Ga naar inhoud

Ganda : 11 juni 2018 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Chel1977:

Hoi Ganda!! Gefeliciteerd!! Ben je er blij mee? Hoe ervaar je de pijn? Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en heb nu 9 juli 2e consult met de PC dr. Gabriel Jansen van Faceland en dan 24 juli operatie datum!! ik krijg er nu al de kriebels van!! Ga nog even aantal CC nog goed bespreken met hem. Ik vind het echt heel spannend en voel nu beetje wat alle dames voelden voor hun operatie datum. 

 

Mag ik je album ook zien? 

 

Hoi @Chel1977, ja, ik ben er zeker heel erg blij mee! Ze moeten nog wat zakken, maar het is perfect. Ik ben maandag geopereerd en heb 485cc gekregen, high profile. De pijn gaat sinds gisteren heel erg goed en steeds beter. Dus het is twee dagen even heel vervelend, en daarna gaat het beter. 

 

Ja, ik voeg je toe. Welk aantal cc denk jij aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie
23 minuten geleden zei Ganda:

 

Hoi @Chel1977, ja, ik ben er zeker heel erg blij mee! Ze moeten nog wat zakken, maar het is perfect. Ik ben maandag geopereerd en heb 485cc gekregen, high profile. De pijn gaat sinds gisteren heel erg goed en steeds beter. Dus het is twee dagen even heel vervelend, en daarna gaat het beter. 

 

Ja, ik voeg je toe. Welk aantal cc denk jij aan?

Oh blij te horen dat het beter gaat. En dat je er heel blij mee bent!! Ze adviseerden 280/300 CC maar twijfel tussen de 2. 300 klinkt zo groot hahaha maar heb begrepen dat er niet veel verschil tussen zit. Weet je of je bij het consult met de chirurg nog kan passen? 

 

Heb net gekeken bij jou. Staat je goed!! Ziet er wel pijnlijk uit... 

 

Daar ben ik wel beetje bang voor. Maar als ik al 2 kinderen heb kunnen baren zal dit ook wel moeten lukken hahahaa.. niet zo suffig doen denk ik dan!! 

 

Beterschap met het herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Chel1977:

Oh blij te horen dat het beter gaat. En dat je er heel blij mee bent!! Ze adviseerden 280/300 CC maar twijfel tussen de 2. 300 klinkt zo groot hahaha maar heb begrepen dat er niet veel verschil tussen zit. Weet je of je bij het consult met de chirurg nog kan passen? 

 

Heb net gekeken bij jou. Staat je goed!! Ziet er wel pijnlijk uit... 

 

Daar ben ik wel beetje bang voor. Maar als ik al 2 kinderen heb kunnen baren zal dit ook wel moeten lukken hahahaa.. niet zo suffig doen denk ik dan!! 

 

Beterschap met het herstel! 

 

De eerste paar dagen is even heel vervelend, maar daarna gaat het een stuk beter! En inderdaad, een kind baren is een stuk pijnlijker hoor! :D

 

Tijdens het gesprek met de pc heb ik niet gepast, die heeft alleen geadviseerd. In een gesprek erna kon ik toen passen. Maar ja, misschien doen ze dat overal anders. Dat weet ik niet. Ik denk ook inderdaad niet dat er veel verschil zit tussen de twee. Je hoort hier veel dat vrouwen het te klein vinden, dus ik zou als ik jou was voor de grootste gaan!

 

dank je wel! Komt goed! Jij succes met alle keuzes tot aan de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ganda:

 

De eerste paar dagen is even heel vervelend, maar daarna gaat het een stuk beter! En inderdaad, een kind baren is een stuk pijnlijker hoor! :D

 

Tijdens het gesprek met de pc heb ik niet gepast, die heeft alleen geadviseerd. In een gesprek erna kon ik toen passen. Maar ja, misschien doen ze dat overal anders. Dat weet ik niet. Ik denk ook inderdaad niet dat er veel verschil zit tussen de twee. Je hoort hier veel dat vrouwen het te klein vinden, dus ik zou als ik jou was voor de grootste gaan!

 

dank je wel! Komt goed! Jij succes met alle keuzes tot aan de operatie!

Dankjewel!! Vind t spannend!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Ganda fijn om te horen dat je wat hulp hebt bij het verzorgen van je meisje. Idd heel erg handig dat je de spullen in een kinderwagentje kan stoppen haha maar pas je wel op met het erin laden en uitpakken ervan! Nee ik heb zelf geen kinderen, ben ook pas 18 jaar. Heb een paar oppas kindjes tussen de 4 en 9 jaar dus kan me voorstellen dat het soms lastig is. Fijn om te horen dat het al beter gaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-6-2018 om 21:55 zei Ganda:

Heerlijk gevoel hè? We gaan de goede kant op wat herstel betreft! En dan hebben we zo geen pijn meer, maar wel prachtige borsten :43:...

Ja super fijn!!! Ik zie nu al verschil! Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Fems:

@Ganda heb even bij je album gespiekt en ze zien er echt al mooi uit! Je ziet ook al goed het verschil met de vorige foto's. Hoe gaat t nu met de pijn? 

Hoi @Fems, dank je wel! Ik vind ook dat ze er iedere dag beter uit gaan zien. Minder gespannen en het implantaat minder zichtbaar. Ik word er steeds blijer van! :D

 

het gaat heel goed met de pijn! Ik slik nog wel medicatie. Vanaf vandaag mag ik af gaan bouwen. Gisteren ben ik hier met de buurvrouw en 4 kids naar het oude centrum gelopen, want daar was wat te doen. Dat was 2 km heen en 2 weer terug. En we zijn daar best een tijdje geweest. Ik dacht dat ik savonds daardoor wel extra pijn zou krijgen, want ik had ook nog boodschappen gedaan en gekookt en de was opgevouwen, maar het ging gelukkig allemaal goed! Het gaat dus echt de goede kant op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ganda:

Hoi @Fems, dank je wel! Ik vind ook dat ze er iedere dag beter uit gaan zien. Minder gespannen en het implantaat minder zichtbaar. Ik word er steeds blijer van! :D

 

het gaat heel goed met de pijn! Ik slik nog wel medicatie. Vanaf vandaag mag ik af gaan bouwen. Gisteren ben ik hier met de buurvrouw en 4 kids naar het oude centrum gelopen, want daar was wat te doen. Dat was 2 km heen en 2 weer terug. En we zijn daar best een tijdje geweest. Ik dacht dat ik savonds daardoor wel extra pijn zou krijgen, want ik had ook nog boodschappen gedaan en gekookt en de was opgevouwen, maar het ging gelukkig allemaal goed! Het gaat dus echt de goede kant op!

Wat fijn dat het al zo goed gaat! Ben benieuwd hoe het gaat met het afbouwen van de medicatie. Snap dat het lastig is om de huishoudelijke taken te laten liggen maar ik zou wel oppassen hoor.. Ze zeggen dat je eigenlijk 6 weken niks mag tillen etc. Snap dat t lastig is om de dingen die je altijd deed niet te kunnen doen. Ben zelf ook altijd een bezig bijtje.

Voor mij idd nog maar 2 weken haha het gaat nog met de zemuwen. Ben momenteel veel aan het werk, dan denk je er ook niet de hele dag aan. Ik kan een week van te voren bellen voor de tijd, weet al wel dat ik 's ochtends geopereerd word. Nog ff wachten en dan ben ik aan de beurt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Fems:

Wat fijn dat het al zo goed gaat! Ben benieuwd hoe het gaat met het afbouwen van de medicatie. Snap dat het lastig is om de huishoudelijke taken te laten liggen maar ik zou wel oppassen hoor.. Ze zeggen dat je eigenlijk 6 weken niks mag tillen etc. Snap dat t lastig is om de dingen die je altijd deed niet te kunnen doen. Ben zelf ook altijd een bezig bijtje.

Voor mij idd nog maar 2 weken haha het gaat nog met de zemuwen. Ben momenteel veel aan het werk, dan denk je er ook niet de hele dag aan. Ik kan een week van te voren bellen voor de tijd, weet al wel dat ik 's ochtends geopereerd word. Nog ff wachten en dan ben ik aan de beurt :)

 

Super! En fijn dat je Smorgens wordt geholpen! Dan hoef je niet de hele dag met de zenuwen te lopen en ook niet de hele dag zonder te eten! Hopelijk schiet de tijd voor je op!

 

En ik doe echt rustig aan hoor. Wil het ook echt niet verpesten! En ik merk dat je lichaam het gelukkig ook zelf aangeeft als het teveel is. Dat is fijn! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ganda:

 

Super! En fijn dat je Smorgens wordt geholpen! Dan hoef je niet de hele dag met de zenuwen te lopen en ook niet de hele dag zonder te eten! Hopelijk schiet de tijd voor je op!

 

En ik doe echt rustig aan hoor. Wil het ook echt niet verpesten! En ik merk dat je lichaam het gelukkig ook zelf aangeeft als het teveel is. Dat is fijn! ;)

Pff de hele dag zonder eten zou niks voor mij zijn haha dus ben ook idd erg blij dat ik sowieso in de ochtend geopereerd word, kan ik ook op tijd naar huis (hoop ik). 

Goed om te horen dat je rustig aan doet, zou sonde zijn om te verpesten.. En idd, je lichaam geeft op tijd aan als het te veel word. Hoe is het vandaag verder verlopen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren met vaderdag merk ik toch dat ik teveel heb gedaan. Eerst lunch bij mijn eigen vader en daarna gelijk door en uit eten met familie en schoonvader is nog iets teveel van het goede. Einde dag ben ik dan kapot en merk ik dat de pijn erger wordt. Vandaag een rustig dagje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.