het bij 1 topic blijft, want hoe meer topics je hebt, hoe meer je bij moet houden ;) Hoe onoverzichtelijker het wordt.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.