Ga naar inhoud

FInalybOOb : 5 juni 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Eindelijk gaat het gebeuren, dinsdag 5 juni bij dr Straten. 

 

Wat zijn de beste tips betreft het slapen? Ik ben totaal geeeeeeen rugslaper...

 

 

 

 

 

 

 

Hee dames!

 

Mijn naam is Ellen, 28 jaar oud en trotse moeder van een zoontje van bijna 6 jaar oud

Al 10 jaar droom ik van nieuwe boobs, nu al helemaal sinds mn zoontje en 14 maanden borstvoeding te hebben gegeven toendertijd.

Ik ben laatst al op consult geweest bij Bergman clinics en morgen ga ik op consult bij Gabriels.

Het prijsverschil tussen die twee vind ik namelijk enorm en de moeite waard om even te vergelijken.
Hebben jullie ervaringen met beiden?

 

Graag kijk/lees ik ervaringen van jullie allen. Dankje dat ik mee mag delen op dit forum!


Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

 

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je de keuze om voor jezelf te kiezen!! :wub:

Bergman is inderdaad erg duur en DG is een stuk goedkoper. Ik heb hier veel verschillende verhalen gelezen over DG. Positieve ervaringen maar ook regelmatig negatieve; geen goede nazorg bij complicaties, 3 keer een consult verzet, opeens een andere chirurg op de dag van de operatie, operatiedatum volgeboekt en dus een dag van te voren horen dat je operatie niet doorgaat en  zelfs verkeerde protheses geplaatst. Een fout maken kan natuurlijk altijd maar ze schijnen dan verre van klantvriendelijk te handelen. Ook adviseren ze eigenlijk bij iedereen dezelfde prothese zonder echt te kijken naar je bouw en wensen enzo. Zo kunnen ze heel veel dezelfde protheses inslaan waardoor de prijs goedkoper is. En een kliniek die zoveel reclame maakt op insta en facebook is sowieso al raar want als je goed bent, heb je die reclame echt niet nodig.Oftewel; ga nog even goed lezen op het forum over ervaringen met Bergman en DG(in de zoekbalk even invoeren en dan krijg je heel veel resultaten) Enne, als ik je advies mag geven, ga ook eens op consult bij Kliniek heyendael; Frans Straten. Een hele goede, leuke arts met hele goede nazorg. Ik mag hem zelfs midden in de nacht bellen als ik zorgen heb. Ook dokter Nio staat hier op het forum heel goed bekend. 

Succes met je keuze in ieder geval!^_^

Nogmaals dit zijn enkel ervaringen die ik hier gelezen heb, ik ben zelf dus bij Frans geweest. Er zijn ook goede verhalen over DG maar ik wilde je wel graag waarschuwen. Ik ben namelijk heel erg geschrokken van de verhalen die ik hier las. @Meganelise ik tag je even! Hopelijk vind je het niet erg maar moest direct aan je verhaal denken. :blush:@Meganelise is bij DG geweest en kan je wellicht ook meer vertellen.

 

Liefs!

Xoxo

 

Ps; DG zal me wel knallen nu:45: maar ik gun iedereen de mooiste boobs met de beste (na)zorg!^_^ 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! 

 

Ik ben zelf bijna 3 weken geleden geopeerd door dr van der weij van Boerhaave! Ik ben hier ook heel tevreden over en als ik het zo hoor de meeste die door hem zijn geopereerd ook! 

Zeker even de moeite waard om je in hem te verdiepen.

 

veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, 

 

Ik ben zelf 2 maanden geleden geopereerd via bergman en echt heel erg tevreden over het hele traject van consult tot de nazorg. Je betaald dan wel wat meer, maar liever dat dan achteraf alleen maar problemen die ook vaak niet opgelost worden. 

 

Xx, sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei FInalybOOb:

Thanks voor de reactie! Ik ga vandaag contact opnemen met heyendael :) de afspraak van vanavond consult gabriels zal ik afmelden ivm teveel negatieve comments idd...

Verstandig meis! Als je vragen hebt over Heyendael, stel ze gerust. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-5-2018 om 14:19 zei FInalybOOb:

Top! 31 mei consult bij heyendael. 

Ze geven daar 1 of 3 jaar (bijbetalen) nazorg. Wat is het slimst om voor te kiezen?

en levenslange garantie, wat moet ik daaruit opmaken? Bergman zei dat dat niet bestond..

Hey meis,

Leuk dat je naar Heyendael op consult gaat!:35: Ik heb 3 jaar nazorg. Je kan zelfs voor 5 jaar kiezen! Ik durfde het niet aan om maar voor 1 jaar te gaan. Betaal dan liever iets extra want zoveel scheelt dat ook niet. 5 jaar vond ik dan wel weer heel veel. Kan me niet voorstellen dat ik dan nog complicaties krijg die onder de regeling vallen.. Die levenslange garantie heb je op de protheses. Mentor dat is het merk protheses, biedt dat aan. Als die kapot gaan krijg je de protheses 100% vergoed.(voor de operatie zelf betaal je dan wel)

 

Oh trouwens, even een tip;

als je onder mijn berichtje klikt op citeren, dan krijg ik een melding of als je @mrs. Typt ook. Zo weet ik of je een berichtje hebt gestuurd!^_^

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie! Nouja 1 jaar of 3 jaar scheelt wel 200 euro volgens mij? 

En levenslange garantie kan niet gegeven worden toch? Want protheses gaan hoe dan ook stuk na een lange tijd. En je moet ze toch vervangen na 10-15 jaar toch? Wat verstaan ze dan onder levenslange garantie? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mrs.:

Hey meis,

Leuk dat je naar Heyendael op consult gaat!:35: Ik heb 3 jaar nazorg. Je kan zelfs voor 5 jaar kiezen! Ik durfde het niet aan om maar voor 1 jaar te gaan. Betaal dan liever iets extra want zoveel scheelt dat ook niet. 5 jaar vond ik dan wel weer heel veel. Kan me niet voorstellen dat ik dan nog complicaties krijg die onder de regeling vallen.. Die levenslange garantie heb je op de protheses. Mentor dat is het merk protheses, biedt dat aan. Als die kapot gaan krijg je de protheses 100% vergoed.(voor de operatie zelf betaal je dan wel)

 

Oh trouwens, even een tip;

als je onder mijn berichtje klikt op citeren, dan krijg ik een melding of als je @mrs. Typt ook. Zo weet ik of je een berichtje hebt gestuurd!^_^

 

Liefs!

Xoxo

Zie bericht hierboven ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei FInalybOOb:

Dank voor je reactie! Nouja 1 jaar of 3 jaar scheelt wel 200 euro volgens mij? 

En levenslange garantie kan niet gegeven worden toch? Want protheses gaan hoe dan ook stuk na een lange tijd. En je moet ze toch vervangen na 10-15 jaar toch? Wat verstaan ze dan onder levenslange garantie? :) 

Ja dat is een schijntje als je het vergelijkt met de kosten bij complicaties denk ik dan altijd maar:blush:.

Mentor zegt dat als de prothese stuk gaat, je nieuwe krijgt want Mentorprotheses zijn zo goed dat ze er vertrouwen in hebben dat ze niet stuk gaan. Dat is de levenslange garantie. De meeste vrouwen nemen wel vaak een wissel na een aantal jaar omdat hun lijf veranderd is, ze niet meer blij zijn met de maat of omdat er veel kapselvorming is maar niet omdat de protheses kapot zijn. Dat gebeurd wel eens maar dan krijg je dus nieuwe van Mentor. Je hoeft dus niet te vervangen maar is vaak wel beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo. 22 mei consult, en daarna zal ik hoogstwaarschijnlijk 5 of 6 juni geholpen worden. De precieze datum zal de 22e (volgende week) vastgelegd worden.

Nou heb ik al veel gelezen op het forum omtrent de operatie. Alleen zit ik met een aantal dingen.

Ik hoor dus dat het de eerste nachten echt een hel kan zijn.. begrijpelijk.

Alleen ik slaap noooit op mijn rug, nou wil ik minimaal een week voor de operatie gaan beginnen met op mijn rug slapen, om eer een beetje aan te wennen. Deden jullie dit van tevoren ook? En hoe blijf je op je rug liggen als je slaapt. Wat gebruikten jullie daarvoor? Voedingskussen? Kussens? Niet op bed?

Wat kun je beter van tevoren allemaal aanschaffen?

Dextro energie

Bio oil

????

 

En ik wil graag een extra bh, waar kan ik die het beste aanschaffen, ik hoorde dat heyendael werkte met een bh sluiting aan de achterkant?

En een schema van pijnstiller zag ik een aantal keren voorbij komen, welke is nou de beste? En ik kan geen ibuprofen slikken zonder maagbeschermers, zijn er evt andere pijnstillers naast paracetamol zonder ibuprofen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@FInalybOOb

 

Hoi hoi, 

 

Het duurt gewoon soms even voordat er antwoord gegeven word.

 

De eerste 3 tot 5 dagen is de pijn vaak het heftigste ( uitzonderingen daargelaten, er zijn er die rollen er haast pijnloos doorheen) dit is echt persoonlijk, maar met de goede pijnstilling is het te doen, pijn helemaal wegnemen gaat niet, maar het moet wel dragelijk zijn.

 

Qua pijnstilling, normaliter krijg je op de dag van de operatie een recept mee naar huis, dus even aangeven bij Straten dat je niet tegen Ibuprofen kunt. Verder is er geen eenzijdig medicatie schema, als je een schema wilt hebben , dan kun je BB of mij altijd op de dag van operatie, zodra je thuis bent een pb sturen, met daarin welke pijnstilling je ebt meegekregen, hoe vaak per dag en hoeveel mg, en om hoe laat je de laatste hebt ingenomen, en aan de hand van die tijden maken we dan een schema.

 

Keuze bh, Hema heavy non padded, Triumph Tri Action workout,  en van de Hunkemoller, als het maar minstens een level 3 is, met voorsluiting: Carefix Bella of Mary, de Anna zit comfortabel, maar geeft minder steun.

 

Op de rug slapen went vanzelf,  op de zij mag in het begin niet en doet ook teveel pijn.

Leeg een paar kussens op elkaar, zet er 1 recht tegenaan, zodat je een soort glijbaan krijgt, zo lig je hoger, en ondersteun je tevens nek en schouders.

 

Zet alles wat je vaak gebruikt of draagt op ooghoogte, vries je een aantal maaltijden in,zodat je die alleen maar in de magnetron hoeft te gooien, genoeg boodschappen in huis, huis aan kant, en iemand regelen die je de eerste paar weken kan helpen met huishoduen, douchen, haren wassen etc

 

Verder zijn er heel wat tips te vinden hier op het forum, kijk even via de zoekbalk, bijv ingeven, boodschappenlijstje.

 

Veel succes de 5e

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei FInalybOOb:

Dames! Waaar kan ik nog rekening mee houden? Waarom reageert er niemand op mijn eerdere vragen ?:(

Hihi hier ook totaaaal geen rug slaper:44: ik heb iig niet geoefend haha.

 

Ben afgelopen woensdag geopereerd en sindsdien zwerf ik snachts t huis door:ph34r: probeer in bed te beginnen.

 

Dat gaat even goed, dan wordt ik wakker van de rugpijn + stijfheid. Manlief wekken dattie me ff overeind moet duwen:Ddan alle kussens en telefoon, oplader, flesje water weer verkassen naar de sofa. En hopen dat je daar nog n uurtje soort van slapen meepikt:152:

 

Maar zit nu op dag 3po en gaat steeds beter.. overdag is het net of er niks gebeurd is afgelopen woensdag.

 

Alleen die eerste nachten zijn ff doorbikkele! Komt goed!

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-6-2018 om 12:07 zei FInalybOOb:

Dankjewel voor jullie reacties!

Ik laat het gewoon op me af komen, en de bh van de HEMA gaat er ook nog wel komen :D

Het komt al zo dichtbij, spannend!

persoonlijk vind ik die van de hema zwaar klote.

ik heb verschillende maten gepast en elke bh komt uit op mijn littekens.

 

ik heb toen een Carefix Ava besteld en deze zit geweldig. veel steun en comfort.

om de avond gaat hij in de was en draag in in de nacht die van de hema met sokken ertussen om zo geen last te hebben. in de ochtend trek ik gelijk mijn AVA weer aan. 

 

succes morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee guys!


Hier is alles goed gegaan. De operatie voorspoedig verlopen (wel echt lang moeten wachten tevoren, maar dat blijkt zo te horen...)

Vannacht best prima geslapen, pijnstiller deed goed z'n werk denk ik.

Om 12 uur ongeveer gaan slapen, inslapen was wat moeilijker maar werd uiteindelijk pas om 0400 wakker, toen ook geen pijnstiller genomen en daarna weer om 7.15 wakker door wekker van vriend.

Nu voelt het een beetje alsof ik overreden ben door een vrachtwagen, veel druk en wel wat pijn, maar pijnstiller moet nog eventjes inwerken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.